Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно протоколу тендерного комітету ДП "НАІС" № 294 від 04.10.2019 підставами відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є:
Згідно пункту 2.3 додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» повинен був надати у складі своєї пропозиції інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та на підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати:
– вказаний у довідці договір(-и);
– документи, передбачені умовами договору (видаткова накладна, акт приймання-передачі тощо), що підтверджують виконання зобов’язань за відповідними договорами у повному обсязі;
– позитивний лист-відгук від контрагенту за договором.
У складі пропозиції ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА надано довідку від 24.09.2019 № 75000-07/426 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка містить інформацію про виконання договору від 13.05.2019 № ДОН/НХ-19168/НЮ-В, укладеного між учасником та АТ «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Донецька залізниця».
На підтвердження зазначеної інформації ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА надала:
– договір від 13.05.2019 № ДОН/НХ-19168/НЮ-В;
– накладну № 910 про відпуск товарно-матеріальних цінностей від 13.09.2019;
– накладну № 911 про відпуск товарно-матеріальних цінностей від 13.09.2019;
– лист-відгук регіональної філії «Донецька залізниця».
Згідно пункту 5.2 договору від 13.05.2019 № ДОН/НХ-19168/НЮ-В загальна сума договору складає 376 140,00 грн з ПДВ.
У додатку 1 «Специфікація № 1» до договору від 13.05.2019 № ДОН/НХ-19168/НЮ-В вказано, що загальна сума поставки складає 376 140,00 грн з ПДВ.
Згідно пункту 7.5 договору підтвердженням про одержання товару є підписана видаткова накладна обома сторонами договору та товарно-транспортна накладна, оформлені належним чином.
На підтвердження виконання зобов’язань за договором від 13.05.2019 № ДОН/НХ-19168/НЮ-В у складі пропозиції ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА надано накладну № 910 на суму 247 799,32 грн з ПДВ та накладну № 911 на суму 4 140,00 грн з ПДВ.
Тобто загальна суму виконаних зобов’язань, підтверджених накладними №№ 910 та 911 становить 251 939,32 грн з ПДВ.
Водночас, у складі пропозиції ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА відсутні документи що підтверджують виконання зобов’язань за договором від 13.05.2019 № ДОН/НХ-19168/НЮ-В у повному обсязі (тобто на залишок суми 124 200,68 грн з ПДВ).
Таким чином, ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА не надала підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб встановлений тендерною документацією.
Відповідно до пункту 1.1 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про учасника за формою згідно з додатком 1.1 до тендерної документації.
У пункті 7 довідки «Інформація про учасника», наведеній у додатку 1.1 до тендерної документації учасник повинен був зазначити, що інформація про учасника відсутня в Єдиному реєстрі боржників (https://erb.minjust.gov.ua).
ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА надала у складі тендерної пропозиції довідку від 24.09.2019 № 75000-07/420 «Інформація про учасника» у пункті 7 якої зазначено, що інформація про учасника відсутня в Єдиному реєстрі боржників (https://erb.minjust.gov.ua).
Відповідно до Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затверджену наказом Мін’юсту України від 05.08.2016 № 2432/5, зареєстровано в Мін’юсті України 12.08.2016 за № 1126/29256, Єдиний реєстр боржників – систематизована база даних про боржників, що є складовою Автоматизованої системи виконавчого провадження та ведеться з метою оприлюднення в режимі реального часу інформації про невиконані майнові зобов’язання боржників та запобігання відчуженню боржниками майна. Міністерство юстиції України забезпечує вільний та безоплатний доступ до інформації Автоматизованої системи виконавчого провадження у мережі Інтернет на своєму офіційному веб-сайті з можливістю перегляду, пошуку, копіювання та роздрукування інформації (на основі поширених веб-оглядачів та редакторів) без обмежень та цілодобово у формі відкритих даних.
При детальній перевірці тендерної пропозиції ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА вставлено, що в Єдиному реєстрі боржників є інформація про невиконані майнові зобов’язання ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА, а саме:
– виконавче провадження № 57295311;
– виконавче провадження № 57222482;
– виконавче провадження № 57222536
(роздруківка результатів пошуку в Єдиному реєстрі боржників станом на 09:00 03.10.2019 додається).
Частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У пункті 8 довідки «Інформація про учасника», наведеній у додатку 1.1 до тендерної документації учасник повинен був зазначити ПІБ посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Довідка ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА від 24.09.2019 № 75000-07/420 «Інформація про учасника» на містить інформацію про прізвище, ім’я та по батькові посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Згідно пункту 5.2. додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
У пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначені вимоги до забезпечення тендерної пропозиції, а саме: вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія, яка повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Пунктом 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, встановлені вимоги до реквізитів гарантії. Зокрема, згідно підпункту 8 гарантія повинна містити дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини.
Дана закупівля проводиться відповідно до тендерної документації, затвердженої за рішенням тендерного комітету від 07.08.2019 (протокол № 212), зі змінами внесеними за рішеннями тендерного комітету 18.09.2019 (протокол № 279) та 24.09.2019 (протокол № 282), та оголошення, оприлюдненого в системі електронних закупівель Prozzoro з унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєним електронною системою закупівель: UA-2019-08-21-003023-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-21-003023-c).
Водночас, надана у складі пропозиції ПОЛІГРАФКОМБІНАТ «УКРАЇНА» банківська гарантія ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» від 01.10.2019 № 70-Г/19-VIP-L не містить дату, номер і назву документа, з якого виникають базові відносини, що не відповідає вимогам Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Крім того банківська гарантія ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» від 01.10.2019 № 70-Г/19-VIP-L містить інформацію, що торги відбудуться 29.10.2019, що не відповідає дійсності.
Відповідно до абзацу другого пункту 1 та пунктів 3, 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та/або наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону та/або тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому відхилення тендерних пропозицій учасників, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та/або наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону та/або тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації є обов’язком, а не правом замовника.
Відхилені тендерні пропозиції:
ДП КИЇВСЬКА ОФСЕТНА ФАБРИКА – на підставі абзацу другого пункту 1 та пунктів 3, 4 частини першої статті 30 Закону, а саме: учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
ПОЛІГРАФКОМБІНАТ «УКРАЇНА» – на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.