Звернення:
За тендером : Оптичні мультиплексори DWDM
Тема:
Кваліфікаційна інфлормація
Зміст:
Шановний Замовнику, просимо Вас розтлумачити що саме Ви маєте на увазі, якщо продукція буде не від всесвітньо відомого виробника Сіsco з притаманими йому внутрішніми стандартами та сертифікатами:
1. Якщо у тендерній документації:лист від компанії – виробника обладнання (його офіційного представництва або представника) з підтвердженням партнерського статусу не нижче “Premier Certified Partner”; Происмо Вас пояснити та гарантувати якщо у іншого виробника це звучить по іншому,це приведе до дискваліфікації?
2.авторизаційний лист від компанії-виробника обладнання (його офіційного представництва або представника), наданий учаснику на адресу Національного банку України, для участі саме в цих торгах;(його офіційного представництва або представника),що мається на увазі представника-? 3.Все телекомунікаційне обладнання повинно бути від одного Виробника, що має бути офіційно представлений на території України власним Представництвом - чому саме така вимога, якщо договір Ви підписуєте з постачальником, а він повинен надати листи від виробника ?Та що саме маєте на увазі під виразом Представництво: які критерії, основні ознаки? 4.Термін служби обладнання, включаючи наявність запасних частин (відповідного супроводу з боку Виробника) повинен становити не менше ніж 10 років, фактор доступності не менше 0,999-що за за крітерій?
Дата оприлюднення звернення:
17.09.2019 10:14
Доброго дня, надаємо відповіді на поставлені запитання:
1. Якщо Партнер планує участь з використання рішення Компанії Cisco, то вказана вимога є обов’язковою та яка підтверджує наявність у Учасника досвіду роботи з обладнанням Виробника та інженерного ресурсу. У випадку, коли Учасник пропонує рішення іншого Виробника з аналогічними технічними характеристиками, він має надати підтвердження наявності зазначених можливостей у відповідності до класифікації партнерської акредитації обраного Виробника.
2. Вказана вимога має надавати підтвердження, що Виробник обладнання, шляхом надання авторизаційного листа надає відповідному Учаснику право реалізації Проекту (відповідно до заданого конкурсу) із використанням свої рішень та технологій, чим підтверджує наявність у Учасника організаційних, технічних та технологічних можливостей для якісної реалізації проекту.
3. Вимога постачання обладнання від одного виробника пов’язана з необхідністю забезпечення сумісності обладнання а також а також для спрощення конфігурування та вирішення інцидентів, пов’язаних з роботою обладнання. Враховуючи те, що планується не менш ніж 10ти річний строк експлуатації обладнання даного класу в інфраструктурі Замовника, вимога щодо наявності офіційного представництва Виробника на території України мінімізує можливі ризики Банку, та підтверджує наміри та можливості Виробника забезпечення заданого рівня сервісної підтримки, наявність на ринку достатньої кількості фахівців з впровадження та довгостроковість намірів щодо подальшого співробітництва, не зважаючи на можливості Учасника, що реалізував проект, зняття ризику втрати партнерського статусу або ліквідації (банкротства) компанії-партнера (постачальника/учасника).Представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи. Представник виробника — суб'єкт господарювання, якому виробником надано право представляти на території України його інтереси. Дану інформацію також можна уточнити у виробника обладнання, яке пропонується учасником – чи є в нього представник, чи представництво та на якій території.
4. «фактор доступності не менше 0,999» це три дев'ятки 0,999 (або 99,9%) показника доступності, а саме імовірності того, що система та обладнання DWDM опиняться у працездатному стані в довільнии? момент часу, окрім планованих періодів, протягом яких застосування і?х за призначенням не передбачається. Доступність вираховується за формулою:
доступність = (Д — П) / Д, де:
час заявленої доступності (Д), час простою (П)
Вважаємо вказаний показник досить толерантним, та фактично, це є композитне підтвердження виконання Виробником та, відповідно, Учасником вимог щодо технічної підтримки та гарантії, включаючи показники напрацювання на відмову (MTBF) складових запропонованого рішення та значення параметру середнього часу відновлення (MTTR) для апаратноі? частини обладнання, що дорівнюється часу заміни обладнання за сервісним контрактом. У проекті передбачається використовувати сервісу 8х5 (прийом заявок з 9:00 до 18:00 в робочі дні з заміною на наступнии? робочии? день).
Дата оприлюднення відповіді:
19.09.2019 17:54