Показати схожі тендери

Закупівля Щебінь, відсів, пісок для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області» від КП "Комбінат міського господарства" Дрогобицької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-09-10-003016-b
Id Tender 6f5bb023f6424a898f4aa9e64ad45c5c
План UA-P-2019-09-10-000146-c link
Статус Кваліфікація переможця
Остання зміна 10.10.2019 23:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 120 288.19 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
600 грн. (0,02 %)
Вартість подання пропозиції:
3 060 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2019 16:38 до 02.10.2019 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2019 16:38
до 22.09.2019 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.10.2019 13:48
-
Залишилось 2912549 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2019 13:48
до 31.12.9999 23:59
Період уточнень
з 10.09.2019 16:38 до 22.09.2019 00:00
Період кваліфікації
з 02.10.2019 13:48
Основні параметри
Щебінь, відсів, пісок для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 272 853.42 грн.
Щебінь для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Назва предмета закупівлі
Щебінь для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Примітки
Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень
Очікувана вартість
2 272 853.42 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11000,0
0,48 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 12.2 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 20х40)
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний (фракція 20х40)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
12.2
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата постачання по
31.12.2019 16:43
Позиція : №2 206.05 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 10х20)
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний (фракція 10х20)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
206.05
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата постачання по
31.12.2019 16:43
Позиція : №3 130.1 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 5х10)
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний (фракція 5х10)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
130.1
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата постачання по
31.12.2019 16:43
Позиція : №4 2 483.63 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 40х70)
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний (фракція 40х70)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
2 483.63
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата постачання по
31.12.2019 16:43
Позиція : №5 131.89 (метри кубічні)
Щебінь гранітний (фракція 70х120)
Опис предмета закупівлі
Щебінь гранітний (фракція 70х120)
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
131.89
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата постачання по
31.12.2019 16:43
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником.
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРИКАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
Пропозиція:
2 249 028.33 грн.
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
129 186.7 грн.
Відсів для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Назва предмета закупівлі
Відсів для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Примітки
Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень
Очікувана вартість
129 186.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600,0
0,46 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.10.2019 12:39
Закінчення аукціону
02.10.2019 13:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відсів гранітний фракції 0-5
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
130.1
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата постачання по
31.12.2019 16:43
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником.
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРИКАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
Пропозиція:
80 401.8 грн.
Учасник:
ПП "ОСКОЛД"
Пропозиція:
80 400 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.10.2019 12:39
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
718 248.07 грн.
Пісок для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Назва предмета закупівлі
Пісок для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Примітки
Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень
Очікувана вартість
718 248.07 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
0,42 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.10.2019 13:21
Закінчення аукціону
02.10.2019 13:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пісок сіяний
Код ДК 021:2015
14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Кількість
1 503.24
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата постачання по
31.12.2019 16:43
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником.
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРИКАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
Пропозиція:
514 108.08 грн.
Учасник:
ТОВ "КРОК-ТЕХБУД"
Пропозиція:
514 108.08 грн.
Учасник:
ПП "ОСКОЛД"
Пропозиція:
471 716.71 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.10.2019 13:21
Документи закупівлі
24.09.2019 23:29
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Красуляк Володимир Степанович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Krasulyak Volodymyr Stepanovych
Електронна пошта
Телефон
+380324437927
Факс
+380324437927
Замовник
ЄДРПОУ
32300054
Назва (англійською мовою)
ME "Combine of Municipal Economy" of Drohobych City Council
Повна назва
КП "Комбінат міського господарства" Дрогобицької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME "Combine of Municipal Economy" of Drohobych City Council
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Drohobych city
Адреса
15 P.Orlyka St.
Кваліфікація
Лот № 1 Щебінь для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Лот № 2 Відсів для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Період вимог/скарг з 02.10.2019 13:48
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Повідомлення про рішення
02.10.2019 13:48
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Пісок для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Період вимог/скарг з 02.10.2019 13:48
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Повідомлення про рішення
02.10.2019 13:48
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-11-18-000051
Дата створення проекту
18.11.2019 16:52
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.11.2019 11:24
Дата публікації висновку про результати
26.11.2019 14:22
Дата завершення усунення порушень
11.12.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
11.12.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 962-36-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2019 № 200 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.11.2019 № 200 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-10-003016-b 10.09.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.11.2019 00:00
Документи рішення
19.11.2019 11:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Комбінат міського господарства» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.09.2019 № 2, тендерну документацію в новій редакції та зміни до тендерної документації, затверджені рішенням тендерного комітету від 24.09.2019 № 3; реєстр отриманих тендерних пропозицій за Лотом 2 та Лотом 3; протоколи розкриття тендерних пропозицій за Лотом 2 та Лотом 3; тендерні пропозиції учасника ПП «ОСКОЛД» по Лоту 2 та Лоту 3 (в частині дотримання строків їх розгляду та оприлюднення інформації); протокол засідання тендерного комітету №4 від 09.10.2019 щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій. Аналізом процедури закупівлі встановлено, що за Лотом 1 торги відмінено 02.10.2019 у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, відповідно, моніторинг закупівлі за Лотом 1 не проводився. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, зокрема, розміщення та відображення в електронній системі закупівель змін до тендерної документації встановлено, що на порушення вимог частини 2 статті 23 Закону Замовником, при внесенні змін до тендерної документації, положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерним комітетом Замовника після оприлюднення системою результатів аукціону та розкриття тендерних пропозицій учасників було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, що оформлено протоколом засідання тендерного комітету від 09.10.2019 № 4, який опубліковано в електронній системі закупівель 10.10.2019 року. Однак, на порушення вимог частини 4 статті 28 Закону, Замовником в межах 20-ти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції не розглянуто тендерні пропозиції, що за результатами оцінки визначені найбільш економічно вигідними за Лотом 2 та Лотом 3, на час проведення моніторингу та на дату опублікування висновку про результати моніторингу – 26.11.2019 (37 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) інформацію про результати розгляду тендерних пропозицій за Лотом 2 та Лотом 3 (повідомлення про намір укласти договір чи рішення про відхилення пропозиції) Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Проте, на порушення частини 1 статті 31 Закону при перевищенні строку розгляду тендерних пропозицій, визначеного частиною 4 статті 28 Закону, Замовником торги за Лотом 2 та Лотом 3 не відмінено. Слід зазначити, що у протоколі засідання тендерного комітету від 09.10.2019 №4 зазначено, зокрема, про проведення аукціону за Лотом 1, пропонування електронною системою за результатами аукціону за Лотом 1 першою до розгляду пропозицію ТОВ «Прикарпатська будівельна компанія» та про продовження строку розгляду по Лоту 1 тендерної пропозиції вказаного учасника в той час, як відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації торги за Лотом 1 відмінено 02.10.2019 з підстави - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Проведеним моніторингом також встановлено, що за відсутності оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником ПП «ОСКОЛД» 02.10.2019 (дата проведення аукціону) по Лоту 2 та Лоту 3 завантажено документ, подання якого вимагалося Замовником від переможця торгів за пунктом 4.1 Таблиці 4 Додатку №1 до тендерної документації у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, а саме довідку з органів фіскальної служби про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету. Внаслідок не оприлюднення на час проведення моніторингу результатів розгляду Замовником тендерних пропозицій та рішень щодо визначення переможця торгів за Лотом 1 та Лотом 2 моніторинг відповідності тендерних пропозицій учасника, пропозиції якого за вказаними лотами визначено найбільш економічно вигідними, кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації Замовника не здійснювався. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону не проводився.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 4 статті 28 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
26.11.2019 00:00
Дата публікації
26.11.2019 14:22
Документи висновку
26.11.2019 14:22
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 120 288.19 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2019 00:00
Замовник:
КП "Комбінат міського господарства" Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380324437927
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 120 288.19 грн.
Період подання пропозицій
до 02.10.2019 00:00
Замовник:
КП "Комбінат міського господарства" Дрогобицької міської ради
Контактний телефон:
+380324437927
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності