Шановний учаснику! Тендерний комітет уважно розглянув Вашу вимогу і за результатом розгляду повідомляє наступне.
Всі вимоги, які зазначені у Вашому листі повністю погіршують технічні вимоги предмету закупівлі з огляду на наступне.
Щодо визначення типу кабіни у еквіваленті «2-х або 3-містна, безкапотна або капотна» повідомляємо, що при підготовці технічного завданнями для тендерної документації нами проаналізовано запити установ та організацій для яких здійснюється закупівля машин за кодом ДК 021:2015 – 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Сміттєвози, асенізаційні та каналопромивні машини).
За даними запитами необхідна кількість місць повинна бути не менше 3-х, так як ці машини передбачені для тих комунальних служб, які формують бригади з водія, вантажника та оператора. Відповідно для їх зручного пересування між контейнерними майданчиками вони повинні бути забезпечені місцями в кабіні.
Крім того, безкапотний тип кабіни є основним для транспорту комунального призначення, який працює в межах населених пунктів, адже, такий тип надає більшої мобільності на вузьких вулицях, чого однозначно неможливо досягти у випадку капотного типу кабіни.
Така вимога не є дискримінаційною, оскільки, кабінами безкапотного типу з 3-ма місцями комплектуються більшість автомобілів, наприклад: Renault, Iveco, МАЗ, Hyundai, Isuzu та інші.
Враховуючи зазначене, замовник встановлюючи такі технічні характеристики для предмету закупівлі, забезпечив конкурентні умови.
Щодо характеристик двигуна (потужність, об’єм та крутний момент), які Ви пропонуєте, повідомляємо, що вони не відповідають потребам Замовника, з огляду на наступне.
Потужність двигуна жодним чином не впливає на витрати пального або забруднення навколишнього середовища. На витрату пального впливає об’єм двигуна. При цьому Ви, свідомо вводячи в оману, просити внести зміни з можливістю постачання техніки з об’ємом двигуна більше 6700 куб.см. (без його обмеження), що однозначно призведе до збільшення витрати палива. А посилаючись на забруднення навколишнього середовища Ви свідомо не звертає увагу на вимогу замовника щодо відповідності техніки, яка планується до постачання, екологічним нормам «не нижче Євро-5».
При цьому, для підтвердження дотримання замовником принципів недискримінації та конкуренції, повідомляємо, що двигунами з параметрами в межах визначених замовником комплектуються автомобілі МАЗ (двигуни ММЗ-245.35Е5, ЯМЗ-53653, WP4.1NQ190E50), IVECO Eurocargo (двигун FPT F4AE3481A), Renault (двигун DXi5) та інші.
Зазначені двигуни також характеризуються високим крутним моментом (в межах від 600 або 650 Нм в залежності від моделі), що також важливо для експлуатації техніки в умовах сільської місцевості (основні отримувачі техніки) та на вузьких вулицях з наявними крутими спусками та підйомами (деякі райони м. Полтава), адже, чим менший крутний момент, тим важче транспортному засобу (особливо з навантаженням) долати підйоми та перешкоди в умовах поганих доріг.
Зважаючи на вищезазначене вважаємо, що метою вимоги є спроба нав’язати замовнику техніку з гіршими показниками, маніпулюючи технічними параметрами без наявної на те підстави.
Врахувавши всі моменти вважаємо за потрібне не задовольняти Вашу вимогу та залишити тендерну документацію без змін.