Показати схожі тендери

Закупівля євроруберойд від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-08-22-000854-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.10.2019 18:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 336 341.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 326.46 грн. (0,19 %)
Вартість подання пропозиції:
2 652 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2019 19:26 до 23.09.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2019 19:26
до 13.09.2019 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2019 15:25
до 11.10.2019 18:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2019 15:25
до 22.10.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.10.2019 18:35
до 30.10.2019 18:08
Період уточнень
з 22.08.2019 19:26 до 13.09.2019 10:00
Період кваліфікації
з 24.09.2019 15:25 до 11.10.2019 18:35
Період кваліфікації
з 24.09.2019 15:25 до 11.10.2019 18:35
Основні параметри
євроруберойд
євроруберойд
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
865 291.2 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
Лот 1.
Очікувана вартість
865 291.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4326,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
25 900
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2019 14:58
Закінчення аукціону
24.09.2019 15:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
матеріали рулонні та гідроізоляційні: склополімаст ХПП 2,5
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
25 390
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Закупівля здійснюється в межах коштів, передбачених контрольними завданнями централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
Пропозиція:
860 721 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС"
Пропозиція:
865 291.2 грн.
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
799 785 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.09.2019 14:58
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 471 050 грн.
Лот 2.
Назва предмета закупівлі
Лот 2.
Примітки
Лот 2.
Очікувана вартість
1 471 050 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7355,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
44 100
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2019 13:33
Закінчення аукціону
24.09.2019 14:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
матеріали рулонні та гідроізоляційні: склополімаст ХКП 4,0
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
32 690
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Закупівля здійснюється в межах коштів, передбачених контрольними завданнями централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» на 2019 рік
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРЕЙД ТЕКНОЛОДЖІ ГРУП"
Пропозиція:
1 463 204.4 грн.
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС"
Пропозиція:
1 471 050 грн.
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
1 198 415.4 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.09.2019 13:33
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
+38 (044) 465 08 82
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Київ
Адреса
Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 24.09.2019 15:25 по 22.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
В протоколі випробувань наданих учасником від 05 березня 2019 р. № 53-18-19 С зазначається маса бітумного в’яжучого з боку, що наплавляється 1600 г/м2 , що не відповідає вимогам Додатку А Додатку 1 тендерної документації. - Учасником наданий паспорт якості на «Євроруберойд ХКП-4,0 б», протокол випробувань, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
11.10.2019 18:30
-
24.09.2019 17:45
-
24.09.2019 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.10.2019 18:31 по 22.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасником не надано тендерне забезпечення, що не відповідає вимогам п.3.3 Розділу 3 тендерної документації. Згідно з листом Філії БМЕС від 09.10.2019 №ФБМЕС-02/8859 не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічним вимогам та якісним характеристикам, а саме: - Учасником не надано повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, згідно Дод.1 п. 2.1 Тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі», - Учасником не надані протоколи випробувань, що не відповідає п.2.6, 2.7 додатку 1 Тендерної документації, - Учасником не надано документи, що підтверджують зв'язок з виробником продукції згідно п.3.1. додатку 1 тендерної документації.
Документи кваліфікації
11.10.2019 18:32
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.10.2019 18:33 по 22.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.10.2019 18:34
-
11.10.2019 18:34
-
Лот № 2 Лот 2.
Період вимог/скарг з 24.09.2019 15:25 по 22.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
В протоколі випробувань наданих учасником від 05 березня 2019 р. № 53-18-19 С зазначається маса бітумного в’яжучого з боку, що наплавляється 1600 г/м2 , що не відповідає вимогам Додатку А Додатку 1 тендерної документації. - Учасником наданий паспорт якості на «Євроруберойд ХКП-4,0 б», протокол випробувань, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
11.10.2019 18:32
-
24.09.2019 17:46
-
24.09.2019 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.10.2019 18:32 по 22.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасником не надано тендерне забезпечення, що не відповідає вимогам п.3.3 Розділу 3 тендерної документації. Згідно з листом Філії БМЕС від 09.10.2019 №ФБМЕС-02/8859 не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічним вимогам та якісним характеристикам, а саме: - Учасником не надано повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, згідно Дод.1 п. 2.1 Тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі», - Учасником не надані протоколи випробувань, що не відповідає п.2.6, 2.7 додатку 1 Тендерної документації, - Учасником не надано документи, що підтверджують зв'язок з виробником продукції згідно п.3.1. додатку 1 тендерної документації.
Документи кваліфікації
11.10.2019 18:33
-
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.10.2019 18:33 по 22.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.10.2019 18:35
-
11.10.2019 18:35
-
Угоди
UA-2019-08-22-000854-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ЦЗВ-02-04219-01
865 291.2 грн.
721 076 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2019
Строк дії договору з
30.10.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
25 390 (метри квадратні)
матеріали рулонні та гідроізоляційні: склополімаст ХПП 2,5
Номенклатура
матеріали рулонні та гідроізоляційні: склополімаст ХПП 2,5
Кількість
25 390
Одиниця виміру
м.кв.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.10.2019 18:06
-
Підписаний договір
UA-2019-08-22-000854-a-a2
Підписаний і діє
Номер
ЦЗВ-02-04219-01
1 471 050 грн.
1 225 875 грн.
З ПДВ
Підписано
30.10.2019
Строк дії договору з
30.10.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
32 690 (метри квадратні)
матеріали рулонні та гідроізоляційні: склополімаст ХКП 4,0
Номенклатура
матеріали рулонні та гідроізоляційні: склополімаст ХКП 4,0
Кількість
32 690
Одиниця виміру
м.кв.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.10.2019 18:08
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-02-000054
Дата створення проекту
02.03.2020 12:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.03.2020 17:22
Дата публікації висновку про результати
13.03.2020 17:47
Дата завершення усунення порушень
28.03.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
24.03.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.03.2020 № 53 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2019-08-22-000854-a 22.08.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.03.2020 00:00
Документи рішення
02.03.2020 17:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), роз’яснення до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік (зі змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.09.2019, реєстри тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС») (лот 1, 2), протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2019, договір про закупівлю від 30.10.2019 № ЦЗВ-02-04219-01, укладений з ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» за лотом 1 та 2, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 28.12.2019 № 1 до договору. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені запитання та вимоги до Замовника від 23.08.2019 щодо тендерної документації, відповідь на які надана 12.09.2019, тобто з перевищенням терміну (три робочі дні) для надання роз’яснень, чим порушено вимоги частини першої статті 23 Закону. Відповідно до пункту 3.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу щодо переліку документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, що зазначені в пункті 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема, щодо надання учасниками Довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою з інформацією про відсутність підстав, визначених у ч. 1, 2 ст. 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно до додатку № 5. Поряд з тим, тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» не містила інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 3.1. Додатку № 2 тендерної документації. На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та всупереч вимогам абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Проте, Замовник визнав переможцем торгів за лотами №№ 1, 2 ТОВ «Енерго Строй Сервіс» з яким уклав договір поставки від 30.10.2019 № ЦЗВ-02-04219-01 на загальну суму 2 799 241,20 гривні.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енерго Строй Сервіс» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
12.03.2020 00:00
Дата публікації
13.03.2020 17:47
Документи висновку
13.03.2020 17:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-22-000854-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-22-000854-a єврорубероїду (ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Пункт 4 частини першої статті 30 Закону говорить, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У висновку ДАСУ зазначається, що пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» не відповідала умовам тендерної документації, а саме не містили інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
Дата публікації
25.03.2020 12:56
Документи інформації про усунення порушення
25.03.2020 12:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 336 341.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2019 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+38 (044) 465 08 82
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 336 341.2 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2019 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+38 (044) 465 08 82
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності