Показати схожі тендери

Закупівля Баласти для розрядних ламп чи трубок від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-08-07-000951-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.09.2019 12:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 342 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2019 11:35 до 23.08.2019 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2019 11:35
до 13.08.2019 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.08.2019 13:05
до 04.09.2019 15:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.08.2019 13:05
до 15.09.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2019 15:53
до 23.09.2019 12:02
Період уточнень
з 07.08.2019 11:35 до 13.08.2019 00:00
Період кваліфікації
з 23.08.2019 13:05 до 04.09.2019 15:53
Період кваліфікації
з 23.08.2019 13:05 до 04.09.2019 15:53
Основні параметри
Баласти для розрядних ламп чи трубок
Джерела безперебійного живлення
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
642 000 грн.
Джерело безперебійного живлення для серверів
Назва предмета закупівлі
Джерело безперебійного живлення для серверів
Примітки
Джерело безперебійного живлення для серверів
Очікувана вартість
642 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,16 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.08.2019 12:11
Закінчення аукціону
23.08.2019 12:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Джерело безперебійного живлення для серверів
Код ДК 021:2015
31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, місто Київ, Київ, вул. М. Коцюбинського 7
Дата постачання по
12.12.2019 00:00
Реєстр пропозицій
Учасник:
ООО "ФЛЕКС-Интеграция"
Пропозиція:
588 480 грн.
Учасник:
ТОВ "МіроМІКС Дірект"
Пропозиція:
639 636 грн.
Учасник:
ТОВ "Уліс Сістемс"
Пропозиція:
637 800 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.08.2019 12:11
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
700 000 грн.
Джерела безперебійного живлення для комп'ютерів.
Назва предмета закупівлі
Джерела безперебійного живлення для комп'ютерів.
Примітки
Джерела безперебійного живлення для комп'ютерів.
Очікувана вартість
700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,14 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.08.2019 12:38
Закінчення аукціону
23.08.2019 13:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Джерела безперебійного живлення для комп'ютерів
Код ДК 021:2015
31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок
Кількість
185
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, місто Київ, Київ, вул. М.Коцюбинського 7
Дата постачання по
12.12.2019 00:00
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МіроМІКС Дірект"
Пропозиція:
699 078 грн.
Учасник:
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"
Пропозиція:
609 279 грн.
Учасник:
ТОВ "Уліс Сістемс"
Пропозиція:
697 080 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.08.2019 12:38
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Весніна Світлана Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Vesnina Svitlana Mihaiylivna
Електронна пошта
Телефон
380442060740
Факс
2880957
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського,7
Кваліфікація
Лот № 1 Джерело безперебійного живлення для серверів
Період вимог/скарг з 23.08.2019 13:05 по 09.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
29.08.2019 18:14
-
documentType.award.awardNotice
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.08.2019 13:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.08.2019 18:15 по 15.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.09.2019 15:51
-
04.09.2019 15:50
Витяг з ЄДР
documentType.award.awardNotice
Лот № 2 Джерела безперебійного живлення для комп'ютерів.
Період вимог/скарг з 23.08.2019 13:05 по 09.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
29.08.2019 18:17
-
documentType.award.awardNotice
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.08.2019 13:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.08.2019 18:18 по 15.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
04.09.2019 15:53
-
documentType.award.awardNotice
04.09.2019 15:50
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2019-08-07-000951-b-a1
Підписаний і діє
Номер
203
637 800 грн.
531 500 грн.
З ПДВ
Підписано
23.09.2019
Строк дії договору з
23.09.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Джерело безперебійного живлення для серверів
Номенклатура
Джерело безперебійного живлення для серверів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.09.2019 11:47
-
Підписаний договір
UA-2019-08-07-000951-b-a2
Підписаний і діє
Номер
204
697 080 грн.
580 900 грн.
З ПДВ
Підписано
23.09.2019
Строк дії договору з
23.09.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
185 (штуки)
Джерела безперебійного живлення для комп'ютерів
Номенклатура
Джерела безперебійного живлення для комп'ютерів
Кількість
185
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.09.2019 11:54
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-10-01-000008
Дата створення проекту
01.10.2019 10:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.10.2019 12:04
Дата публікації висновку про результати
16.10.2019 17:37
Дата завершення усунення порушень
31.10.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
25.10.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2019 № 285 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 30.09.2019 № 285 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу UA-2019-08-07-000951-b 07.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2019 00:00
Документи рішення
01.10.2019 12:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рахункової палати (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФЛЕКС-Інтеграція» по лоту 1, товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Харківспецакумулятор» по лоту 2, товариства з обмеженою відповідальністю «УЛІС Сістемс» по лотам 1 та 2, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 29.08.2019 № 43 та від 04.09.2019 № 45, повідомлення про намір укласти договір по лоту 1 та по лоту 2, договори поставки від 23.09.2019 № 203 та від 23.09.2019 № 204. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленнях про намір укласти договір по лотам 1 та 2 не зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомленні про намір укласти договір. Тендерна документація Замовника не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
11.10.2019 00:00
Дата публікації
16.10.2019 17:37
Документи висновку
16.10.2019 17:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. На час отримання виявлених порушень укладено договори поставки з переможцями торгів: ТОВ «УЛІС Сістемс» – від 23.09.2019 № 204 (лот 1) і ТОВ «ФЛЕКС-Інтеграція» і «Торговий дім «Харківспецакумулятор» – від 23.09.2019 № 203 (лот 2). Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень. 1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) – не зазначення у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленнях про намір укласти договір по лотам 1 та 2 інформації про умови оплати договору, відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі, передбаченої пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомленні про намір укласти договір. Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає. 2. Щодо відсутності зазначення у тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті першому розділу "Подання та розкриття тендерної пропозиції" зазначено "Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів", тобто застосовано посилання на оголошення, оскільки при формуванні оголошення електронна система закупівель, базуючись на нормах Закону, вибирає найближчий день та час подання пропозицій.
Дата публікації
21.10.2019 19:01
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 342 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2019 00:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 342 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2019 00:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності