Закупівля Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗДО № 495, вул. О. Теліги, 43-а, м. Київ від Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
Згідно п 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:У складі тендерної документації Учасника ПП «ШЕРИФ -ЗАХИСТ» не надано декларацію матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, довідку про відповідність матеріально- технічної бази умовам, визначеним в Постанові КМУ від 23.11.2016р. №852; копії документів, які підтверджують проведення останньої повірки приладів; документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії; довідки за формами, викладеними у таблиці 2 та 3, копії протоколів перевірки знань, особові медичні книжки працівників Учасника, копії протоколів перевірки знань та посвідчення працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договорів, копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера -проектувальника; накази про призначення працівників та копії трудових книжок; на вимогу додатку 2 до тендерної документації відсутня ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, оригінал дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, гарантійні листи відповідно до п 4, локальний та зведений кошторис, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку тощо.
згідно п. 4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі": відсутні копії протоколі перевірки знань, посвідчень працівників Учасника; не надано документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів та акти виконаних відповідних робіт.
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗДО № 495, вул. О. Теліги, 43-а, м. Київ
Тендер:
UA-2019-08-15-000022-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-08-15-000022-b.a1
Дата:
19.08.2019 18:05
Стан:
Порушення усунуто
На дискримінаційні умови
Шановний Замовник!
1. Додатком 1 тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт.
Разом з тим, хочемо повідомити, що дана вимога не стосується даного предмета закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг (Послуги з встановлення системи протипожежного захисту).
Наявність електротехнічної лабораторії передбачена для іншого виду послуг з окремим класифікатором: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Електротехнічні лабораторії атестуються згідно із Законом України "Про метрологіяю та метрологічну діяльність" та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою;
- перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтраллю;
- вимірювання значення опору ізоляції;
- перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В тощо.
Таким чином, електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацією та жодного відношення до проектування, монтажу та пуско-налагоджування автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей не має.
Звертаємо вашу увагу, що послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Таким чином, учасники мають надавати послуги зі встановлення сигналізації та пуско-налагоджування на підставі отриманої ним ліцензії.
2. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
При цьому, відповідно до додатку 2 тендерної документації при наявності проектної документації на влаштування протипожежних систем, що розроблялась попередньо, застосовується обладнання, передбачене специфікацією наявними проектами.
Дозволяється передбачати пропозиціями учасника заміну обладнання та матеріалів на альтернативне, що відповідає вимогам нормативно-правових актів та має в наявності діючий сертифікат відповідності.
Разом з тим, Замовником не надано жодної інформації, необхідної для розрахунку договірної ціни та кошторисних документів.
Не надано відомості обсягів робіт або інших даних, необхідних для виконання розрахунку.
Замовником у тендерній документації не надано жодної інформації про наявність проектної документації, запропонованого обладнання тощо.
Без надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не опублікована Замовником у тендерній документації Учасник не має можливості коректно розрахувати ціну тендерної пропозиції та прийняти участь в Процедурі закупівлі.
Можемо припустити, що Замовником навмисне не додані документи технічної частини документації з метою дискримінації небажаних учасників.
Таким чином, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, зокрема, оприлюднити всю інформацію, необхідну для розрахунку учасником тендерної пропозиції.
3. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації до закінчення строку подачі пропозиції Учасник повинен ознайомитись з об’єктом, на якому буде встановлюватися система протипожежного захисту. Для підтвердження огляду об’єкта Учасник повинен надати в своїй тендерній пропозиції лист підписаний директором або завгоспом закладу щодо відвідування та ознайомлення Учасника з об’єктом.
Вважаємо, що вимога щодо надання листа, підписана представниками Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників.
Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі.
У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження.
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення відповідної інфомації.
Автор:
39138281, ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
04205, Україна, м. Київ, Оболонський район, вул. Маршала Тимошенка, 21, н/п 3
Щодо дискримінації в тендерній документації
Комментарий замовника щодо усунення порушення:
В тендерній документації по-перше є номер телефону за яким можна отримати відповіді по технічним питанням. Щодо обсягів послуг по яким Учасники мають можливість обрахувати вартість своєї пропозиції, якщо проектна-кошторисна документація відсутня, то вона робиться за рахунок Виконавця та враховується в загальну суму пропозиції. Це технічні вимоги які учасник може з'ясувати зі спеціалістом інженерної групи управління освіти, номер телефона прописан в тендерній документації.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000
грн.
Період подання пропозицій
до
02.09.2019 09:00
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації