Показати схожі тендери

Закупівля Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала від 000000000000000000000000.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-09-21-000058-a
План UA-P-2019-09-21-000037-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.12.2022 00:35
Підпис Підпис відсутній
Cтарт аукціону 08.10.2019 12:44
Закінчення аукціону 08.10.2019 13:11
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
грн. (0 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.09.2019 21:53 до 07.10.2019 14:00
Завершено
Період уточнень
з 21.09.2019 21:53
до 27.09.2019 14:00
Завершено
Період оскарження
з 21.09.2019 21:53
до 03.10.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.10.2019 12:44
до 08.10.2019 13:11
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2019 13:11
до 18.10.2019 09:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2019 13:11
до 29.10.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.10.2019 09:49
до 03.12.2022 00:35
Період уточнень
з 21.09.2019 21:53 до 27.09.2019 14:00
Період оскарження
з 21.09.2019 21:53 до 03.10.2019 00:00
Період аукціону
з 08.10.2019 12:44 до 08.10.2019 13:11
Період кваліфікації
з 08.10.2019 13:11 до 18.10.2019 09:49
Період кваліфікації
з 08.10.2019 13:11 до 18.10.2019 09:49
Основні параметри
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
typeOfPurchaseItem.00000
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 (000)
00000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі
00000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
03210000-6 - Зернові культури та картопля
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 00000000000000000000, 000, 000000000
Дата постачання по
30.10.2019 21:57
Позиція : №2 (000)
00000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі
00000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
03210000-6 - Зернові культури та картопля
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 0000000000000000, 000000000, 000000000000000000
Дата постачання по
10.12.2019 21:57
Позиція : №3 (000)
00000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі
00000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
03210000-6 - Зернові культури та картопля
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 000000000000000000, 000000, 000000000000
Дата постачання по
10.12.2019 21:57
Позиція : №4 (000)
00000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі
00000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
03210000-6 - Зернові культури та картопля
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 000000000000000000, 0000000000, 000000000000
Дата постачання по
10.12.2019 21:57
Позиція : №5 (000)
00000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі
00000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
03210000-6 - Зернові культури та картопля
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 00000000000000000, 00000000000, 0000000000
Дата постачання по
10.12.2019 21:57
Позиція : №6 (000)
00000000000000000000000000
Опис предмета закупівлі
00000000000000000000000000
Код ДК 021:2015
03210000-6 - Зернові культури та картопля
Кількість
Одиниця виміру
000
Адреса постачання
00000, 0000000, 000000000000000000, 000000000000, 00000000
Дата постачання по
10.12.2019 21:57
Умова оплати
event.000000000000000
Тип оплати: typeOfPayment.00000000000
Період: 0 календарні днів
Розмір оплати: 0 %
Опис:
000000000000000000000000000
Документи закупівлі
-
26.09.2019 12:39
-
documentType.tender.0000000000000000
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
000000000000000000000000000
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
00
Електронна пошта
00000000000000000
Телефон
0000000000000
Факс
0000000000000
Сайт:
000000000000000000
Замовник
ЄДРПОУ
00000000
Повна назва
000000000000000000000000
Поштовий індекс
00000
Країна
0000000
Область або регіон
00000000000000000000
Населений пункт
000
Адреса
000000000
Реєстр пропозицій
Учасник:
000000000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
0000000000000
Пропозиція:
грн.
Учасник:
00000000000000000000000000000000
Пропозиція:
грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 08.10.2019 13:11 по 17.10.2019 16:57
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
10.10.2019 14:20
-
10.10.2019 14:17
-
10.10.2019 14:17
-
08.10.2019 13:12
documentType.award.000000000000000
Період вимог/скарг з 17.10.2019 16:57 по 28.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Зміст
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Документи кваліфікації
17.10.2019 17:04
-
17.10.2019 16:59
-
17.10.2019 16:59
-
17.10.2019 16:58
documentType.award.000000000000000
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 17.10.2019 17:04 по 29.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
documentType.award.00000000000000
documentType.award.00000000000000
18.10.2019 09:48
-
18.10.2019 09:45
documentType.award.000000000000000
18.10.2019 09:45
-
18.10.2019 09:44
-
Угоди
UA-2019-09-21-000058-a-b2
Підписаний і діє
Номер
00
З ПДВ
Підписано
30.10.2019
Строк дії договору з
30.10.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
(000)
00000000000000000000000000
Номенклатура
00000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
(000)
00000000000000000000000000
Номенклатура
00000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
(000)
00000000000000000000000000
Номенклатура
00000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
(000)
00000000000000000000000000
Номенклатура
00000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
(000)
00000000000000000000000000
Номенклатура
00000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
(000)
00000000000000000000000000
Номенклатура
00000000000000000000000000
Кількість
Одиниця виміру
00
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.10.2019 16:56
-
30.10.2019 16:54
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-01-11-000006
Дата створення проекту
11.01.2020 10:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.01.2020 11:49
Дата публікації висновку про результати
21.01.2020 16:50
Дата завершення усунення порушень
05.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
01.02.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 442-21-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Закарпатська
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.01.2020 № 1 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 11.01.2020 № 1 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-09-21-000058-a 21.09.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.01.2020 00:00
Документи рішення
11.01.2020 11:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протокол відхилення учасника переможця ФОП Ісько Сергій Володимирович, розгляду тендерної пропозиції Фермерського господарства «Щедрий лан», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини Т0300(далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.09.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол відхилення учасника переможця ФОП Ісько Сергій Володимирович, відповідність тендерної пропозиції учасника Фермерське господарство «Щедрий лан» вимогам тендерної документації, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 18.10.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.10.2019 № 38, звіт про виконання договору від 15.01.2020. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено, що Замовником в форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію щодо джерела фінансування закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 зі змінами (далі –Наказ № 490). За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону, якою визначено обов’язкові складові тендерної документації. Так, Замовником в пункті 1 розділу 4 тендерної документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до пункту 13 частини другої статті 22 Закону визначається Замовником. Натомість, в тендерній документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про процедуру закупівлі в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 13 частини другої статті 22 Закону. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника Фермерське господарство «Щедрий лан» вимогам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 18.10.2019 року визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу встановленим Замовником в тендерній документації. А саме: - не подано довідку у довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреної печаткою з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше 1-го) з аналогічним предметом закупівлі та видаткову накладну та/або акт приймання товарів з відмітками про прийом товарів, акти звіряння розрахунків по наданому договору або оригінал листа–відгука до наданого договору, чим не дотримано вимогу Додатку № 2 до тендерної документації; - в складі тендерної пропозиції учасника подано інвентарний список основних засобів, в якій не міститься інформація відповідно до зазначених найменувань об’єкта щодо кількості, їх приналежність (власне чи орендоване). Також, учасником не зазначено інформацію щодо наявності виробничих потужностей, чим не дотримано вимогу Додатку № 2 до тендерної документації; - в складі тендерної пропозиції учасника подано довідку про чисельність працівників в якій не зазначена освіта та стаж роботи за фахом працівників зазначених в довідці, чим не дотримано вимогу Додатку № 2 до тендерної документації; - в складі тендерної пропозиції не подано гарантійний лист із зазначенням відомостей про відповідність товару стандартам та/або технічним умовам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства та відомостей щодо застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Таким чином, Замовником в порушення абзацу першого пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію Фермерського господарства «Щедрий лан». Однак, всупереч зазначеному, Замовник за результатами процедури закупівлі уклав з Фермерським господарством «Щедрий лан» договір від 30.10.2019 № 38 на закупівлю товару «Картопля продовольча свіжа (довготривалого зберігання)». Окрім цього, встановлено, що положення пункту 7 оголошення про проведення відкритих торгів щодо кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг містить розбіжність між пунктом 4.3 розділу 1 тендерної документації та умовами договору, укладеного від 30.10.2019 №38, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів загальна кількість товару, яку планував Замовник закупити складає - 34 000,00 кг. тоді, як в пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) загальний об’єм складає – 35 000,00 кг. та пункті 1.2. найменування, ціна та кількість товару – 35 000,00 кг. Також, в ході проведення моніторингу постала потреба в отриманні пояснень з питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором, продовження строку дії договору на наступний рік, оскільки згідно даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), відсутня інформація щодо здійснення оплати за договором № 38 від 30.10.2019. За результатами аналізу наданих замовником пояснень, долучених документів та інформації, оприлюдненої на веб – порталі Уповноваженого органу, встановлено, що строк дії договору укладеного з Фермерським господарством «Щедрий лан» від 30.10.2019 № 38 згідно пунктом 9.1. розділу 9 до 31.12.2019 року, продовження строку дії на наступний рік не було, а звіт про виконання договору оприлюднений 15.01.2020 року (дата формування звіту 15.01.2020), тобто на дванадцятий день після закінчення строку для оприлюднення звіту про виконання договору, чим порушено абзац десятий частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатом аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Фермерського господарства «Щедрий лан», встановлено порушення абзацу першого пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відхилення тендерної пропозиції ФОП Ісько Сергій Володимирович – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.01.2020 00:00
Дата публікації
21.01.2020 16:50
Документи висновку
21.01.2020 16:50
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару – картопля продовольча свіжа (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-21-000058-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень з питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором, продовження строку дії договору на наступний рік? Так, як згідно даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), відсутня інформація щодо здійснення оплати за договором № 38 від 30.10.2019. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Рішеня
15.01.2020 16:22
Орган перевірки
21.01.2020 00:00
Документи повідомлення
15.01.2020 16:25
-
Відповідь
Пояснення
З питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором повідомляємо Вас, що вказаний договір виконаний в повному обсязі, оплата за поставлений товар проведена повністю відповідно до умов договору. Додаємо копії платіжних доручень на здійснення вказаних оплат
Рішеня
16.01.2020 11:08
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
З питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором повідомляємо Вас, що вказаний договір виконаний в повному обсязі, оплата за поставлений товар проведена повністю відповідно до умов договору. Додаємо копії платіжних доручень на здійснення вказаних оплат
Рішеня
16.01.2020 11:10
Замовник
Документи повідомлення
18.01.2020 13:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2019 14:00
Замовник:
000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2019 14:00
Замовник:
000000000000000000000000
Контактний телефон:
0000000000000
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності