Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві (Кошти місцевого бюджету) від Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-09-10-002843-b
План UA-P-2019-06-20-003824-c link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 28.02.2020 15:00
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 26.09.2019 12:51
Закінчення аукціону 26.09.2019 13:24
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
123 066 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 230 660 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2019 16:17 до 25.09.2019 16:50
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2019 16:17
до 15.09.2019 16:50
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2019 16:17
до 21.09.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 26.09.2019 12:51
до 26.09.2019 13:24
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2019 13:24
до 10.02.2020 16:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2019 13:24
до 21.02.2020 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.02.2020 16:57
до 28.02.2020 15:00
Період уточнень
з 10.09.2019 16:17 до 15.09.2019 16:50
Період оскарження
з 10.09.2019 16:17 до 21.09.2019 00:00
Період аукціону
з 26.09.2019 12:51 до 26.09.2019 13:24
Період кваліфікації
з 26.09.2019 13:24 до 10.02.2020 16:57
Період кваліфікації
з 26.09.2019 13:24 до 10.02.2020 16:57
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві (Кошти місцевого бюджету)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
500 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02000, Україна, Київ, м. Київ, вул. Русанівська набережна, 12
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
17.09.2019 17:58
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анатолій Ігнатов
Електронна пошта
Телефон
+380953163969
Замовник
ЄДРПОУ
35531906
Повна назва
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Поштовий індекс
01004
Країна
Україна
Область або регіон
Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
Пропозиція:
115 083 325.25 грн.
Учасник:
ТОВ "Ж.О.К."
Пропозиція:
114 292 743 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
Пропозиція:
88 999 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2"
Пропозиція:
88 998 999.6 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 26.09.2019 13:24 по 14.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації
Документи кваліфікації
03.10.2019 18:37
-
Звіт про оцінку
26.09.2019 13:25
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 03.10.2019 18:37 по 15.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16; Наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28; Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації; Наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону "Про публічні закупівлі"; Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
04.10.2019 15:45
-
04.10.2019 15:41
Витяг з ЄДР
04.10.2019 15:41
Витяг з ЄДР
Звіт про оцінку
Період вимог/скарг з 04.10.2019 15:45 по 18.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації
Документи кваліфікації
07.10.2019 16:36
-
07.10.2019 16:25
Витяг з ЄДР
Звіт про оцінку
Період вимог/скарг з 07.10.2019 16:36 по 17.10.2019 12:21
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.10.2019 15:32
-
15.10.2019 13:23
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 17.10.2019 12:21 по 28.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
17.10.2019 16:12
-
Звіт про оцінку
17.10.2019 12:21
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.11.2019 16:16 по 03.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
22.11.2019 20:22
-
22.11.2019 20:21
Звіт про оцінку
22.11.2019 16:17
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.11.2019 20:22 по 08.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16; Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації; Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
27.11.2019 13:54
-
27.11.2019 13:23
-
22.11.2019 20:22
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.11.2019 13:54 по 04.01.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
24.12.2019 14:45
-
Звіт про оцінку
27.11.2019 13:55
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.02.2020 17:11 по 21.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16; Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації; Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
10.02.2020 16:36
-
Звіт про оцінку
04.02.2020 17:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 10.02.2020 16:36 по 21.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16; Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації; Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
10.02.2020 16:55
-
10.02.2020 16:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 10.02.2020 16:55 по 21.02.2020 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
10.02.2020 16:57
-
Звіт про оцінку
10.02.2020 16:55
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2019-09-10-002843-b-b4
Підписаний і діє
Номер
Т-48/20
114 292 743 грн.
95 243 952.5 грн.
З ПДВ
Підписано
28.02.2020
Строк дії договору з
28.02.2020
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
28.02.2020 14:59
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-02-13-000023
Дата створення проекту
13.02.2020 14:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.02.2020 17:20
Дата публікації висновку про результати
13.02.2020 17:31
Дата завершення усунення порушень
28.02.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
06.03.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.02.2020 № 27 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 13.02.2020 № 27 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-09-10-002843-b 10.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.02.2020 00:00
Документи рішення
13.02.2020 17:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 10.09.2019 Т-135/19 (за змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Мостицький 2», ТОВ «БК «Укрбудреконструкція»», ТОВ «Ж.О.К.», ТОВ «Інтеграл БУД-Стандарт», протокол продовження розгляду тендерних пропозицій від 15.10.2019 № Т-151/19, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.10.2019 № Т-141/19, від 04.10.2019 № Т-143/19, від 07.10.2019 № Т-145/19, від 17.10.2019 № 153/19, від 22.11.2019 № Т-196/19, від 27.11.2019 № т-198/19, від 02.12.2019 № Т-211/19, від 24.12.2019 № Т-253/19, від 10.02.2020 № Т-35/20, від 10.02.2020 № Т-36/20, повідомлення про намір укласти договір від 10.02.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.11.2019 № 16679-р/пк-пз, від 15.11.2019 № 16768-р/пк-пз, від 21.01.2020 № 1199-р/пк-пз, від 21.01.2020 № 1194-р/пк-пз. Аналізом встановлено, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Мостицький 2» (далі – ТОВ, Мостицький 2) протоколом від 10.02.2020 № Т-35/20, з причини невідповідності вимогам ТД, зокрема ТОВ не надано гарантійного листа про укомплектованість матеріально-технічної бази наступним обладнання: «Кран на автомобільному ходу/автокран, вантажопідйомність не менше 25т», а також документів (технічних паспортів) щодо реєстрації вказаного транспортного засобу. Однак, моніторингом встановлено, що в складі пропозиції ТОВ «Мостицький 2» міститься гарантійний лист про укомплектованість матеріально-технічної бази наступним обладнанням «Кран на автомобільному ходу/автокран, вантажопідйомність не менше 25т» в файлі «4 Гарант лист МТБ.pdf», як цього вимагалось в ч. 5 розділу ІІІ ТД. Також, ТОВ «Мостицький 2», на виконання вимоги п. 1.2. додатку 2 до ТД, надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу в файлі «Техпаспорта на ТЗ», зокрема на Автокран АМК 41-22, який по технічним характеристикам відповідає вимогі ч. 5 розділу ІІІ ТД, щодо укомплектованості матеріально-технічної бази краном, вантажопідйомністю не менше 25т. Тобто, учасником ТОВ «Мостицький 2» виконано вимоги Замовника у повному обсязі. Крім цього, питання з приводу відхилення Замовником тендерної пропозиції Мостицький 2 по аналогічній причині вже розглядалось Антимонопольним комітетом України (далі - АКМУ) в рішенні від 15.11.2019 № 16768-р/пк-пз, в якому АКМУ прийшов до висновку, що «Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.» Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено пропозицію учасника ТОВ «Мостицький 2» згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 10.02.2020 № Т-35/20, яка відповідала вимогам ТД, та пропозиція якої була нижчою від пропозиції Переможця на 25 293 743, 40 грн, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону, а саме здійснення закупівлі за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, під час оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо скасування попереднього рішення та повторного розгляду тендерної пропозиції або заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
13.02.2020 00:00
Дата публікації
13.02.2020 17:31
Документи висновку
13.02.2020 17:31
-
Оскарження в суді
Про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідач не мав права проводити фінансовий моніторинг і складати Висновок щодо «порушень, обставин, підстав» які вже були предметом розгляду Антимонопольного комітету України, не залежно від прийнятого рішення щодо таких «порушень, обставин, підстав». Так, положеннями ч. 13 ст. 7-1 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, «Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав». Згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, «орган оскарження - Антимонопольний комітет України».
Дата публікації
28.02.2020 15:56
Документи оскарження в суді
Повідомлення
Відповідь
Заперечення на висновок по результатам моніторингу закупівлі
Тендерний комітет Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» розглянув висновок про результати моніторингу опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.02.2020 о 17:31 та повідомляє наступне, що гарантійним листом (вих. №30/1 від 20.09.2019 року, файл «4 Гарант лист МТБ.pdf») Товариство з обмеженою відповідальністю «Мостицький 2» надає підтвердження щодо укомплектування матеріально-технічною базою, зокрема, краном на автомобільному ходу/автокран, вантажопідйомність якого не менше 25 т. Відповідно до даних, вказаних у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу 8721324 марки Gottwald AMK 41-22 визначено, що «шасі (кузов, рама, коляска) №8721324 автокран >20т. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. А тому, тендерний комітет Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» діє виключно в рамках законодавства про публічні закупівлі та не вбачає порушень у зв’язку із невідповідністю поданих Товариством з обмеженою відповідальністю «Мостицький 2» документів тендерній документації.
Висновку
19.02.2020 17:50
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
123 066 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2019 16:50
Замовник:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Контактний телефон:
+380953163969
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
123 066 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.09.2019 16:50
Замовник:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Контактний телефон:
+380953163969
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності