Показати схожі тендери

Закупівля Операційні системи від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-08-07-000787-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.09.2019 15:47
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 23.08.2019 12:19
Закінчення аукціону 23.08.2019 13:10
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
715 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,14 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2019 11:10 до 23.08.2019 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2019 11:10
до 13.08.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.08.2019 12:19
до 23.08.2019 13:10
Завершено
Період кваліфікації
з 23.08.2019 13:10
до 29.08.2019 18:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.08.2019 13:10
до 09.09.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2019 18:07
до 12.09.2019 15:47
Період уточнень
з 07.08.2019 11:10 до 13.08.2019 00:00
Період аукціону
з 23.08.2019 12:19 до 23.08.2019 13:10
Період кваліфікації
з 23.08.2019 13:10 до 29.08.2019 18:07
Період кваліфікації
з 23.08.2019 13:10 до 29.08.2019 18:07
Основні параметри
Операційні системи
Операційні системи
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Операційні системи
Код ДК 021:2015
48620000-0 - Операційні системи
Кількість
5
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
01601, Україна, місто Київ, Київ, М. Коцюбинського 7
Дата постачання по
12.12.2019 00:00
Документи закупівлі
-
07.08.2019 11:12
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Весніна Світлана Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Vesnina Svitlana Mihaiylivna
Електронна пошта
Телефон
380442060740
Факс
2880957
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського,7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПАН"
Пропозиція:
574 995 грн.
Учасник:
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
Пропозиція:
574 992 грн.
Учасник:
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
572 980 грн.
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
572 979 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ"АМІКА"
Пропозиція:
571 985 грн.
Учасник:
ТОВ "Софтліст"
Пропозиція:
554 700 грн.
Учасник:
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
554 695 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 23.08.2019 13:10 по 09.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
29.08.2019 18:06
-
documentType.award.awardNotice
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.08.2019 13:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-08-07-000787-b-a1
Підписаний і діє
Номер
201
554 695 грн.
554 695 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.09.2019
Строк дії договору з
12.09.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
5 (Одиниця)
Операційні системи
Номенклатура
Операційні системи
Кількість
5
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
12.09.2019 15:46
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-10-01-000018
Дата створення проекту
01.10.2019 11:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.10.2019 12:11
Дата публікації висновку про результати
16.10.2019 17:41
Дата завершення усунення порушень
31.10.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
25.10.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2019 № 285 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 30.09.2019 № 285 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2019-08-07-000787-b 07.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2019 00:00
Документи рішення
01.10.2019 12:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рахункової палати (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.08.2019 (протокол № 38), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.08.2019 № 41, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.09.2019 № 201, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 03.10.2019. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні по намір укласти договір не зазначив умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі, передбачених пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктами 8-1 і 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом. Також установлено, що на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник не визначив для переможця торгів спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Крім того установлено, що тендерна документація Замовника (пункт 13 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у тендерній документації не передбачено необхідності застосування заходів із захисту довкілля у складі технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
11.10.2019 00:00
Дата публікації
16.10.2019 17:41
Документи висновку
16.10.2019 17:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. На час отримання виявлених порушень укладено договір поставки з переможцем торгів ТОВ «АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ» – від 12.09.2019 № 201. Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень. 1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктами 8-1 і 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом. Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає. 2. Щодо відсутності у тендерній документація вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. Пунктом п’ятим "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що "інформація про відсутність підстав, визначених у п. 2, 4, 5, 6, 10 ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону, надається учасником в довільній формі з розшифровкою по кожному з пунктів у вигляді довідки або гарантійного листа". Окрім цього, у формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» після таблиці цінової проозиції включена фраза "Ми підтверджуємо відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції, які передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Тобто, Замовником встановлена вимога у цій формі щодо підтвердження учасником відсутності підстав для відхилення, які передбачені ст. 17 Закону.
Дата публікації
21.10.2019 18:33
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі операційних систем (код ДК 021:2015: 48620000-0) очікуваною вартістю 715 000,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-07-000787-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо ID номеру, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
03.10.2019 16:33
Орган перевірки
09.10.2019 00:00
Документи повідомлення
03.10.2019 16:34
-
Відповідь
Пояснення щодо ID номера в річному плану закупівлі
Добрий день. ID в річному плані закупівель - UA-P-2019-03-15-002577-c.
Рішеня
03.10.2019 17:38
Замовник
Документи повідомлення
03.10.2019 17:40
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
715 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2019 00:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
715 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2019 00:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності