Закупівля Часткова заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі КВНЗ КОР «Богуславський гуманітарний коледж імені І.С. Нечуя-Левицького» по вулиці Інтернаціональна, 17 в місті Богуслав Київської області. Капітальний ремонт від Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 28.08.2019 12:15до 21.09.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 28.08.2019 12:15
до 11.09.2019 10:00
Завершено
Період оскарження
з 28.08.2019 12:15
до 17.09.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.09.2019 13:30
до 23.09.2019 14:39
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2019 14:39
до 27.11.2019 11:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2019 14:39
до 08.12.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2019 11:14
до 12.12.2019 16:46
Період уточнень
з
28.08.2019 12:15
до
11.09.2019 10:00
Період оскарження
з
28.08.2019 12:15
до
17.09.2019 00:00
Період аукціону
з
23.09.2019 13:30
до
23.09.2019 14:39
Період кваліфікації
з
23.09.2019 14:39
до
27.11.2019 11:14
Період кваліфікації
з
23.09.2019 14:39
до
27.11.2019 11:14
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Часткова заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі КВНЗ КОР «Богуславський гуманітарний коледж імені І.С. Нечуя-Левицького» по вулиці Інтернаціональна, 17 в місті Богуслав Київської області. Капітальний ремонт
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Часткова заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі КВНЗ КОР «Богуславський гуманітарний коледж імені І.С. Нечуя-Левицького» по вулиці Інтернаціональна, 17 в місті Богуслав Київської області. Капітальний ремонт (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету)
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
09700, Україна, Київська область, м. Богуслав, вул. Інтернаціональна, 17
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Аванс
Період:
20
робочі
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором.
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
20
робочі
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором.
Часткова заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі КВНЗ КОР «Богуславський гуманітарний коледж імені І.С. Нечуя-Левицького» по вулиці Інтернаціональна, 17 в місті Богуслав Київської області. Капітальний ремонт (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету)
Часткова заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі КВНЗ КОР «Богуславський гуманітарний коледж імені І.С. Нечуя-Левицького» по вулиці Інтернаціональна, 17 в місті Богуслав Київської області. Капітальний ремонт
Тендер:
UA-2019-08-28-001101-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2019-08-28-001101-a.c4
Дата:
28.10.2019 16:15
Стан:
Порушення усунуто
Оскарження рішень замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КАСКАД-СД" та про визнання переможцем торгів ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає рішення замовника від 11.10.2019 р. (протокол №571 засідання тендерного комітету)про відхилення пропозиції ТОВ "КАСКАД-СД" та від 18.10.2019 р. (протокол №603 засідання тендерного комітету) про визнання переможцем торгів ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" такими, що суперечать нормам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації. Замовником під час оцінки тендерних пропозицій порушень принципи публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону. Скарга з наведеними у ній фактичними підставами та правовим обгрунтуванням надається у вкладенні.
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В.С.
Автор:
33432911, "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
Рішення АМКУ виконано.
Тендерним комітетом повторно розглянуто тендерні пропозиції учасників на відповідність умовам тендерної документації.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Часткова заміна віконних блоків на енергозберігаючі у будівлі КВНЗ КОР «Богуславський гуманітарний коледж імені І.С. Нечуя-Левицького» по вулиці Інтернаціональна, 17 в місті Богуслав Київської області. Капітальний ремонт
Тендер:
UA-2019-08-28-001101-a
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-08-28-001101-a.c1
Дата:
17.10.2019 12:53
Стан:
дано відповідь
Скасування протоколу №571 від 11.10.2019 р. про відхилення пропозиції ТОВ "КАСКАД-СД"
Вважаємо рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КАСКАД-СД" незаконним та необгрунтованим з огляду на наступне:
Порядок підготовки тендерної пропозиції передбачений розділом ІІІ тендерної документації. Підпунктом 10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції відомостей з Єдиного реєстру підприємств та організацій України. Вимога щодо надання зазначених документів з датою отримання після публікації оголошення у цих пунктах відсутня. Також немає такої вимоги й у всьому ІІІ розділі, який називається «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» і регулює питання подання, оформлення та змісту тендерних пропозицій учасниками.
У відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, згідно із частиною 4 статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
ТОВ «КАСКАД-СД» зареєстроване 19.03.2005 р., остання редакція статуту зареєстрована у жовтні 2016 року. Відомості про Товариство, в тому числі про керівника, види діяльності згідно з КВЕД, дату та номер останньої реєстраційної дії включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань і є у вільному доступі.
Таким чином замовник має нічим не обмежену можливість пересвідчитися у актуальності інформації, що міститься у відомостях з ЄДРПОУ, наданих ТОВ «КАСКАД-СД» у складі тендерної пропозиції. Адже зазначена інформація міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним і безкоштовним.
Діюче законодавство України не містить норм, які б обмежували строк дії відомостей з ЄДРПОУ. Статті 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюють чітко визначені кваліфікаційні критерії до тендерної пропозиції та підстави для недопущення до торгів і відхилення пропозицій учасників.
Такі дії замовника свідчать про відхилення пропозиції учасника з формальних підстав, порушення принципів публічних закупівель, зокрема, економії, недискримінації учасників. Враховуючи викладене вище, ТОВ "КАСКАД-СД" вимагає:
1. Скасувати протокол тендерного комітету №571 від 11 жовтня 2019 року про відхилення пропозиції ТОВ "КАСКАД-СД".
2. Повернутися до розгляду пропозиції ТОВ "КАСКАД-СД" та здійснити оцінку її відповідності кваліфікаційним вимогам, встановленим законодавством, дотримуючись при цьому норм Закону України "Про публічні закупівлі".
Товариство залишає за собою право звернутися за захистом своїх порушених прав до Антимонопольного комітету України, інших державних органів.
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В. С.
Автор:
33432911, "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
Доброго дня. Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. Ваша тендерна пропозиція була відхилена Замовником правомірно виходячи з наступного. Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тобто, звертаємо вашу увагу, що документи, які ви подаєте в складі своєї пропозиції мають відповідати саме умовам тендерної документації на дану закупівлю. Якщо якісь вимоги тендерної документації вам були незрозумілі, то відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Ви мали право звернутися до Замовника за роз’ясненнями. Однак Вами цього зроблено не було. А тому, неналежне вивчення умов тендерної документації по даному предмету закупівлі призвело до правомірного відхилення вашої тендерної пропозиції. Пунктом 2 Розділу 5 тендерної документації було передбачено додаткову вимогу про те, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору, Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування, заключеного з органами Казначейства, а також заяви до органу Казначейства про відкриття рахунків). Ви не врахували положення даного розділу тендерної документації при підготовці своєї тендерної пропозиції. Окрім того, правомірність рішення про відхилення вашої пропозиції, з наведених в протоколі підстав, підтверджується значною кількістю рішень АМКУ з аналогічних питань прийнятих на користь замовників. Тож, у тендерного комітету Замовника немає підстав для скасування рішення про ваше відхилення від 11.10.2019р.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-08-28-001101-a.a2
Дата:
22.10.2019 16:56
Стан:
дано відповідь
Скасування рішення тендерного комітету про визначення переможця відкритих торгів (протокол №603 від 18.10.2019 р.)
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає, що визначення переможцем відкритих торгів ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерній документації, з наступних підстав:
1. Наявних в учасника працівників робітничих професій недостатньо для виконання робіт згідно із Технічним завданням (додаток 2 до тендерної документації). Так, учасником у довідці за вих. №3 від 09.09.2019 р. зазначено лише 2 працівників робітничих професій, а саме – монтажників. При цьому, не зазначено спеціалізацію даних монтажників, яка може бути різною і не відповідати видам робіт, що становлять предмет закупівлі. Крім того, двох монтажників недостатньо для виконання обсягу робіт, зазначеного у Додатку 2 до тендерної документації. Так, учасник не надав відомостей про працівників, які за своєю кваліфікацією можуть виконувати наступні роботи: безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу (типу «сатенгіпс») товщиною шару 1 мм при нанесенні шару 2 рази; поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами укосів по штукатурці. Виконання цих робіт передбачено також й локальним кошторисом, доданим до розрахунку договірної ціни учасника. Монтажники не мають відповідної кваліфікації для виконання таких робіт, при цьому й кваліфікація наявних в учасника двох монтажників не конкретизована і не є підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію.
2. Учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір №93 від 31.07.2017 р. Проте, зважаючи на додані до договору документи, роботи, що виконувалися, не відповідали предмету закупівлі. Так, у наданому учасником договорі відсутня інформація про виконання таких робіт: безпіщане накриття поверхонь стін розчином; поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами укосів по штукатурці, які є складовою частиною предмету закупівлі (Додаток 2 до ТД). Зважаючи на відсутність в учасника кваліфікованих працівників для виконання таких робіт (див. вище), учасником не підтверджено належним чином наявність досвіду з виконання аналогічного договору. Частина документів, наданих разом з аналогічним договором, не містить дат їх складання (додаткові угоди, довідка за формою КБ-3).
Отже, тендерна пропозиція ПП «АРХСТРОЙ ФАСАД» не відповідає кваліфікаційним вимогам, визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією, а саме: "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", "Наявність досвіду виконання аналогічних договорів". Це є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно із ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Проте, такі порушення тендерним комітетом проігноровані. Натомість, по відношенню до інших учасників закупівлі тендерним комітетом застосовані інші критерії оцінки відповідності їх тендерних пропозицій. Так, пропозиція ТОВ "КАСКАД-СД" була відхилена лише з тієї підстави, що відомості з ЄДРПОУ датовані менше ніж на один місяць раніше дати оголошення закупівля, що жодним чином не впливає ані на відповідність пропозиції кваліфікаційним вимогам, ані на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, - на відміну від пропозиції учасника, що визначений переможцем. Зазначене свідчить про застосування тендерним комітетом замовника неоднакових критеріїв оцінки тендерних пропозиції учасників на користь одного учасника. Такі дії замовника порушують такі принципи публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону, зокрема, недискримінації учасників, економії коштів. Враховуючи викладене вище, вимагаємо:
1. Скасувати рішення рішення тендерного комітету про визначення переможця відкритих торгів (протокол №603 від 18.10.2019 р.).
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
3. Переглянути тендерні пропозиції інших учасників, в т. ч. дискваліфікованих, керуючись порядком, визначеним Законом.
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В. С.
Автор:
33432911, "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
01013, Україна, Київська обл., Київ
Доброго дня! Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне. Тендерна пропозиції ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" відповідає умовам тендерної документації.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-08-28-001101-a.b3
Дата:
26.10.2019 11:00
Стан:
дано відповідь
Скасування рішення тендерного комітету про визначення переможця торгів (Протокол №603 від 18.10.2019 р.)
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕСЮ УКРАЇНА" вважає, що визначення переможцем відкритих торгів ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" суперечить тендерній документації, з наступних підстав:
Згідно умов тендерної документації від учасників вимагалося надати у складі пропозиції Довідку у довільній формі про те, що договірна ціна буде складена у відповідності до діючих національних стандартів та гарантійний лист, в тому числі, що договірна ціна буде складена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а ресурсні елементні кошторисні норми (РЕКН), використані у локальних кошторисах містять виключно нормативні показники часу роботи будівельних машин та механізмів. Враховуючи викладене, повідомляємо, що у складі договірної ціни Учасника, а саме ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", відсутні машини/механізми передбачені РЕКН необхідні для виконання обсягу робіт передбачених Технічним завданням. У зв’язку з відсутністю техніко-економічного обґрунтування замін використання машин/механізмів наявних на підприємстві Учасника або застосування ручної праці, що визначено ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2003 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», локальні кошториси, наявні у пропозиції ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", складені без урахування технологічного процесу виконання робіт, що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. Враховуючи викладене вище, вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможця відкритих торгів (протокол №603 від 18.10.2019 р.).
2. Відхилити тендерну пропозицію ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
3. Переглянути тендерні пропозиції інших учасників, керуючись порядком, визначеним Законом.
З повагою,
Директор ТОВ «Будівельна компанія "ЕСЮ Україна» М.В. Турак
Автор:
40216774, Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕСЮ УКРАЇНА"
01001, Україна, місто Київ, Київ, ВУЛИЦЯ ПРОРІЗНА, будинок 23, офіс 15
Відбувається оскарження визначення переможця
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-08-28-001101-a.b6
Дата:
29.11.2019 17:07
Стан:
дано відповідь
скасування рішення тендерного комітету від 26.11.2019 р. (протокол №718) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КАСКАД-СД"
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає рішення тендерного комітету від 26.11.2019 р. (протокол №718) про відхилення тендерної пропозиції Товариства незаконним, упередженим, таким, що порушує принципи публічних закупівель і вимагає його скасування - з підстав, що наведені у вкладеному файлі.
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В. С.
Автор:
33432911, "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
Доброго дня. Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне. Ваша тендерна пропозиція була відхилена Замовником правомірно виходячи з наступного. Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тобто, звертаємо вашу увагу, що документи, які ви подаєте в складі своєї пропозиції мають відповідати саме умовам тендерної документації на дану закупівлю.
Щодо 1 підстави відхилення.
Згідно вимогам викладеним у Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з інформацією про номер та дату Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування, заключеного з органами Казначейства, а також перелік відкритих рахунків. Разом з вказаною довідкою в складі пропозиції учасника обов’язково має міститися копія заяви до органу Казначейства про відкриття рахунків з відміткою органу державної казначейської служби України. Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції зазначених вище документів, що є невідповідністю умовам тендерної документації та призвело для відхилення тендерної пропозиції.
Щодо 2 підстави відхилення.
Підставу щодо відсутності довідки про те що у пропозиції відсутня довідка про тещо учасник усвідомлює зміст тендерної документації та вимоги викладені Замовником було зазначено у протоколі розгляду помилково. Однак, повідомляємо, що для відхилення тендерної пропозиції достатньо однієї підстави.
Щодо 3 підстави відхилення.
Всупереч вимогам викладеним у п.2 Розділу 5 тендерної документації де зазначено, що електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис уповноваженої особи – учасником підготовано документи, які не містять вказівки на адресата, якому подається документ, що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині.
Якщо якісь вимоги тендерної документації вам були незрозумілі, то відповідно до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Ви мали право звернутися до Замовника за роз’ясненнями. Однак Вами цього зроблено не було. А тому, неналежне вивчення умов тендерної документації по даному предмету закупівлі призвело до правомірного відхилення вашої тендерної пропозиції.
Окрім того, правомірність рішення про відхилення вашої пропозиції, з наведених в протоколі підстав, підтверджується значною кількістю рішень АМКУ з аналогічних питань прийнятих на користь замовників. Тож, у тендерного комітету Замовника немає підстав для скасування рішення про відхилення вашої тендерної пропозиції.
Разом з тим, повідомляємо, що у тендерній пропозиції наявні і інші підстави не зазначені у протоколі розгляду.
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-08-28-001101-a.c7
Дата:
29.11.2019 17:12
Стан:
дано відповідь
скасування рішення тендерного комітету від 26.11.2019 р. (протокол №724) про визначення ТОВ "БЛАН-ДОР" переможцем закупівлі
ТОВ "КАСКАД-СД" вважає рішення тендерного комітету від 26 листопада 2019 року (протокол №724) про визначення ТОВ "БЛАН-ДОР" переможцем закупівлі незаконним та необгрунтованим, таким що суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", вимогам тендерної документації. Тендерним комітетом порушено принципи публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону і допущено дискримінацію учасників, застосовано нерівні критерії оцінки тендерних пропозицій. Підстави вимоги зазначені у вкладеному файлі.
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В. С.
Автор:
33432911, "КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 229 831.2
грн.
Період подання пропозицій
до
21.09.2019 10:00
Замовник:
Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації