Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля садово-паркових диванів для встановлення на території парків Львова від Департамент містобудування Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-09-24-000654-b
План UA-P-2019-09-24-001461-b link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 01.11.2019 16:22
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 15.10.2019 13:46
Закінчення аукціону 15.10.2019 14:19
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
360 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 080 грн. (0,3 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.09.2019 11:02 до 11.10.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.09.2019 11:02
до 01.10.2019 10:00
Завершено
Період аукціону
з 15.10.2019 13:46
до 15.10.2019 14:19
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2019 14:19
до 18.10.2019 14:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2019 14:19
до 29.10.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.10.2019 14:52
до 01.11.2019 16:22
Період уточнень
з 24.09.2019 11:02 до 01.10.2019 10:00
Період аукціону
з 15.10.2019 13:46 до 15.10.2019 14:19
Період кваліфікації
з 15.10.2019 14:19 до 18.10.2019 14:52
Період кваліфікації
з 15.10.2019 14:19 до 18.10.2019 14:52
Основні параметри
Закупівля садово-паркових диванів для встановлення на території парків Львова
Джерело фінансування:Міський бюджет міста Львова
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Закупівля садово-паркових диванів для встановлення на території парків Львова
Код ДК 021:2015
39140000-5 - Меблі для дому
Кількість
55
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, Львів, Територія парків Львова
Дата постачання по
31.12.2019 11:06
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
24.09.2019 11:08
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Янушевич Людмила Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Yanushevych Liudmyla Anatoliivna
Електронна пошта
Телефон
+380322975916
Факс
+380322975982
Замовник
ЄДРПОУ
34857473
Назва (англійською мовою)
Department of Town Development of Lviv City Council
Повна назва
Департамент містобудування Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Town Development of Lviv City Council
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл. Ринок,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
293 975 грн.
Учасник:
ТзОВ ЄВРОПАРК-ЗАХІД
Пропозиція:
286 000 грн.
Учасник:
ФОП Власюк Сергій Григорович
Пропозиція:
285 000 грн.
Учасник:
ФОП "МИДЛОВЕЦЬ МАР'ЯНА ПЕТРІВНА"
Пропозиція:
283 250 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 15.10.2019 14:19 по 29.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
18.10.2019 14:44
-
18.10.2019 14:42
-
15.10.2019 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 18.10.2019 14:45 по 29.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Договір
UA-2019-09-24-000654-b-b1
Підписаний і діє
Номер
36/19
285 000 грн.
285 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.11.2019
Строк дії договору з
01.11.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
55 (штуки)
Закупівля садово-паркових диванів для встановлення на території парків Львова
Номенклатура
Закупівля садово-паркових диванів для встановлення на території парків Львова
Кількість
55
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
01.11.2019 16:22
-
01.11.2019 16:18
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-02-05-000036
Дата створення проекту
05.02.2020 15:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.02.2020 16:37
Дата публікації висновку про результати
06.02.2020 16:17
Дата завершення усунення порушень
21.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
27.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 679-35-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.02.2020 № 25 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.02.2020 № 25. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-24-000654-b 24.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.02.2020 00:00
Документи рішення
05.02.2020 16:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Мидловець Маряни Петрівни (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Власюк Сергія Григоровича; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю № 36/19 від 01.11.2019 року. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, на порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів відсутній пункт 10-2 «Джерело фінансування закупівлі» та у повідомленні про намір укласти договір відсутній пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі». Крім цього, проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ФОП Власюк С.Г., з яким 01.11.2019 укладено договір про закупівлю № 36/19 (далі – Договір № 36/19) на суму 285000,00 грн. з ПДВ. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованого оголошення про закупівлю, тендерної документації та пункту 5.1 Договору №36/19 поставка товару - до 31 грудня 2019 року. Термін дії укладеного Договору № 36/19 – до 31.12.2019 (пункт 10.1 договору). За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-09-24-000654-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)», встановлено, що Замовником 23.12.2019 здійснено оплату за Договором № 36/19 на користь ФОП Власюк С.Г. в сумі 284999,55 грн за за лавки садово-паркові з чавунними боковинами, підставою для оплати зазначено накладну № 119 23.12.2019 року. Вказана сума відповідає сумі укладеного Договору № 36/19 (з врахуванням додаткової угоди №1 від 01.11.2019). Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після виконання Договору № 36/19 (здійснення поставки товару та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019) та закінчення строку дії Договору № 36/19 звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (05.02.2020) не оприлюднено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
06.02.2020 00:00
Дата публікації
06.02.2020 16:17
Документи висновку
06.02.2020 16:17
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо про усунення порушень: 1.Джерело фінансування зазначене у повідомленні про намір укласти договір у п.11. 2. звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднено 07.02.2020
Дата публікації
10.02.2020 14:04
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2019 10:00
Замовник:
Департамент містобудування Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380322975916
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2019 10:00
Замовник:
Департамент містобудування Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380322975916
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності