Закупівля Будівельні роботи " Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ" від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕРЕЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Будівельні роботи " Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ"
Тендер:
UA-2019-09-11-002299-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-09-11-002299-b.b1
Дата:
11.10.2019 10:21
Стан:
дано відповідь
Щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Протоколом засідання тендерного комітету від 08.10.2019 №39/19 визначено переможцем процедури відкритих торгів Буковецьку філію ТзОВ "Свалява-Міськбуд" код ЄДРПОУ 37482884, з найбільш економічно вигідною пропозицією 2 533 476 грн. без ПДВ.
Наведене рішення Замовника прийняте з порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі" та суперечить умовам тендерної документації враховуючи наступне.
1. Відповідно до п.9 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
В тендерній документації Замовника зазначено, що під терміном "Ціна" мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов'язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраної системи оподаткування.
При розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконувати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов'язані з виконанням зобов'язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (ПДВ, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати…..
Ціна тендерної пропозиції має бути чітко визначена.
Однак, в порушення зазначених умов Замовником визначено переможця, який відповідно до поданих документів є платником ПДВ, але в електронній пропозиції ціни вказав вартість пропозиції без врахування ПДВ.
Слід зазначити, що електронна пропозиція учасника-переможця суперечить поданій ним тендерній пропозиції згідно додатку 6 до тендерної документації у якій вказано вартість пропозиції в розмірі 3 040 171,20 грн. з ПДВ.
Кошториси надані учасником-переможцем містять остаточну вартість робіт на суму 3 040 171,20 грн.
В свою чергу в повідомленні про намір укласти договір Замовник зазначає інформацію про ціну пропозиції в розмірі 2 533 476 грн. без зазначення чи дана ціна включає ПДВ чи не включає.
Таким чином, зазначена стартова цінова пропозиція учасником-переможцем не відповідає поданій ним же самим кошторисній документації та тендерній пропозиції.
Також, зазначення стартової пропозиції без ПДВ штучно знизило фактичну вартість пропозиції на 20% і відповідно несправедливо обмежило конкуренцію пропозицій інших учасників, які не є платниками ПДВ або які відповідно до вимог тендерної документації вказували ціну з урахуванням ПДВ.
Так, наступною найбільш вигідною пропозицією є пропозиція ФОП Лизанець В.І. в розмірі 2 862 284,00, тобто така пропозиція нижча на 177 887,20 ніж пропозиція учасника-переможця з врахуванням ПДВ.
В системі наявні неодноразові та однозначні рішення АМКУ, що зазначення пропозиції без ПДВ учасником, який є платником ПДВ є дискримінаційними діями, що обмежують права та конкурентоспроможність платників єдиного податку, для прикладу в процедурі UA-2016-11-16-000261-c , де орган оскарження став на бік Постачальника ти забов’язав Замовника внести зміни до закупівлі зазначити очікувану вартість з ПДВ.
Слід зазначити, що згідно з ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі
2. Відповідно до п.10 додатку 2 до тендерної документації до пропозиції додається розрахунок динамічної ціни на виконання будівельно-монтажних робіт по даній процедурі закупівлі з усіма розрахунками.
Згідно з п.1 Розділу II додатку 3 переможець має надати у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір повинен надати розрахунок динамічної ціни.
Тобто умови тендерної документації передбачають подання учасником тендерної пропозиції у формі динамічної договірної ціни.
В свою чергу учасник, якого визнано переможцем здійснив розрахунок твердої ціни чим порушим умови тендерної документації і що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
3. Відповідно до умов тендерної документації учасник з мінімальною ціною після процедури "Електронний аукціон", повторно протягом одного робочого дня, тобто на наступний робочий день повинен розмістити (завантажити в електронну систему) Тендерну пропозицію – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зазначена вимога учасником-переможцем виконана не була, що також є підставою для відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведені порушення вимагаємо, -
- Скасувати рішення про визначення переможцем Буковецьку філію ТзОВ "Свалява-Міськбуд".
- Скасувати повідомлення про намір укласти договір з Буковецькою філією ТзОВ "Свалява-Міськбуд".
- Розглянути наступну більш економічно вигідну пропозицію.
У випадку безпідставного незадоволення вимоги, залишаю за собою право звернутися до АМК України та Господарського суду Закарпатської області щодо оскарження результатів аукціону.
Автор:
2850311171, ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"
89432, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, село Сюрте, ВУЛИЦЯ РАКОЦІ, будинок №53
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу. Більш детально розглянуто пропозиції учасника-переможця та відхилено укладання договору.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-09-11-002299-b.b2
Дата:
24.10.2019 10:44
Стан:
вимога
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Протоколом засідання тендерного комітету від 17.10.2019р. №41/19 визначено переможцем процедури відкритих торгів ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", код ЕДРПОУ 2850311171. Наведене рішення Замовника прийняте з порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі" та суперечить умовам тендерної документації. Адже пропозиція учасника ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації і мала бути відхилена Замовником згідно п.4 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі враховуючи нижченаведене.
1. Замовником визначено, що для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ" необхідно витратити 161022 людино-годин. Згідно додатку 1 до тендерної документації ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" надав інформацію, що до виконання робіт буде залучено чотирьох працівників, в тому числі разом з ним. Термін виконання робіт, відповідно до вимог Замовника - 7 жовт. 2019 – 30 вер. 2021 р. Враховуючи кількість працівників у ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ", кожен з них повинен відпрацювати на виконання вищевказаних робіт 40256 людино-годин. Враховуючи 8 годинний робочий день це становить 5032 робочих днів на кожного працівника, враховуючи ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ". В розділі І Витрати труда до підсумкової відомості ресурсів кошторисного розрахунку ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" зазначив витрати труда різних працівників. Однак цих працівників у нього немає. Таким чином учасник торгів не підтвердив можливість виконати вищевказані роботи в необхідний строк, його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та в нього відсутня необхідна кількість працівників для виконання визначених робіт.
2. ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не підтвердив відповідність його кваліфікаційним критеріям, в порушення умов тендерної документації не надав інформацію про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ" згідно технічного завдання та розрахунків наданих ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" необхідні робітники – будівельники, робітники – монтажники, робітники, заняті керуванням та обслуговуванням машин, робітники, заняті керуванням та обслуговуванням автотранспорту, в тому числі – водії автомобілів бортових, кранівники, водії автонавантажувача вантажопідйомністю до 5 т, водії навантажувачів одноковшевих вантажопідйомністю до 1 т, підіймачів вантажопасажирських, котків дорожніх самохідних, машин поливально-мийних, майстрів-будівельників, монтажників, покрівельників, мурувальників, шпаклювальників, плиточників-облицювальників, землеробів, підсобних робітників і т.д. Таких працівників у ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" немає.
3. ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не підтвердив відповідність його кваліфікаційним критеріям, в порушення умов тендерної документації не надав інформацію про наявність у нього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. В нього відсутні автомобілі та техніка, необхідні для виконання робіт по об’єкту: "Капітальний ремонт Вільшинківського НВК ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ". В довідці, яку він надав зазначено, що в разі необхідності він залучатиме необхідні машини і механізми на договірних засадах. Разом з тим, договори на залучення необхідних машин і механізмів для виконання робіт по вказаному об’єкту на строк виконання робіт – відсутні. В розділі ІІ Будівельні машини і механізми підсумкової відомості ресурсів до кошторисного розрахунку ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" зазначає перелік необхідних машин і механізмів, зокрема – кран переносний, вантажопідйомністю до 1 т, кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю до 10 т, автонавантажувач, вантажопідйомністю до 5 т, підіймач щогловий-будівельний, вантажопідйомністю до 0,5 т, розчинозмішувач, котки дорожні самохідні, машини поливально-мийні, машини бурильно-кранові на автомобілі з глибиною буріння до 3,5 м, верстат трубозгинальний гідравлічний, прес-ножниці комбіновані, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій.Однак такі машини і механізми в нього відсутні. Отже він не підтвердив наявність у нього необхідного обладнання та матеріально-технічної бази.
4. В порушення вимог тендерної документації ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не засвідчив належним чином виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та гром. формувань та витяг з реєстру платників єдиного податку згідно Додатку 2.
5. В порушення вимог тендерної документації ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не надав оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. До його пропозиції додано тільки копію, яка не засвідчена належним чином.
6. Також в порушення вимог тендерної документації ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не надав копії ліцензії та дозволів на виконання робіт, які зазначені в тендерній документаці.
Згідно п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку Замовник визнав переможцем учасника, який не підтвердив наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, обладнання та матеріально-технічної бази, що є прямим порушенням вказаної норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Пропозиція ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.2 ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа діє на засадах неупередженості.
Згідно ч.3 ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Враховуючи наведені порушення вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем ФОП "ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ".
2. Скасувати повідомлення про намір укласти договір з ФОП ЛИЗАНЕЦЬ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ".
3. Відмінити торги.
Автор:
37482484, БУКОВЕЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВАЛЯВА-МІСЬКБУД"
89114, Україна, Закарпатська область, Воловецький район, село Буковець, будинок №90
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 221 800
грн.
Період подання пропозицій
до
27.09.2019 09:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕРЕЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ