Звернення:
За тендером : Комп'ютерне обладнання
Тема:
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Зміст:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дата оприлюднення звернення:
08.08.2019 10:57
1) Відповідно до абзацу другого розділу другого додатку 1 до тендерної документації “Специфікація (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код за ДК 021:2015 – 30230000-0 “Комп’ютерне обладнання” (серверна шафа з комплектом монтажу і консоллю):
“Якщо при описі технічних характеристик зазначається певна торгова марка, слід читати відповідний опис у значенні “або еквівалент” згідно з вимогами п. 3 частини 2 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Це означає, що відповідні характеристики деталі (виробу) повинні бути не гірші, ніж у вказаної деталі (виробу), тобто, мається на увазі виріб з еквівалентними або кращими характеристиками”.
2) Форма пропозиції конкурсних торгів (додаток 2 до тендерної документації) передбачає зазначення учасником торгів торгової марки та моделі запропонованого комп’ютерного обладнання.
3) Закупівля здійснюється у відповідністю з положеннями Закону України “Про публічні закупівлі”, пункт тридцять п’ятий частини першої ст. 1 якого визначає:
“учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі”.
Згідно з вимогами абзаців другого та третього пункту шостого розділу 1 “Загальні положення”:
“Учасник при розрахунку ціни пропозиції не має права включати в ціну будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції. До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладенням договору.
Ціна тендерної пропозиції має бути вказана з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
При розрахунку ціни тендерної пропозиції Учасник повинен врахувати: ціну товару; кількість товару; витрати на транспортування; страхування; сплату податків і зборів; витрати щодо завантаження-розвантаження товару, вартості доставки товару до місця поставки”.
Згідно з абзацом другим пункту першого розділу “Оцінка тендерної пропозиції” Інструкції з підготовки тендерної пропозиції:
“Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками”.
Дата оприлюднення відповіді:
09.08.2019 10:14