Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 04.09.2019 16:55до 07.10.2019 20:00
Завершено
Період уточнень
з 04.09.2019 16:55
до 27.09.2019 20:00
Завершено
Період аукціону
з 08.10.2019 14:47
до 08.10.2019 15:08
Завершено
Період кваліфікації
з 08.10.2019 15:08
до 09.10.2019 17:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.10.2019 15:08
до 20.10.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.10.2019 17:56
до 24.10.2019 15:25
Період уточнень
з
04.09.2019 16:55
до
27.09.2019 20:00
Період аукціону
з
08.10.2019 14:47
до
08.10.2019 15:08
Період кваліфікації
з
08.10.2019 15:08
до
09.10.2019 17:56
Період кваліфікації
з
08.10.2019 15:08
до
09.10.2019 17:56
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Придбання системи безперебійного живлення
Придбання системи безперебійного живлення (постачання, монтаж та пусконалагодження обладнання
на місці його безпосередньої експлуатації, з проведенням демонтажу існуючої системи безперебійного живлення)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система безперебійного живлення
Код ДК 021:2015
31154000-0 -
Джерела безперебійного живлення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01601, Україна, місто Київ, Київ, вул.М.Коцюбинського,7
Дата постачання з
01.11.2019 00:00
Дата постачання по
30.11.2019 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
5
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором здійснюються в безготівковому порядку шляхом оплати за фактом виконання замовлення (постачання, монтаж та пусконалагодження обладнання на місці його безпосередньої експлуатації: система безперебійного живлення у складі двох пристроїв безперебійного живлення відповідно до специфікації та демонтажу існуючої системи безперебійного живлення (два пристрої безперебійного живлення Digital Energy LP 33)) впродовж 5 банківських днів з дня підписання видаткових накладних (поставки товару) та акту введення у експлуатацію.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.09.2019 № 285
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
30.09.2019 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-09-04-000832-a 04.09.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рахункової палати (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.09.2019 (протокол
№ 44), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДУЕТ ПАУЕР», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.10.2019 № 8, повідомлення про намір укласти договір.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі, передбаченої пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом.
Також установлено, що на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник не визначив для переможця торгів спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
Крім того установлено, що тендерна документація Замовника (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДУЕТ ПАУЕР», – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо.
Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації.
Одночасно надаємо пояснення і повідомляємо про заходи щодо усунення виявлених порушень.
1. Щодо “Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі, передбаченої пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом”.
Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016).
При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону.
Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів, заповнюючи запропоновані системою поля, стежить за повнотою та достовірністю інформації, яка вводиться, а процес формування оголошення система здійснює в автоматичному режимі.
2. Щодо “Замовник не визначив для переможця торгів спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Крім того установлено, що тендерна документація Замовника (пункт 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону”.
Статтею 17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов'язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Розділом 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах на придбання системи безперебійного живлення (постачання, монтаж та пусконалагодження обладнання на місці його безпосередньої експлуатації, з проведенням демонтажу існуючої системи безперебійного живлення (код за ДК 021:2015 – 31154000-0 – Джерела безперебійного живлення) вказано: “Переможець торгів може не надавати Замовнику документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним”. Тобто, Замовник не вимагав документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому для переможця процедури закупівлі замовником визначено у тендерній документації спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених відповідними пунктами частини першої та другої статті 17 Закону (крім документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах) за визначеною законодавством формою документів, які містять відповідну інформацію, передбачену статтею 17 Закону, видані уповноваженими на це органами:“переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику чинні документи, оформлені згідно з вимогами законодавства, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону”.
Законом встановлено імперативну норму щодо строку надання переможцем документів, визначених замовником.
Разом з тим, спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі (роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, зокрема, від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 “Щодо застосування статей 17, 32 Закону України ”Про публічні закупівлі”, від 21.08.2017 № 3304-06/29397-06).
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Придбання системи безперебійного живлення
Питання:
За тендером : Придбання системи безперебійного живлення
Тема:
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Зміст:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дата:
05.09.2019 10:10
Формою тендерної пропозиції (додаток 1 до тендерної документації) передбачено обов'язкове подання учасником даних, зокрема: Торгова марка та модель Технічні характеристики та комплектація у відповідності до вимог додатку 2 до документації), а також посилання на норми діючого законодавства при визначенні ціни товару учасниками, які не є платниками ПДВ. Підстави для відмови учасникам торгів в участі у процедурі закупівлі визначені в статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено вимоги до тендерної документації, у тому числі: Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
05.09.2019 10:45
Питання:
За тендером : Придбання системи безперебійного живлення
Тема:
Додаткові опції обладнання (ДБЖ)
Зміст:
Доброго дня! Уточніть, будь-ласка, чи повинна загальна вартість обладнання включати додаткові опції, які вказані у технічній частині? Або вони показані лише як додаткові можливості обладнання, без включення в загальну вартість?
Дата:
05.09.2019 11:37
Доброго дня! Перелік мінімальних технічних вимог до необхідних наявних технічних, комплектуючих та якісних характеристик, що, у тому числі, формують вартість предмету закупівлі, визначено, зокрема додатком 2 до тендерної документації.
05.09.2019 14:42
Питання:
За тендером : Придбання системи безперебійного живлення
Тема:
Субпідряжна отганізація, габаритні розміри
Зміст:
Доброго дня.
1. Чи можливо залучати до виконання демонтажних та монтажгих робіт субпідрядну організацію яка має дозволи та ліцензії для виконання таких робіт.
2. Чи є критим розмір 460х660х1300? Можливо встановлення обладнанн розміром 444х800х1400?
Дата:
10.09.2019 09:20
Доброго дня. 1. Можливе залучати у тому разі, якщо субпідрядна організація має всі відповідні дозволи та правові взаємовідносини з генпідрядником-учасником процедури, та одночасно підтвердна інформація стосовно наявності цих взаємовідносин в обсязі, визначеному чинним законодавством, викладена у пропозиції учасника.
2. Габаритні розміри устаткування визначені у відповідності до розміру приміщення, призначеного для встановлення, експлуатації та обслуговування обладнання, згідно з реалізованим проектом реконструкції будівлі та вимогами ДСНС України. Також пропонуємо потенційним учасникам закупівлі на місці ознайомитись з приміщенням та існуючим обладнанням. Контакти відповідальної особи замовника вказані в відомостях про закупівлю.
10.09.2019 09:41
Питання:
За тендером : Придбання системи безперебійного живлення
Тема:
щодо типу акумуляторних батарей
Зміст:
Доброго дня.
Прошу уточнити, чи немає помилки в описі: "з селевим електролітом"
Дата:
27.09.2019 15:02
Доброго дня. Помилки в описі немає.
27.09.2019 16:39
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.