Показати схожі тендери

Закупівля Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-08-20-001464-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.10.2019 13:18
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 09.09.2019 15:44
Закінчення аукціону 09.09.2019 16:11
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
70 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 050 грн. (1,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2019 13:53 до 06.09.2019 13:37
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2019 13:53
до 27.08.2019 13:37
Завершено
Період аукціону
з 09.09.2019 15:44
до 09.09.2019 16:11
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2019 16:11
до 19.09.2019 13:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2019 16:11
до 30.09.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.09.2019 13:44
до 07.10.2019 13:18
Період уточнень
з 20.08.2019 13:53 до 27.08.2019 13:37
Період аукціону
з 09.09.2019 15:44 до 09.09.2019 16:11
Період кваліфікації
з 09.09.2019 16:11 до 19.09.2019 13:44
Період кваліфікації
з 09.09.2019 16:11 до 19.09.2019 13:44
Основні параметри
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Код за НК 024:20119 - 11407 - Електрокардіограф основного призначення) кошти місцевого бюджету
Код ДК 021:2015
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
52001, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, вул.Будівельників,12
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
20.08.2019 13:54
-
20.08.2019 13:53
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Васюк
Електронна пошта
Телефон
+380675669255
Замовник
ЄДРПОУ
37865549
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
52001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Підгородне
Адреса
вул. Шосейна, 90
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Лісунова Наталія Олександрівна"
Пропозиція:
69 960 грн.
Учасник:
ТОВ "Дезцентр плюс"
Пропозиція:
69 900 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ"
Пропозиція:
60 900 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 09.09.2019 16:11 по 27.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
16.09.2019 15:31
-
16.09.2019 15:30
Звіт про оцінку
09.09.2019 16:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 16.09.2019 15:31 по 30.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
19.09.2019 13:44
-
19.09.2019 13:33
-
16.09.2019 15:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-08-20-001464-c-b1
Підписаний і діє
Номер
103
69 900 грн.
65 327.1 грн.
З ПДВ
Підписано
07.10.2019
Строк дії договору з
07.10.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
3 (Одиниця)
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Код за НК 024:20119 - 11407 - Електрокардіограф основного призначення) кошти місцевого бюджету
Номенклатура
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Код за НК 024:20119 - 11407 - Електрокардіограф основного призначення) кошти місцевого бюджету
Кількість
3
Одиниця виміру
одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
07.10.2019 13:17
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-11-04-000008
Дата створення проекту
04.11.2019 11:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.11.2019 15:32
Дата публікації висновку про результати
21.11.2019 17:22
Дата завершення усунення порушень
06.12.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
26.11.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
01.11.2019 № 190 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 24 UA-2019-08-20-001464-с 20.08.2019 Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Дніпровської районної ради Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 37865549) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.11.2019 00:00
Документи рішення
04.11.2019 15:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: звіт про результати проведення процедури закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік та оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету комунального некомерційного підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Дніпровської районної ради Дніпропетровської області» протоколом №82 від 20.08.2019 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Дезцентр плюс" (далі – Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 19.09.2019 р. №95, повідомлення про намір укласти договір, договір від 07.10.2019 № 103, пояснення комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Дніпровської районної ради Дніпропетровської області» (далі – Замовник) надане через електронну систему закупівель. Згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з Розділом 6 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати лист-згоду з проектом договору, запропонованим замовником. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що ТОВ "Дезцентр плюс" не надав лист-згоду з проектом договору в тендерній пропозиції, проте така інформація наявна в іншому документі («Тендерна пропозиція»). Однак, Замовник не відносить таке порушення до формальних (несуттєвих) та відповідно до пункту 3 Розділу 5 тендерної документації пропозиція підлягала відхиленню. Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не відхилив тендерну пропозицію, як таку що не відповідає тендерній документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Дезцентр плюс" встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання дотримання замовниками законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.11.2019 00:00
Дата публікації
21.11.2019 17:22
Документи висновку
21.11.2019 17:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Дніпровської районної ради Дніпропетровської області» надає пояснення щодо порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: При розгляданні тендерної пропозиції на закупівлю Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33120000-7 (код за ЯНК 024:20119-11407 – Електрокардіограф основного призначення), тендерним комітетом враховано, що у розділі 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відсутня вимога шкодо надання окремого листа згоди з проектом договору. Тому, тендерним комітетом, колегіально, на засіданні комітету признано ТОВ «Дезцентр плюс» переможцем, оскільки запропонований ним товар відповідає всім технічним та якісним вимогам медичних працівників підприємства, які на практиці переконані, що наданий товар визначений переможцем набагато якісніше та зручніше у роботі ніж інші моделі Електрокардіографів. Усунути вказана Вами порушення не має можливості, так як договір підписаний, товар отриманий і застосовується у роботі сімейними лікарями.
Дата публікації
27.11.2019 09:35
Документи інформації про усунення порушення
27.11.2019 09:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-20-001464-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснення такого питання. Згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі - Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 1.5 Додатку №1 тендерної документації КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (далі - Замовник) в довідці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», необхідно вказати в разі наявності в даному документі посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту Водночас, у наданій від ТОВ "Дезцентр плюс" (далі - Переможець) довідці зазначена інформація - відсутня. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.09.2019 року, проте Переможець надав Лист згоду з проектом договору 24.09.2019, тобто після розкриття тендерних пропозицій. Згідно з статтею 30 Закону Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Переможця і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Дезцентр плюс", як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, як передбачено пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
04.11.2019 16:04
Орган перевірки
08.11.2019 00:00
Документи повідомлення
04.11.2019 16:04
-
Відповідь
ВІдповідь комунального неприбуткового підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Дніпровської районної ради Дніпропетровської області»
Тендерний комітет Комунального неприбуткового підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Дніпровської районної ради Дніпропетровської області», на Ваше питання: «У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Водночас, у наданій від ТОВ "Дезцентр плюс" (далі - Переможець) довідці зазначена інформація – відсутня», повідомляє наступне: -ТОВ "Дезцентр плюс" (далі - Переможець) надав товар згідно додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації на закупівлю «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання», код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"–33120000-7. Оскільки, запропонований ТОВ "Дезцентр плюс" товар у повному обсязі відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам тендерної документації ї не є еквівалентом, то надавати порівняльну характеристику товару не треба. Учасник в пропозиції, у разі надання еквіваленту, повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту Щодо несвоєчасного надання ТОВ "Дезцентр плюс" Листа згоди з проектом договору, тендерний комітет КНП повідомляє, що 5 вересня учасник закупівлі - ТОВ "Дезцентр плюс" завантажив в систему прозоро тендерну пропозицію, у якій п.1 передбачено: «Ми погоджуємося з основними умовами Договору, та з тим, що основні умови Договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами, у повному обсязі, крім випадків, визначених частиною четвертою статті 36 Закону». Крім того, ТОВ "Дезцентр плюс" 5 вересня завантажив підписаний зі свого боку проект договору Замовника. Тендерною документацією Замовника не визначено, що лист згода повинен бути окремим листом, тому згода Учасника з проектом договору Змовником прийнято у тексті Тендерної пропозиції.
Рішеня
07.11.2019 16:11
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2019 13:37
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380675669255
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2019 13:37
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380675669255
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності