Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний, 3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області від Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2019-09-20-002473-b
План UA-P-2019-03-19-005832-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 20.11.2019 16:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 676 670 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.09.2019 17:06
до 04.10.2019 00:00
Основні параметри
Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний, 3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області
роботи
Підстава для використання переговорної процедури
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування використання переговорної процедури
Згідно з пп.4 ст. 35 ЗУ "Про публічні закупівлі" , замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі , його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені в тендерній документації.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний, 3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, бульвар Шкільний, 3
Дата постачання з
01.10.2019 00:00
Дата постачання по
20.12.2019 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Документи закупівлі
20.09.2019 17:06
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
20.09.2019 16:27
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
20.11.2019 16:13
у зв"язку з відсутністю фінансування об"єкта
20.11.2019 16:13
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Зварич
Електронна пошта
Телефон
+380513621466,+380988325194
Замовник
ЄДРПОУ
25936659
Повна назва
Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради
Поштовий індекс
55001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Южноукраїнськ
Адреса
вул. Дружби Народів, 23, кім. 93 а,б
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 20.09.2019 17:06 по 04.10.2019 0:00
Документи кваліфікації
23.09.2019 14:42
-
Звіт про оцінку
Договір
UA-2019-09-20-002473-b-b1
Очікує підписання
3 676 654.73 грн.
3 676 654.73 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний, 3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Номенклатура
Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний, 3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-11-05-000023
Дата створення проекту
05.11.2019 17:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.11.2019 17:51
Дата публікації висновку про результати
13.11.2019 15:46
Дата завершення усунення порушень
28.11.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
27.11.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 707-54-45
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Миколаївська
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.11.2019 № 205 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-20-002473-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 вересня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.11.2019 00:00
Документи рішення
05.11.2019 17:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про проведення закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; наявності підстав для відміни переговорної процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник); повідомлення про намір укласти договір за результатами переговорної процедури закупівлі, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.09.2019; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель щодо процедур відкритих торгів UA-2019-06-12-000350-b та UA-2019-08-22-000459-c; пояснення Замовника від 11.11.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про проведення закупівлі та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-09-20-002473-b не зазначив інформацію, яка передбачена пунктом 8-2 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», а саме: джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів та з урахуванням пояснень Замовника встановлено, що на порушення вимог абзацу шостого частини четвертої статті 35 Закону Замовник не відмінив переговорну процедуру, за результатами якої учасником не підписаний договір про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір за результатами переговорної процедури закупівлі. За результатами аналізу ознак порушення, визначених автоматичним індикатором ризику (RISK1-1) встановлено, що процедури відкритих торгів UA-2019-06-12-000350-b та UA-2019-08-22-000459-c за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний, 3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області) двічі не відбулися через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, що надавало Замовнику право застосувати переговорну процедуру закупівлі відповідно до умов пункту 4 частини другої статті 35 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про проведення закупівлі та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу шостого частини четвертої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
13.11.2019 00:00
Дата публікації
13.11.2019 15:46
Документи висновку
13.11.2019 15:46
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надаємо пояснення щодо висновку моніторінгу. Щодо порушення вимог пункту 2 Наказу №490, а саме в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2019-09-20-002473-b Замовник не зазначив інформацію, яка передбачена пунктом 8-2 «Форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», а саме: джерело фінансування закупівлі у зв"язку з тим, що на той час при заповнені форм , поле - "Джерело фінансування закупівлі" не було обов"язковим для заповнення. Щодо встановлення порушень статті 35 частини четвертої абзацу шостого Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником були надані всі необхідні документи, але саме ЗАМОВНИК не укладав договір з метою недопущення укладання договору, який може бути виявленим недійсним у зв?язку з відкритим кримінальним провадженням, щодо внесення посадовими особами недостовірної інформації. На даний час рішення у кримінальному провадженні № 12019150120000699 не прийнято (лист додається). Тому підстав для скасування закупівлі відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» не було.
Дата публікації
20.11.2019 10:52
Документи інформації про усунення порушення
20.11.2019 10:52
-
20.11.2019 10:53
-
20.11.2019 16:07
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
20.11.2019 16:38
Інформація про результати по порушеннях
: resultByType. встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель : так
Документи інформації про усунення порушення
20.11.2019 16:38
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний, 3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання. Пояснити причини відсутності в електронній системі закупівель договору про закупівлю, щодо якого Департаментом інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради 23.09.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМСТРОЙ-ГРУП». Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Рішеня
06.11.2019 09:49
Орган перевірки
12.11.2019 00:00
Документи повідомлення
06.11.2019 09:50
-
Відповідь
Про розгляд виявлених ознак порушень південного офісу Держаудитслужби у результаті моніторингу по процедурі закупівель по об’єкту «Капітальний ремонт загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 (заміна вікон) по бульвару Шкільний, 3 м. Южноукраїнськ Миколаївської області». Закупівля ID: UA-2019-09-20-002473-b , яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 20 вересня 2019 року.
Враховуючи абз.4 п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет оголосив переговорну процедуру у зв’язку з тим, що двічі було відмінено торги через недостатню кількість учасників. До департаменту надійшли документи Підрядника ТОВ «РемСтрой-Груп». Документи були надані в повному обсязі. Проте два члена тендерного комітету через те, що з суб’єктивних причин вирішили перший місяць участі у тендерному комітеті «утримуватись» в прийнятті будь-якого рішення, а ще один член тендерного комітету Лопушенко А.О. (з відділу комунального майна) суб’єктивно не визнав аналогічні договори через назву, не дивлячись в склад робіт – голосував – «Проти». Тому голоси розділились: 2- За, 2 – Утримались, 1 – Проти. Враховуючи п.2.6 Положення про тендерний комітет, у разі рівного розподілу голосів, голос голови тендерного комітету був вирішальним, а саме він був – «За». Тому всі члени тендерного комітету підписали даний протокол з прийняттям рішенням «Визначити переможцем ТОВ «РемСтрой-Груп». В результаті появи статті на недостовірних інтернет сайтах, депутати Южноукраїнської міської ради Курдасов О.О. та Севастьянова О.М. зайшли в департамент з вимогою надати документи, письмові пояснення, після чого секретар тендерного комітету потрапила до лікарні з серцевим нападом. 03.10.2019 року до департаменту надійшло повідомлення від Южноукраїнського відділення поліції Первомайського відділу поліції ГУ НП в Миколаївській області про відкриття кримінального провадження № 12019150120000699 по факту внесення недостовірних даних. Викликали на допит лише двох членів тендерного комітету, але голову та секретаря тендерного комітету не запросили. На переконання Замовника прийняте законне рішення відповідно до Положення про тендерний комітет. З метою недопущення укладання договору, який може бути виявленим недійсним, Замовник не укладає договір з Учасником до з?ясування рішення по кримінальному провадженню. Тому Замовник звернувся до Южноукраїнського відділення поліції Первомайського відділу поліції ГУ НП в Миколаївській області щодо рішення по кримінальному провадженню № 12019150120000699.
Рішеня
11.11.2019 17:14
Замовник
Документи повідомлення
11.11.2019 17:15
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 676 670 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради
Контактний телефон:
+380513621466,+380988325194
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 676 670 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Департамент інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради
Контактний телефон:
+380513621466,+380988325194
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності