Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент від Мамалигівська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-08-13-000759-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.09.2019 15:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
550 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2019 17:41 до 29.08.2019 07:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2019 17:41
до 19.08.2019 07:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.08.2019 14:14
до 06.09.2019 15:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.08.2019 14:14
до 17.09.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.09.2019 15:15
до 27.09.2019 15:31
Період уточнень
з 13.08.2019 17:41 до 19.08.2019 07:00
Період кваліфікації
з 30.08.2019 14:14 до 06.09.2019 15:15
Період кваліфікації
з 30.08.2019 14:14 до 06.09.2019 15:15
Основні параметри
Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
550 000 грн.
Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент
Очікувана вартість
550 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.08.2019 13:53
Закінчення аукціону
30.08.2019 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент для потреб КНП "АЗПСМ села Подвірне"
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
60364, Україна, Чернiвецька область, МАМАЛИГІВСЬКА/С.МАМАЛИГА, вул. Головна, 48
Дата постачання з
09.09.2019 00:00
Дата постачання по
20.12.2019 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар, здійснюються в безготівковому порядку протягом 10-ти банківських днів з дати фактичного отримання Покупцем товару
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Автоподіум
Пропозиція:
549 650 грн.
Учасник:
ТОВ ТД Фаворит Авто
Пропозиція:
549 700 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.08.2019 13:53
Документи закупівлі
14.08.2019 16:25
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горбенко Сергій Романович
Електронна пошта
Телефон
0373352231
Замовник
ЄДРПОУ
04417659
Повна назва
Мамалигівська сільська рада
Поштовий індекс
60364
Країна
Україна
Область або регіон
Чернiвецька область
Населений пункт
МАМАЛИГА
Адреса
вул. Головна, буд.48
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент
Період вимог/скарг з 30.08.2019 14:14 по 17.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
06.09.2019 14:16
-
06.09.2019 14:13
Пропозиція, що перемогла
30.08.2019 14:15
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-08-13-000759-c-c1
Підписаний і діє
Номер
АП-1
549 650 грн.
458 041.67 грн.
З ПДВ
Підписано
20.09.2019
Строк дії договору з
20.09.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (Одиниця)
Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент для потреб КНП "АЗПСМ села Подвірне"
Номенклатура
Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент для потреб КНП "АЗПСМ села Подвірне"
Кількість
1
Одиниця виміру
од.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.09.2019 16:15
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-10-30-000051
Дата створення проекту
30.10.2019 16:36
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.10.2019 16:46
Дата публікації висновку про результати
07.11.2019 12:06
Дата завершення усунення порушень
22.11.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
21.11.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Горбенко Сергій Романович
Електронна пошта
Телефон
0373352231
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
04417659
Назва
Поштовий індекс
60364
Країна
Україна
Область або регіон
Чернiвецька область
Населений пункт
МАМАЛИГА
Адреса
вул. Головна, буд.48
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.10.2019 № 46 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30.10.2019 року № 46 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2019-08-13-000759-c від 13.08.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.10.2019 00:00
Документи рішення
30.10.2019 16:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Мамалигівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 12.08.2019 №39); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.08.2019; пропозиція ТОВ «Автоподіум»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.09.2019 №43; повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2019; договір від 20.09.2019 № АП-1; пояснення Замовника, отримане 04.11.2019 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено термін, з якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, чим порушено вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Крім того, Замовником на порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, в тендерній документації не встановлені вимоги про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Також, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовником вимагається дотримання учасниками нормативно-правових документів, зокрема, Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16 вересня 2015р. №549/2015, при тому, що зазначений документ втратив чинність. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник не оприлюднив Додаток 2 (технічні та якісні характеристики) до договору від 20.09.2019 № АП-1, який відповідно до пункту 2.4 даного договору є невід’ємною його частиною, чим порушив норми абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу даних єдиного веб порталу використання публічних коштів E-DATA Замовником здійснено оплату 09.10.2019 за договором від 20.09.2019 № АП-1 на загальну суму 549 650,00 грн. згідно видаткової накладної від 03.10.2019 № 3016. Враховуючи зазначене, в ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень з питань виконання договору від 20.09.2019 № АП-1 та причин його оприлюднення не в повному обсязі (без Додатку 2 до даного договору), тому Замовнику 31.10.2019 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень. Відповідно до пояснень Замовника, договір від 20.09.2019 № АП-1 виконано в повному обсязі, здійснюється державна реєстрація автомобіля легкового Renault Duster, а Додаток 2 до даного договору не оприлюднено з технічних причин. Отже, договір від 20.09.2019 № АП-1 повністю виконаний, а Замовник на порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднив звіт про виконання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимоги пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пунктів 2 і 10 частини другої статті 22, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзаців восьмого та десятого частини першої статті 10 Закону.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
07.11.2019 00:00
Дата публікації
07.11.2019 12:06
Документи висновку
07.11.2019 12:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На Ваш Висновок про результати моніторингу закупівлі від 07 листопада 2019 повідомляємо Вам наступне: 1. 14.11.2019 року опубліковано звіт про виконання договору на закупівлю автомобіля від 20.09.2019 року №АП-1. 2. Щодо виявленого порушення абз.1 ч.3 ст.17, тендерний комітет не витребував підтвердження відповідності всім вимогам ст. 17, оскільки при розробці тендерної документації, тендерний комітет керувався положенням цього ж абзацу: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». 3. Щодо інших виявлених порушень, повідомляємо, що оскільки процедура закупівлі легкового автомобіля на сайті Уповноваженого органу завершена, а також договір про закупівлю від 20.09.2019 № АП-1 виконано, тендерний комітет не має ні технічної, ні юридичної можливості виправити вказані порушення.
Дата публікації
14.11.2019 11:46
Документи інформації про усунення порушення
14.11.2019 11:47
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Частково усунуто
Дата публікації
15.11.2019 11:54
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : ні
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу : ні
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель : ні
Документи інформації про усунення порушення
15.11.2019 11:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автомобіль легковий Renault Duster або еквівалент», кодом за ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-13-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань: 1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»? 2. Чому договір від 20.09.2019 №АП-1, укладений з ТОВ «Автоподіум», оприлюднений не у повному обсязі, а саме без додатку №2 (технічні та якісні характеристики), що є його невід’ємною частиною? 3. Чи виконано договір від 20.09.2019 №АП-1 в повному обсязі? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Рішеня
31.10.2019 10:31
Орган перевірки
06.11.2019 00:00
Документи повідомлення
31.10.2019 10:32
-
Відповідь
Відповідь на запит
Пункт 1 запиту. Оскільки голова та секретар тендерного комітету Мамалигівської сільської ради на момент публікації в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю автомобіля легкового перебували у щорічній відпустці, обов’язки щодо публікації даного оголошення виконував інший учасник тендерного комітету (про що свідчить електронний цифровий підпис), який не мав достатнього досвіду роботи на електронному майданчику. Тому, оскільки на електронному майданчику відсутня графа 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», при внесенні інформації була допущена механічна помилка – не вказано джерело фінансування. Разом з тим, повідомляємо, що Автомобіль легковий Renault Duster було закуплено за рахунок співфінансування - коштів з місцевого та державного бюджету. Пункт 2 запиту. На виконання даного пункту додаємо Додаток №2 до договору (технічні та якісні характеристики товару), який з технічних причин не був опублікований на сайті Уповноваженого органу 23.09.2019 року. Пункт 3 запиту. На виконання п.3 Вашого запиту щодо стадії виконання договору від 20.09.2019 №АП-1, додаємо видаткову накладну від 03.10.2019 року №9 та платіжні доручення №1 від 08.10.2019 року на суму 49650,00 грн. та на суму 500000,00 грн. На сьогоднішній день сільська рада проводить державну реєстрацію автомобіля легкового Renault Duster .
Рішеня
04.11.2019 17:04
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2019 07:00
Замовник:
Мамалигівська сільська рада
Контактний телефон:
0373352231
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2019 07:00
Замовник:
Мамалигівська сільська рада
Контактний телефон:
0373352231
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності