Показати схожі тендери

Закупівля Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 162+000 – км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792,км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область від Служба автомобільних доріг у Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-08-19-000480-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.11.2019 11:43
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.10.2019 14:57
Закінчення аукціону 21.10.2019 15:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
488 913 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 466 739 грн. (0,3 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.08.2019 12:51 до 19.09.2019 08:00
Завершено
Період уточнень
з 19.08.2019 12:51
до 09.09.2019 08:00
Завершено
Період оскарження
з 19.08.2019 12:51
до 15.09.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 19.09.2019 08:00
до 26.09.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 21.10.2019 14:57
до 21.10.2019 15:18
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2019 15:18
до 22.10.2019 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2019 15:18
до 02.11.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2019 16:24
до 11.11.2019 11:43
Період уточнень
з 19.08.2019 12:51 до 09.09.2019 08:00
Період оскарження
з 19.08.2019 12:51 до 15.09.2019 00:00
Період аукціону
з 21.10.2019 14:57 до 21.10.2019 15:18
Період кваліфікації
з 19.09.2019 08:00 до 26.09.2019 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2019 15:18 до 22.10.2019 16:24
Період кваліфікації
з 21.10.2019 15:18 до 22.10.2019 16:24
Основні параметри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 162+000 – км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792,км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 162+000 - km 167+700, km 179+100 - km 190+020, km 190+442 - km 200+792, km 201+102 - km 209+020, Transcarpathian region
ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)
DK 021:2015 (45233142-6 Repair of the roads)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 162+000 – км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792,км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on the section km 162+000 - km 167+700, km 179+100 - km 190+020, km 190+442 - km 200+792, km 201+102 - km 209+020, Transcarpathian region
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (Згідно технічного завдання та відомостей обсягів робіт )
Дата постачання з
15.10.2019 00:00
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування - державний та місцеві бюджети
Документи закупівлі
-
29.08.2019 12:13
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мохня Михайло Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
Електронна пошта
Телефон
380312643397
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
25449824
Назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Повна назва
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Повна назва (англійською мовою)
Road administration in transkarpathian region
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
Собранецька,39
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ШБУ-77"
Пропозиція:
485 923 322 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
Пропозиція:
482 900 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВ Миколаївбудцентр
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
Пропозиція:
Прекваліфікація
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" : [email protected]
482 900 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.09.2019 08:01
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до п.1, 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. Таким чином, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати підтвердження наявності технічних засобів та обладнання у спосіб та у формі передбаченій Таблицею 1 Додатку 1 до Тендерної документації, та зобов’язані відобразити у таблиці інформацію передбачену замовником. Інформація, яка визначена замовником як обов’язкова не може змінюватись чи не відображатися. Згідно з стовпчиком 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен зазначити «Найменування технічного засобу, (обладнання), марка *». У примітці «*» зазначено, що учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб або обладнання. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної документації завантажив файл «Довідка про обладнання.PDF» у якому знаходиться табличка про Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій відсутній будь який запис про те, що зазначена техніка це технічний засіб або обладнання, що є обов’язковою умовою примітки до Таблиці 1 Тендерної документації, у зв’язку з чим не дотримався форми таблиці передбаченої замовником, та не відобразив у повній мірі інформацію необхідну для підтвердження інформації поданій у тендерній пропозиції чим порушив вимоги тендерної документації. Окрім цього, відображення у Таблиці 1 інформації про те, що машини та механізми є технічним засобом або обладнання передбачає для учасника порядок подачі документів відповідно до п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації (на технічні засоби учасник подає копії свідоцтв про їх реєстрацію, а на обладнання інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів). Згідно з п.3.1.1. Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з проектом договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний керівником чи уповноваженою особою Учасника. Також, учасник надає оригінал листа-згоди в якому підтверджує згоду з усіма істотними умовами договору. Відповідно до абз. 9 п. 3.1.1. Тендерної документації Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу (в термін з дати публікації оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), реєстраційний номер і підпис уповноваженої особи. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» у складі своєї тендерної документації завантажив файл «Лист погодження з істотними умовами дог.PDF» у якому міститься Лист щодо погодження з усіма істотними умовами договору, однак у даному листі зазначено, що учасник погоджується з усіма істотними умовами договору, що зазначені у Додатку 3, до тендерної документації, що не відповідають додатку до тендерної документації – проект договору Додаток 5. Окрім цього, даний лист не містить ні вихідного номеру листа ні дати створення листа, для того, щоб ідентифікувати, чи даний лист згода дійсно стосується проекту договору зазначеного у Тендерній документації, у зв’язку з чим учасник порушив вимоги тендерної документації та не надав Листа-згоди, з якого б можна було встановити, що учасник погоджується з усіма істотними умовами договору, що зазначений у Додатку 5 до Тендерної документації. Згідно з ч.ч. 1, 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім передбачених випадків. Відповідно до ч. 1 ст. 180 ГК України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Згідно з ч. 1 ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Таким чином, погодження учасника з усіма істотними умовами договору має істотне значення для укладення договору про закупівлю у випадку визнання учасника переможцем.
Документи прекваліфікації
19.09.2019 08:01
Витяг з ЄДР
ТОВ Миколаївбудцентр : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до п.1, 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. Таким чином, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати підтвердження наявності технічних засобів та обладнання у спосіб та у формі передбаченій Таблицею 1 Додатку 1 до Тендерної документації, та зобов’язані відобразити у таблиці інформацію передбачену замовником. Інформація, яка визначена замовником як обов’язкова не може змінюватись чи не відображатися. Згідно з стовпчиком 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен зазначити «Найменування технічного засобу, (обладнання), марка *». У примітці «*» зазначено, що учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб або обладнання. Учасник ТОВ «Миколаївбудцентр» у складі своєї тендерної документації завантажив файл «4. Підтвердження МТБ.PDF» у якому на ст. 1-6 знаходиться табличка про Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій відсутній будь який запис про те, що зазначена техніка це технічний засіб або обладнання, що є обов’язковою умовою примітки до Таблиці 1 Тендерної документації, у зв’язку з чим не дотримався форми таблиці передбаченої замовником, та не відобразив у повній мірі інформацію необхідну для підтвердження інформації поданій у тендерній пропозиції чим порушив вимоги тендерної документації. Окрім цього, відображення у Таблиці 1 інформації про те, що машини та механізми є технічним засобом або обладнання передбачає для учасника порядок подачі документів відповідно до п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації (на технічні засоби учасник подає копії свідоцтв про їх реєстрацію, а на обладнання інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів). Згідно із п. 6 Додатку 1 Тендерної документації «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ), ЩО БУДЕ(УТЬ) ЗАЛУЧЕНИЙ(І) ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» учасник надає довідку в довільній формі з розрахунком часу, який буде їм затрачено для зберігання у бункері накопичувачі та транспортування гарячої асфальтобетонної суміші до місця її укладання та Додатково надається транспортна схема до тендерної документації, що зазначена нижче. У випадку, якщо час зберігання і транспортування асфальтобетонної суміші до місця укладання перевищує 3-х годин після її приготування, то учасник надає окрему довідку до Транспортної схеми в якій зазначаються розрахунки учасника якими він керується для того, щоб дотриматися вимог Таблиці 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, а саме температура асфальтобетонної суміші з моменту виготовлення, доставки та укладання повинна відповідати показникам Таблиці 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011. В розрахунку обов’язково повинні бути враховані такі показники, як відстань транспортування, час транспортування та вихідна температура асфальтобетонної суміші з АБЗ, оскільки всі ці показники безпосередньо впливають на необхідну температуру при укладенні асфальтобетонної суміші. Розрахунок є обов’язковою складовою довідки до Транспортної схеми. Учасник ТОВ «Миколаївбудцентр» у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файл «15. Довідка з розрахунком часу.pdf» де на ст.1 знаходиться Інформація в якій зазначено, що відстань від місця виробництва асфальтобетонної суміші до місця виконання рорбіт – 170 км (160 км поза населеним пунктом та 10 км в населеному пункті), середня швидкість – 70 км/год (поза населеним пунктом), 24 км/год (в населеному пункті) та надано розрахунок – 160/70+10/24=2,6*60=2 години 36 хвилин, що не відповідає дійсності виходячи з наступного. Відповідно до п. 6.2.1.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013 Середня технічна швидкість ( Vт) приймається за таблицею 1. Таблиця 1 – Показники середньої технічної швидкості Умови руху автотранспортних засобів Середня технічна швидкість (Vт, км/год) Поза межами населеного пункту: – на дорогах з удосконаленим покриттям (асфальтобетонним та цементобетонним) 49 – те саме, з твердим покриттям 37 – інші 28 В межах населеного пункту: – при вантажопідйомності до 10 т 25 – при вантажопідйомності більше 10 т 24 Відстань між місцем навантаження і розвантаження в межах населеного пункту визначається на підставі акта, в якому визначено відстань, зафіксовану за даними спідометра відповідальними представниками замовника та підрядника. Відстань між містами визначається за атласом автодоріг і узгодженим із замовником маршрутом руху. Якщо маршрут перевезення проходить і в межах населеного пункту, і поза межами населеного пункту, технічна швидкість ( Vт ), розраховується як середня величина, що враховує різні технічні швидкості в межах населеного пункту ( Vтнп ) і поза межами населеного пункту ( Vтпнп ), наведені в таблиці 1, і обчислюється за формулою (5): Sнп + Sпнп Vт = –––––––––––––––––––– , (5) Sнп : Vтнп + Sпнп : Vтпнп де Sнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Sпнп – відстань перевезення поза межами населеного пункту, км; Vтнп – технічна швидкість в межах населеного пункту, км/год; Vтпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту, км/год. Таким чином, учасник ТОВ «Миколаївбудцентр» вказав недостовірний розрахунок щодо часу поставки асфальтобетонних сумішей, який насправді повинен розраховуватись із середнім покажчиком швидкості поза населеним пунктом 49 км/год 160/49+10/24=3,6*60=3 години 36 хвилин, що набагато більше перевищує час ніж три години, у зв’язку з чим надав неправильні, необґрунтовані розрахунки, через що порушив вимоги тендерної документації, не підтвердив транспорту схему наведену у тендерній пропозиції та не виконав вимог тендерної документації щодо подачі розрахунку якщо час транспортування перевищує 3 години.. Окрім цього, спотворення часу перевезення асфальтобетонних сумішей призвело до неможливості підтвердження дотримання учасником вимог встановлених Таблицею 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, що є порушенням вимог тендерної документації.
Документи прекваліфікації
19.09.2019 08:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "ШБУ-77" : [email protected]
485 923 322 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
19.09.2019 08:02
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Відповідно до п.1, 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів. Таким чином, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати підтвердження наявності технічних засобів та обладнання у спосіб та у формі передбаченій Таблицею 1 Додатку 1 до Тендерної документації, та зобов'язані відобразити у таблиці інформацію передбачену замовником. Інформація, яка визначена замовником як обов’язкова не може змінюватись чи не відображатися. Згідно з стовпчиком 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен зазначити «Найменування технічного засобу, (обладнання), марка *». У примітці «*» зазначено, що учасник до найменування і марки обов’язково вказує технічний засіб або обладнання. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файл «18_09_19_24.Наявність обладнання та матеріальної бази.pdf» у якому знаходиться табличка про Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій відсутній будь який запис про те, що зазначена техніка це технічний засіб або обладнання, що є обов’язковою умовою примітки до Таблиці 1 Тендерної документації, у зв’язку з чим не дотримався форми таблиці передбаченої замовником, та не відобразив у повній мірі інформацію необхідну для підтвердження інформації поданій у тендерній пропозиції чим порушив вимоги тендерної документації. Окрім цього, відображення у Таблиці 1 інформації про те, що машини та механізми є технічним засобом або обладнання передбачає для учасника порядок подачі документів відповідно до п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації (на технічні засоби учасник подає копії свідоцтв про їх реєстрацію, а на обладнання інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів). Згідно з п.3.1.1. Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (надаються згідно з пунктом 6 розділу 3 цієї документації та згідно з Додатком 3 до цієї документації ). Відповідно до Тендерної документації Додаток 3 є Технічне завдання на Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 162+000 – км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792,км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область та Відомості обсягів робіт, що додаються окремим файлом до тендерної документації. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» у складі тендерної пропозиції завантажив файли «18_09_19_17.Технічне завдання пп 1-417.pdf» та «18_09_19_17.Технічне завдання пп 418-789.pdf» у яких знаходиться тільки Технічне завдання. Однак у складі тендерної пропозиції учасника відсутня відомість обсягів робіт у зв'язку з чим учасник порушив вимоги тендерної документації та не підтвердив інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Документи прекваліфікації
19.09.2019 08:03
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 21.10.2019 15:18 по 02.11.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
22.10.2019 16:23
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
21.10.2019 15:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-08-19-000480-b-b1
Підписаний і діє
Номер
35
482 900 000 грн.
402 416 667.67 грн.
З ПДВ
Підписано
11.11.2019
Строк дії договору з
11.11.2019
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 162+000 – км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792,км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область
Номенклатура
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 162+000 – км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792,км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
11.11.2019 11:42
-
11.11.2019 11:41
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-05-06-000030
Дата створення проекту
06.05.2021 16:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.05.2021 16:46
Дата публікації висновку про результати
26.05.2021 08:46
Дата завершення усунення порушень
10.06.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
29.05.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 55) 222-60-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Херсонська
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Одеса 06.05.2021 № 241 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-19-000480-b 2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2021 00:00
Документи рішення
06.05.2021 16:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільної дороги у Закарпатській області (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.08.2019 №145; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «ПБС», ТОВ «Ростдорстрой», ТОВ Миколаївбудцентр, ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «МЕГО ЛТД»; протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення від 20.09.2019; повідомлення про намір укласти договір від 22.10.2019; договір на закупівлю послуг від 11.11.2019 № 35; додаткова угода від 29.11.2019 № 35/1, додаткова угода від 13.12.2019 № 35/2, додаткова угода від 20.02.2020 № 35/3, додаткова угода від 22.05.2020 № 35/4, додаткова угода від 13.08.2020 № 35/5, додаткова угода від 15.12.2020 № 35/6, додаткова угода від 23.12.2020 № 35/7, додаткова угода від 29.12.2020 № 35/8, додаткова угода від 09.03.2021 № 35/9, пояснення Замовника, надані на запит Управління, від 18.05.2021 та копії документів до нього. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник відповідно до інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель визначив переможцем торгів ТОВ «ПБС». За результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ «ПБС», умовам тендерної документації встановлено наступне. Так, Замовник відповідно до пункту 4 розділу «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ)» Додатку №1 до тендерної документації установив вимогу про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме за умови якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом. Проте, ТОВ «ПБС» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 07.09.2019 №018/091, в якій повідомлено, що ТОВ «ПБС» має можливість придбання асфальтобетонної суміші у постачальника ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» з АБЗ «QUICKBATCH 180», при цьому не надано оригінал договору згідно якого ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» має право користуватися та розпоряджатися асфальтобетонним заводом АБЗ «QUICKBATCH 180», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ)» Додатку №1 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПБС», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та допустив її до оцінки. Також, за результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції учасника торгів, ТОВ «ШБУ-77», умовам тендерної документації встановлено наступне. Замовник відповідно до пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу до учасників торгів, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) мають бути долучені оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці, відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці та повинні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Проте, ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 24.07.2019 № 893-03/10, тобто відгук виданий раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі (19.08.2019), чим не дотримано вимоги пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та допустив її до оцінки.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «ПБС»», встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.01.2019). За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД», ТОВ Миколаївбудцентр, ТОВ «Ростдорстрой», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 11.11.2019 № 35 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
26.05.2021 00:00
Дата публікації
26.05.2021 08:46
Документи висновку
26.05.2021 08:46
-
Оскарження в суді
Службою автомобільних доріг у Закарпатській області подано скаргу до суду
Дата публікації
09.06.2021 17:15
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок моніторингу від 26-05-2021 року, UA-2019-08-19-000480-b «За результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів, ТОВ «ПБС», умовам тендерної документації встановлено наступне. Так, Замовник відповідно до пункту 4 розділу «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ)» Додатку №1 до тендерної документації установив вимогу про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме за умови якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом. Проте, ТОВ «ПБС» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 07.09.2019 №018/091, в якій повідомлено, що ТОВ «ПБС» має можливість придбання асфальтобетонної суміші у постачальника ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» з АБЗ «QUICKBATCH 180», при цьому не надано оригінал договору згідно якого ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» має право користуватися та розпоряджатися асфальтобетонним заводом АБЗ «QUICKBATCH 180», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ)» Додатку №1 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПБС», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та допустив її до оцінки» Відповідно до п.1 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що Учасники у складі тендерної пропозиції подають довідку (довільної форми) про наявність власного (их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, з можливістю виготовлення асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) в потрібній кількості протягом усього періоду надання послуг або договір з постачальником асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3). Згідно п.4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» вказано, що Тільки у разі, якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом. Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї пропозиції завантажив довідку у довільній формі № 018/09 від 07.09.2019 року (файл «Технічні документи.pdf») в якій зазначено, зокрема, що ТОВ «ПБС» має можливість придбання асфальтобетону у постачальника ТОВ «ВІТА КОНТРАКШН» згідно договору поставки 01-03/08 від 28.03.2018 р. з асфальтобетонного заводу «КДМ 2067», розташованого в Закарпатській області , Хустський район, с. Рокосово, Промзона, (потужністю 160 т/год.). На виконання вимог п. 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї тендерної документації надав Договір Поставки № 01-03/08 від 28.03.2018 року (файл «ВІТА Договір про поставку асфальтобетону до 2021р.pdf,») укладеного між ТОВ «ПБС» та ТОВ «Віта Контракшн», згідно якого останній зобов’язується надати у власність покупця Асфальтобетонну суміш, ЩМА-15, ЩМА-20 та іншу продукцію власного виробництва. Також завантажено лист ТОВ ««Віта Контракшн» №07/2092 від 07.09.2019 року(файл «Технічні документи.pdf») , згідно якого останній гарантує постачання асфальтобетонних сумішей у потрібній кількості та протягом всього строку надання послуг згідно предмета закупівлі. Для підтвердження того, що постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом, Учасником додатково завантажено Договір №1 Оренди обладнання від 15.10.2018 року, згідно якого ТОВ «Західдорінвест» надав ТОВ «ПБС» в оренду установку асфальтозмішувальну АБЗ «КДМ 2067», що згодом було передане по Договору №09/01/10 Суборенди обладнання від 09.01.2019 року ТОВ «Віта Контракшн». Слід зазначити, що відповідно до п.3.1.3. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасником не призведе до відхилення їх пропозицій, зокрема якщо зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Учасником закупівлі ТОВ «ПБС» вимоги тендерної документації виконані у повному обсязі, а тому підстав для відхилення у Замовника не було. «2) Також, за результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції учасника торгів, ТОВ «ШБУ-77», умовам тендерної документації встановлено наступне. Замовник відповідно до пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу до учасників торгів, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) мають бути долучені оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці, відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці та повинні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Проте, ТОВ «ШБУ-77» у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 24.07.2019 № 893-03/10, тобто відгук виданий раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі (19.08.2019), чим не дотримано вимоги пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.01.2019) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77», як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям та допустив її до оцінки.» Відповідно до пункту 3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації вказано, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.2) та повиннні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї пропозиції надав Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору Вих. №Т-1160 від 18 вересня 2019 року, в якому вказано договір №11 від 20 березня 2018 року на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве – Берегове – контрольно – пропускний пункт «Лужанка» на ділянці км 0+000 – км 24+675 укладеного між Учасником та Службою автомобільних доріг у Закарпатській області. На виконання вимог Тендерної документації Учасником завантажено вище наведений договір у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зазначити, що Учасник надав оригінал позитивного відгуку від Служби автомобільних доріг у Закарпатській області у якому зокрема зазначено, що ТОВ «ШБУ-77» на протязі 2018 року виступає підрядником при виконанні робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного М-24 Велика Добронь – Мукачеве – Берегове – контрольно – пропускний пункт «Лужанка» на ділянці км 0+000 – км 24+675 згідно договору №11 від 20 березня 2018 року. Також у наданому відгуку зазначено, що нарікань з боку Служби автомобільних доріг у Закарпатській області на якість виконання робіт не виникало. Також для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) Учасником завантажено копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3, згідно яких сума виконання договору складає 97 601 931,69 грн. Дані довідки підписані та завірені печатками сторін, що ще раз документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору Учасником. Щодо надання Учасником ТОВ «ШБУ-77» листа-відгуку № 893-03/10 від 24.07.2019 року, слід зазначити, що листи – відгуки не є документальним підтвердженням виконання аналогічних договорів, а покликані дати змогу Замовнику допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт; в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості, тим більше, що Лист-відгук надано саме Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, де Учасник і брав участь у закупівлі, а тому ставити під сумнів доброчесність такого Учасника не являється можливим. Слід зазначити, що Тендерною документацією передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Враховуючи вимоги статті 3 Закону (у редакції 01.01.2019 року) щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо: - відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям; - відсутності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; - відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Враховуючи вище наведене, Учасником ТОВ «ШБУ-77» документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а тому Замовником закупівлі буде подано скаргу до суду.
Дата публікації
02.06.2021 10:39
Документи інформації про усунення порушення
02.06.2021 10:40
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 162+000 – км 167+700, км 179+100 – км 190+020, км 190+442 - км 200+792,км 201+102 - км 209+020, Закарпатська область, очікуваною вартістю 488 913 000 грн (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-19-000480-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання: 1) Чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ «ПБС» у складі якої відсутній оригінал договору згідно якого ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» має право користуватися та розпоряджатися асфальтобетонним заводом АБЗ «QUICKBATCH 180», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 до тендерної документації. 2) Чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ «ШБУ-77» у складі якої надано лист-відгук Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 24.07.2019 № 893-03/10, тобто відгук виданий раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі (19.08.2019), чим не дотримано вимоги пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
13.05.2021 09:26
Орган перевірки
19.05.2021 00:00
Документи повідомлення
13.05.2021 09:26
-
Відповідь
Пояснення на запит
«1) Чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ «ПБС» у складі якої відсутній оригінал договору згідно якого ТОВ «ВІТА КОНСТРАКШН» має право користуватися та розпоряджатися асфальтобетонним заводом АБЗ «QUICKBATCH 180», чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 до тендерної документації.» Відповідно до п.1 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що Учасники у складі тендерної пропозиції подають довідку (довільної форми) про наявність власного (их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при надані послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, з можливістю виготовлення асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) в потрібній кількості протягом усього періоду надання послуг або договір з постачальником асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3). Згідно п.4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» вказано, що Тільки у разі, якщо в учасника немає у наявності власного(их)/орендованого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку (довільної форми) в якій зазначає постачальника асфальтобетону необхідного виду відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) та місце розташування АБЗ, договір(и) з виробником(ами) чи постачальником(ами) асфальтобетону, лист(и) - підтвердження від виробника(ів) чи постачальника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного типу відповідно до Технічного завдання та відомостів обсягів робіт (Додаток 3) із зазначенням АБЗ з якого будуть здійснюватися поставки, в потрібній кількості, для надання послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі протягом усього періоду надання послуг, копію свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом, копія паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Якщо постачальник/виробник асфальтобетону не являється власником Асфальтобетонного заводу, то Учасник додатково надає оригінали договорів згідно яких постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом. Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї пропозиції завантажив довідку у довільній формі № 018/09 від 07.09.2019 року (файл «Технічні документи.pdf») в якій зазначено, зокрема, що ТОВ «ПБС» має можливість придбання асфальтобетону у постачальника ТОВ «ВІТА КОНТРАКШН» згідно договору поставки 01-03/08 від 28.03.2018 р. з асфальтобетонного заводу «КДМ 2067», розташованого в Закарпатській області , хустський район, с. Рокосово, Промзона, (потужністю 160 т/год.). На виконання вимог п. 4 розділу «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів)» Додатку №1 Учасник ТОВ «ПБС» у складі своєї тендерної документації надав Договір Поставки № 01-03/08 від 28.03.2018 року (файл «ВІТА Договір про поставку асфальтобетону до 2021р.pdf,») укладеного між ТОВ «ПБС» та ТОВ «Віта Контракшн», згідно якого останній зобов’язується надати у власність покупця Асфальтобетонну суміш, ЩМА-15, ЩМА-20 та іншу продукцію власного виробництва. Також завантажено лист ТОВ ««Віта Контракшн» №07/2092 від 07.09.2019 року(файл «Технічні документи.pdf») , згідно якого останній гарантує постачання асфальтобетонних сумішей у потрібній кількості та протягом всього строку надання послуг згідно предмета закупівлі. Для підтвердження того, що постачальник/виробник має право користуватися та розпоряджатися Асфальтобетонним заводом, Учасником додатково завантажено Договір №1 Оренди обладнання від 15.10.2018 року, згідно якого ТОВ «Західдорінвест» надав ТОВ «ПБС» в оренду установку асфальтозмішувальну АБЗ «КДМ 2067», що згодом було передане по Договору №09/01/10 Суборенди обладнання від 09.01.2019 року ТОВ «Віта Контракшн». Слід зазначити, що відповідно до п.3.1.3. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасником не призведе до відхилення їх пропозицій, зокрема якщо зазначення неповної інформації в певному документі усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Учасником закупівлі ТОВ «ПБС» вимоги тендерної документації виконані у повному обсязі, а тому підстав для відхилення у Замовника не було. «2) Чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ «ШБУ-77» у складі якої надано лист-відгук Служби автомобільних доріг у Закарпатській області від 24.07.2019 № 893-03/10, тобто відгук виданий раніше дати публікації оголошення про проведення процедури закупівлі (19.08.2019), чим не дотримано вимоги пункту 3.5.2 розділу 3 тендерної документації та приміток до таблиці 3 додатку 1 до тендерної документації» Відповідно до пункту 3.5.2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації вказано, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.2) та повиннні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Учасник ТОВ «ШБУ-77» у складі своєї пропозиції надав Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору Вих. №Т-1160 від 18 вересня 2019 року, в якому вказано договір №11 від 20 березня 2018 року на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве – Берегове – контрольно – пропускний пункт «Лужанка» на ділянці км 0+000 – км 24+675 укладеного між Учасником та Службою автомобільних доріг у Закарпатській області. На виконання вимог Тендерної документації Учасником завантажено вище наведений договір у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зазначити, що Учасник надав оригінал позитивного відгуку від Служби автомобільних доріг у Закарпатській області у якому зокрема зазначено, що ТОВ «ШБУ-77» на протязі 2018 року виступає підрядником при виконанні робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного М-24 Велика Добронь – Мукачеве – Берегове – контрольно – пропускний пункт «Лужанка» на ділянці км 0+000 – км 24+675 згідно договору №11 від 20 березня 2018 року. Також у наданому відгуку зазначено, що нарікань з боку Служби автомобільних доріг у Закарпатській області на якість виконання робіт не виникало. Також для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) Учасником завантажено копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3, згідно яких сума виконання договору складає 97 601 931,69 грн. Дані довідки підписані та завірені печатками сторін, що ще раз документально підтверджує досвід виконання аналогічного договору Учасником. Щодо надання Учасником ТОВ «ШБУ-77» листа-відгуку № 893-03/10 від 24.07.2019 року, слід зазначити, що листи – відгуки не є документальним підтвердженням виконання аналогічних договорів, а покликані дати змогу Замовнику допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт; в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості, тим більше, що Лист-відгук надано саме Службою автомобільних доріг у Закарпатській області, де Учасник і брав участь у закупівлі, а тому ставити під сумнів доброчесність такого Учасника не являється можливим. Слід зазначити, що Тендерною документацією передбачено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. Враховуючи вимоги статті 3 Закону (у редакції 01.01.2019 року) щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші технічні помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на зміст тендерної пропозиції та на прийняття рішення щодо: - відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям; - відсутності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; - відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації. Враховуючи вище наведене, Учасником ТОВ «ШБУ-77» документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а тому підстав для відхилення у Замовника не було.
Рішеня
18.05.2021 12:34
Замовник
Документи повідомлення
18.05.2021 12:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
488 913 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2019 08:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
488 913 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2019 08:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Контактний телефон:
380312643397
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності