Закупівля Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ (Кошти місцевого бюджету) від Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм".
Відмінити відкриті торги щодо закупівлі капітального ремонту будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель/
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16
Зміст
- Учасником не надано лист відгук із зазначенням фактичного виконання договору;
- Учасником надано довідку щодо наявності матеріально-технічної бази, яка не відповідає зазначеній формі (відсутній рік випуску техніки, її стан);
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16
Зміст
Учасник надав договори, що не відповідають кваліфікаційному критерію виконання аналогічних робіт. Учаником не надано документального підтвердження взаємовідносин працівника з учасником.
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16; Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Комерційна пропозиція не відповідає зазначеній формі. Учасником не надано листи у добровільній формі відповідно до Додатку №3. Учасником не надано лист щодо укомплектованості штату головним інженером і виконавцем робіт. Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації не відповідає зазначеній формі. Довідка щодо досвіду виконання аналогічних договорів не відповідає формі.Довідка щодо наявності матеріально-технічної бази не відповідає формі.
Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-11-19-000015
Дата створення проекту
19.11.2019 12:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.11.2019 16:23
Дата публікації висновку про результати
22.11.2019 16:30
Дата завершення усунення порушень
07.12.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
12.12.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 209
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-29-000808-a 29.08.2019
виявлені органом державного, фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22.11.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.08.2019 № Т -122/19 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТИЦЬКИЙ 2» (далі – Учасник), протокол засідання тендерного комітету Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» (далі – Замовник) від 21.10.2019
№ Т-162/19, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Обслуговуюча компанія «Нове місто» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 12.11.2019 № Т-177/19 повідомлення про намір укласти договір.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни 11.10.2019, не оприлюднено Замовником в окремому документі та перелік змін не відображено у вигляді закреслених даних в останній ТД, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону.
Слід зазначити, що тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів містять суперечливі відомості в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2», з підстав, викладених у протоколі засідання тендерного комітету від 21.10.2019 № Т-162/19, оскільки учасником в складі пропозиції надано:
- лист-відгук від 18.10.2019 № 18-10/1, в якому зазначено, що договори від 24.04.2019 № 7 та № 8 виконано в повному обсязі, чим дотримано вимоги пункту 3.2 додатку № 2 до ТД;
- довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази від 19.09.2019 № 7/09, яка відповідає формі 1.1, зазначеній у ТД, чим дотримано вимоги пункту 1.1 додатку № 2 до ТД. Слід зазначити, що у ТД відсутня вимога щодо надання учасником інформації, яка викладена у формі 1.1 додатку № 2 до ТД.
Тобто, Учасником виконано вимоги, встановлені Замовником у пунктах 3.2 та 1.1 додатку № 1 до ТД в повному обсязі.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено пропозицію ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2», яка відповідала вимогам ТД та була нижчою від пропозиції Переможця на 21 948 845,88 грн, чим порушено норми ч. 1 ст. 3 Закону.
До того ж, за результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, Переможцем не надано у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документи передбачені Додатком 4 до ТД, чим не дотримано вимоги п.п. 2 п. 1 Розділу 3 ТД.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо ним не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Отже, Замовник на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Обслуговуюча компанія «Нове місто» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з зазначеним учасником.
Крім того, Замовником порушено ч. 1 статті 3 Закону, зокрема щодо дотримання принципу недискримінації учасників, оскільки пропозицію ТОВ «МОСТИЦЬКИЙ 2» відхилено з підстави, що відгук не містить інформації щодо фактичного виконання договору, при цьому відгуки, наявні у складі пропозиції Переможця, містять аналогічну інформацію.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення ч. 2 ст. 23 Закону, ч. 1 ст. 3, п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
29 листопада 2019 року за рішенням тендерного комітету КП "Київкінофільм" закупівлю № UA-2019-08-29-000808-a «код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ) було прийнято рішення відмінити відкриті торги, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ (Кошти місцевого бюджету)
Питання:
За тендером : Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ (Кошти місцевого бюджету)
Тема:
Проектна документація
Зміст:
Добрий день. Скажіть будь ласка чи можно ознайомитись з проектною документацією? Якщо так, то де і коли?
Дата:
02.09.2019 13:48
Відповідно до Пункту 1 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються необхідно здійснювати за принципом добросовісної конкуренції серед усіх учасників.
Для ознайомлення усіх учасників з усією необхідною інформацією, були надані всі необхідні розрахунки в системі електронних закупівель. Ознайомлення з кошторисною документацією передбачене лише для переможця торгів. Крім того, задля дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки усіх учасників закупівлі, КП «Київкінофільм» не може провести зустріч із одним з Учасників.
Враховуючи усе вищезазначене, не є можливим ознайомити Вас з проектною документацією.
03.09.2019 15:11
Питання:
За тендером : Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ (Кошти місцевого бюджету)
Тема:
Кваліфікаційні вимоги
Зміст:
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 2, під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків не нижче СС2), який передбачає виконання наступних видів робіт:
- загально будівельні роботи;
- теплоізоляційні роботи;
- сантехнічні роботи;
- електромонтажні роботи;
- роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування.
Дані види робіт повинні бути відображені в акті приймання за формою КБ-2в.
Дайте пояснення, відносно доказів виконання аналогічних робіт, які передбачаються виконанням аналогічного договору:
Чи буде відповідати умовам тендерної документації аналогічний договір, який включає один з видів робіт пункту «- роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування»?
Дата:
03.09.2019 14:20
У аналогічному договорі моють міститися всі три типи робіт.
03.09.2019 15:12
Питання:
За тендером : Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ (Кошти місцевого бюджету)
Тема:
до кваліфікаційних вимог
Зміст:
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 2, під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків не нижче СС2), який передбачає виконання наступних видів робіт:
- загально будівельні роботи;
- теплоізоляційні роботи;
- сантехнічні роботи;
- електромонтажні роботи;
- роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування.
Дані види робіт повинні бути відображені в акті приймання за формою КБ-2в.
Дайте пояснення, відносно доказів виконання аналогічних робіт, які передбачаються виконанням аналогічного договору:
Чи можливо доказати наявність досвіду у виконанні аналогічних робіт, шляхом надання аналогічних договорів на кожен вид робіт окремо?
Дата:
03.09.2019 14:22
У аналогічному договорі моють міститися всі три типи робіт.
03.09.2019 15:12
Питання:
За тендером : Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ (Кошти місцевого бюджету)
Тема:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
Зміст:
Учасник залучає субпідрядну організацію, яка буде залучатися до виконання робіт у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме виконання сантехнічні роботи та роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування. Субпідрядна організація має належний досвід в виконанні таких робіт, що підтверджується аналогічними договорами.
Питання:
Чи буде тендерна пропозиція відповідати умовам п.п 3.3. п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям Тендерної документації, якщо Учасник для підтвердження досвіду виконання робіт надасть аналогічні договори де підрядником виступає Субпідрядна організація?
Дата:
05.09.2019 16:07
Відповідно до Пункту 2 Статті 16 Закону України про публічні закупівлі, до кваліфікаційних критеріїв відносяться договори щодо виконання аналогічних робіт, як підтвердження досвіду виконання таких робіт учасником процедури закупівлі. Тому, у разі надання договору щодо виконання аналогічних робіт субпідрядником, тендерна пропозиція учасника не буде відповідати кваліфікаційним критеріям тендерної документації.
06.09.2019 15:00
Капітальний ремонт будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ (Кошти місцевого бюджету)
Тендер:
UA-2019-08-29-000808-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
reasonType.cancelled
Відмінити відкриті торги щодо закупівлі капітального ремонту будівлі та внутрішніх приміщень кінотеатру "Братислава", за адресою: вул. О. Архипенка, 5, м. Київ відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель/
Прийнявши до уваги Вашу вимогу, були внесені необхідні корективи.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-08-29-000808-a.b2
Дата:
06.09.2019 12:07
Стан:
Відмовлено в задоволенні
ВИМОГА до Замовника
В п.п 3.3. п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, вказано що:
Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з комплексного капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків не нижче СС2), який передбачає виконання наступних видів робіт:
- загально будівельні роботи;
- теплоізоляційні роботи;
- сантехнічні роботи;
- електромонтажні роботи;
- роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування.
Дані види робіт повинні бути відображені в акті приймання за формою КБ-2в.
Дана вимога Тендерної документації, передбачає що вказані види робіт повинні бути виконані в рамках виконання одного договору у кількості не менше двох, що суттєво звужує круг потенційних учасників торгів та може негативно відобразитись на економічній вигоді, що не відповідає основному принципу здійснення закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність.
А також вважаємо що ця вимога порушує принцип здійснення закупівель «не дискримінація учасників», тому, що потенційний учасник може підтвердити наявність виконання аналогічних робіт, наданням декількох договорів, які в сукупності передбачають виконання всіх вищевказаних робіт та підтверджує наявність аналогічного досвіду.
У зв`язку з тим, що вимога вказана в п/п 3.3. п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям не відповідає положенням п. 2 та п. 4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
- Внести зміни до Тендерної документації.
- Викласти п/п 3.3. п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям Тендерної документації в наступній редакції:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору (не менше двох за останні три роки) (Зразок № 3 ).
3.2. Позитивний відгук щодо виконання аналогічних робіт, згідно вказаної вище довідки. Фактичне виконання договору (-ів) обовязково вказати у відгуках.
3.3. Копія аналогічного договору (договорів), згідно вказаної вище довідки, копії актів виконаних робіт за формою КБ- 2в, КБ-3 до нього.
Аналогічними вважаються договори, будівельні роботи за якими визначені заДК 021:2015 - 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6.
Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції будівель (клас наслідків не нижче СС2), який передбачає виконання наступних видів робіт:
- загально будівельні роботи;
- теплоізоляційні роботи;
- сантехнічні роботи;
- електромонтажні роботи;
- роботи з опалення, вентиляції, кондиціонування.
Дані види робіт повиння бути відображені в акті приймання за формою КБ-2в.
Замовник не наполягає на виконання всіх вказаних видів робіт в рамках одного договору.»
Автор:
41236299, ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН"
03189, Україна, м. Київ, Київ, вул.Вільямса Академіка, 6, оф. 43
Замовником визначаються кваліфікаційні критерії, відповідно до Пункту 2 Статті 16 Закону України про публічні закупівлі. У якості підтвердження досвіду виконання даних робіт, учасником надаються копії договорів щодо виконання аналогічних робіт. Зміст даних договорів визначається відповідно до технічного завдання, яке надається у тендерній документації. Так як закупівля передбачає собою комплект взаємопов’язаних комплексних робіт, копії аналогічних договорів повинні включати в себе всі види робіт, перераховані у тендерній документації.
Тому, не є допустимим розгляд договору з неповним переліком робіт, які вимагалися у тендерній документації, як аналогічний.
Торги відмінено
Очікувана вартість
97 980 663
грн.
Період подання пропозицій
до
19.10.2019 17:00
Замовник:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"