Закупівля Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100 (в межах с. Юрівка) від Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 13.08.2019 12:41до 04.09.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2019 12:41
до 25.08.2019 10:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2019 12:41
до 31.08.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.09.2019 15:54
до 05.09.2019 16:57
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2019 16:57
до 14.11.2019 10:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2019 16:57
до 25.11.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 14.11.2019 10:47
-
Період уточнень
з
13.08.2019 12:41
до
25.08.2019 10:00
Період оскарження
з
13.08.2019 12:41
до
31.08.2019 00:00
Період аукціону
з
05.09.2019 15:54
до
05.09.2019 16:57
Період кваліфікації
з
05.09.2019 16:57
до
14.11.2019 10:47
Період кваліфікації
з
05.09.2019 16:57
до
14.11.2019 10:47
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Основні параметри
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100 (в межах с. Юрівка)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
170 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100 (в межах с. Юрівка) (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету)
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, в межах с. Юрівка, автомобільна дорога О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати:
Аванс
Період:
20
робочі
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором.
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
20
робочі
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100 (в межах с. Юрівка)
Тендер:
UA-2019-08-13-000932-a
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2019-08-13-000932-a.b1
Дата:
11.10.2019 16:40
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА
на рішення тендерного комітету
СКАРГА
на рішення тендерного комітету
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон))
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-13-000932-a Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101317 Тарасівка-Круглик-Хотів км 2+950 - км 7+100 (в межах с. Юрівка) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (надалі- ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники:
1. ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ";
2. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ";
3. ПП "ЯЛИК";
4. ПрАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50";
5. ПП "АРТЕМБУД";
6. ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ";
7. ТОВ "Київдортехнологія";
8. ПП "БУДСЕРВІС";
9. ТОВ "БК СД".
І. Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 02 жовтня 2019 року № 509 підставами відхилення тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" було наступне:
"-У довідці за вих. № 736/ТВ від 22.08.2019 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не вказана інформація про стан: задовільний/незадовільний.
- Всупереч вимогам приміток «**» додатку 3 до тендерної документації учасником не подано лист з інформацією про те, що він гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, встановленого проектом договору".
1.1.) Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
По-перше, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно пункту 5 розділу III Тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу III Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, згідно наведеної форми:
№
п/п Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально - технічної бази (машин, механізмів, техніки) Стан (задовільний/незадовільний;
справне (а)/ несправне (а) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), а також наявна кількість (шт.) Власне (власна), орендується чи лізинг (фінансовий/оперативний) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка)
На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази Учасники повинні надати:
- щодо кожної одиниці власного обладнання та матеріально-технічної бази: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та копії технічних паспортів або інші реєстраційні документи/документи що підтверджують право власності.
- щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально- технічної бази: договір (договори) оренди, якщо залучається іншим чином
- відповідний договір (договори), який (які) повинен бути чинним на дату розкриття.
У складі тендерної пропозиції Скаржника надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 22 серпня 2019 року № 736/ТВ, яка складена за формою, що наведена у тендерній документації Замовника.
В наданій довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, вказано стан обладнання, а також по кожній одиниці техніки і обладнання зазначено, що все перелічене учасником обладнання знаходиться в справному стані.
У довідці зазначено, що вся техніка справна, що означає її придатність до використання та експлуатації, а також її задовільний стан. Скаржник зазначає, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Скаржника усім вимогам Замовника, зокрема, кваліфікаційним критерія, визначеним у тендерній документації Скаржником були надані всі необхідні документи відповідно до його вимог.
По-друге, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, надання у складі тендерної пропозиції замість оригіналу завіреної копії документу і навпаки, незначні порушення послідовності завантаження файлів, відсутність підпису або печатки (у разі використання) на не більш ніж на трьох із поданих учасником в складі тендерної пропозиції документів.
Таким чином, оформлення довідки у наведений вище спосіб не впливає на зміст тендерної пропозиції Скаржника, все обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально – технічні бази (машин, механізмів, техніки) є власністю ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а також справним та у задовільному стані.
Також, Замовником не доведено та документально не підтверджено, що вказане у довідці обладнання має незадовільний стан та не може бути використане під час виконання робіт за предметом закупівлі.
Слід звернути увагу, що тендерна документація не містить посилання, що учаснику заборонено відступати від форми наданої довідки, а наведено Замовником її лише, як зразок для оформлення.
Неправомірність відхилення нашої тендерної пропозиції ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення від 10.06.2019 року № 7489 -р/пк-пз, у скарзі Скаржник повідомляв, що у довідці про матеріально-технічну базу не зазначено, чи нове вказане обладнання, чи ні, Колегією у ході розгляду було встановлено наступне: "У складі Пропозиції ТОВ "Еталон-Ком" міститься документ "Відомості наявності обладнання та матеріально-технічної бази" від 25.04.2019 № 19/270, в якій зазначено, зокрема, перелік техніки, стан-справний. Враховуючи викладене, ТОВ "Еталон-Ком" не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині".
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Замовник порушив право ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" на об’єктивну оцінку його тендерної пропозиції, а також не конкретизував в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином, прийняте рішення замовника є неправомірним по відношенню до Скаржника.
1.2.) Замовник у протоколі зазначає, що Скаржником не надано лист з інформацією про те, що він гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, встановленого проектом договору", однак зазначене не відповідає дійсності.
На виконання вимог Тендерної документації нами у складі тендерної пропозиції надано всі документи, таким чином було підтверджено відповідність кваліфікаційним, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також іншим вимогам, які були встановлені Замовником.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" було надано гарантійний лист від 03.09.2019 року № 790/ТВ, в якому вказано, що ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, зазначеним в Тендерній документації., таким чином зазначений гарантійний лист гарантує дотримання всіх умов таких, як якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, встановленого проектом договору. Також, надано лист-згоду від 22.08.3019 року № 747/ТВ, в якому ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" погоджується зі змістом проекту договору, в тому числі з:
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
ІІ. Щодо неправомірного вибору Переможцем тендерної пропозиції ПрАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50".
2.1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно пункту 5 розділу III Тендерної документації.
Згідно з пунктом 5 розділу III Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, згідно наведеної форми:
№
п/п Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально - технічної бази (машин, механізмів, техніки) Стан (задовільний/незадовільний;
справне (а)/ несправне (а) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), а також наявна кількість (шт.) Власне (власна), орендується чи лізинг (фінансовий/оперативний) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка)
На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази Учасники повинні надати:
- щодо кожної одиниці власного обладнання та матеріально-технічної бази: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та копії технічних паспортів або інші реєстраційні документи/документи що підтверджують право власності.
- щодо кожної одиниці орендованого обладнання та матеріально- технічної бази: договір (договори) оренди, якщо залучається іншим чином
- відповідний договір (договори), який (які) повинен бути чинним на дату розкриття.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50" було надано інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 03 вересня 2019 року № 229313, яка не відповідає умовам тендерної документації, оскільки не вказана інформація про стан: задовільний/незадовільний.
На підставі цього, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємо увагу, на дискримінаційний підхід Замовника під час оцінки тендерних пропозицій учасників, а саме аналогічну підставу для відхилення було застосовано до Скаржника, однак зазначені невідповідності були непомічені Замовником під час оцінки тендерної пропозиції ПрАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50", Замовник порушив право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінка тендерних пропозицій, яка передбачена законодавством.
2.2.) На підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально- технічної бази Учасники повинні надати, зокрема, щодо кожної одиниці власного обладнання та матеріально-технічної бази: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та копії технічних паспортів або інші реєстраційні документи/документи що підтверджують право власності.
У складі тендерної пропозиції ПрАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50" було надано інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт від 03 вересня 2019 року № 229313 та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
У складі тендерної пропозиції відсутні копії технічних паспортів або інші реєстраційні документи/документи що підтверджують право власності щодо кожної одиниці власного обладнання.
Разом з тим, у тендерній документації зазначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов'язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він обов'язково надає в складі пропозиції лист-роз'яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів.
Також у складі тендерної пропозиції Переможця відсутнє будь-яке письмове пояснення щодо ненадання зазначеного документу у складі його тендерної пропозиції, а також не вказані законодавчі підстави неможливості подання відповідних документів.
На підставі цього, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, а також з прийнятим рішенням Замовника щодо визначення переможцем ПрАТ "Броварське шляхово-будівельне управління №50".
Відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству.
На підставі вищевикладеного, керуючись статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Автор:
31481658, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
07351, Україна, Київська область, Вишгородський район, село Синяк,, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 68