Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля операційних систем (операційні системи для серверів) від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-08-02-002771-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.09.2019 15:51
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.08.2019 11:38
Закінчення аукціону 19.08.2019 12:11
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
400 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,25 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.08.2019 16:40 до 19.08.2019 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.08.2019 16:40
до 09.08.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.08.2019 11:38
до 19.08.2019 12:11
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2019 12:11
до 23.08.2019 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2019 12:11
до 03.09.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.08.2019 15:59
до 12.09.2019 15:51
Період уточнень
з 02.08.2019 16:40 до 09.08.2019 00:00
Період аукціону
з 19.08.2019 11:38 до 19.08.2019 12:11
Період кваліфікації
з 19.08.2019 12:11 до 23.08.2019 15:59
Період кваліфікації
з 19.08.2019 12:11 до 23.08.2019 15:59
Основні параметри
Закупівля операційних систем (операційні системи для серверів)
Закупівля операційних систем (операційні системи для серверів)
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Закупівля операційних систем (операційні системи для серверів)
Код ДК 021:2015
48620000-0 - Операційні системи
Кількість
430
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
01601, Україна, місто Київ, Київ, М. Коцюбинського 7
Дата постачання по
12.12.2019 00:00
Документи закупівлі
-
05.08.2019 14:58
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Весніна Світлана Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Vesnina Svitlana Mihaiylivna
Електронна пошта
Телефон
380442060740
Факс
2880957
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського,7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТРОНІКС ТЕЛЕКОМ СОЛЮШНС УКРАЇНА"
Пропозиція:
288 108.6 грн.
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
278 098 грн.
Учасник:
ТОВ "Софтліст"
Пропозиція:
269 500 грн.
Учасник:
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
269 498 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 19.08.2019 12:11 по 03.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
23.08.2019 15:59
-
documentType.award.awardNotice
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
19.08.2019 12:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-08-02-002771-b-b1
Підписаний і діє
Номер
200
269 498 грн.
269 498 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.09.2019
Строк дії договору з
12.09.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
430 (Одиниця)
Закупівля операційних систем (операційні системи для серверів)
Номенклатура
Закупівля операційних систем (операційні системи для серверів)
Кількість
430
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
12.09.2019 15:51
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-10-01-000012
Дата створення проекту
01.10.2019 11:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.10.2019 12:01
Дата публікації висновку про результати
16.10.2019 17:49
Дата завершення усунення порушень
31.10.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
25.10.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2019 № 285 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 30.09.2019 № 285 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-08-02-002771-b 02.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2019 00:00
Документи рішення
01.10.2019 12:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рахункової палати (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю «АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 23.08.2019 № 40, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 12.09.2019 № 200, пояснення, отримані 03.10.2019 через електронну систему закупівель. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктами 8-1 і 11 форми повідомленні про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація (підпункт 3 пункту 13 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також на порушення частини третьої статті 17 Закону Замовник не визначив для переможця торгів спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Окрім цього Замовник не зазначив у тендерній документації (пункту 14 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, чим порушено норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також установлено, що у тендерній документації є невідповідність між строками поставки послуг, зазначених Замовником у пунктах 3.4 «Інформація про предмет закупівлі» та 25 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
11.10.2019 00:00
Дата публікації
16.10.2019 17:49
Документи висновку
16.10.2019 17:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. На час отримання виявлених порушень укладено договір поставки з переможцем торгів ТОВ «АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ» – від 12.09.2019 № 200. Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень. 1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає. 2. Щодо вимоги до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. При підготовці тендерної документації для наступних закупівель буде проконтрольовано додатково вимоги замовника щодо підтвердження відповідності учасника ст. 16 і 17 Закону. 3. Щодо не визначення для переможця торгів способу документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Пунктом 13 тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" передбачено надання у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону. Замовник торгів не встановлював додаткових вимог щодо форми надання інформації для переможця торгів, оскільки переможець є учасником торгів, і вимога щодо довільної форми надання інформації поширюється на нього. Підтвердження про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, кожен учасник торгів надає також, підписуючи форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток 1 до тендерної документації), пункт 4 якої містить фразу "Ми підтверджуємо відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції, які передбачені ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. 4. Щодо не передбачення застосування заходів із захисту довкілля. Тендерною документацією не встановлювалися вимоги щодо застосування заходів із захисту довкілля, оскільки предметом закупівлі є пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки. Предмет сам по собі не є товаром матеріальним (це право на використання програмного забезпечення на певній кількості комп’ютерів), який в процесі використання може безпосередньо завдавати шкоду оточуючому середовищу. Жоден з виробників програмного забезпечення, яке було предметом договору, не приймає участі в таких торгах, тому вимога щодо охорони довкілля до виробника не може бути застосована. Положення останнього речення пункту 3 частини другої статті 22 Закону будуть враховані при підготовці тендерної документації для наступних торгів. 5. Щодо невідповідності між строками поставки послуг, зазначених у пунктах 3.4 «Інформація про предмет закупівлі» та 25 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю». Внаслідок технічної помилки у п. 25 зазначено крайній строк поставки товару 19.12.2019 року замість 12.12.2019. При підготовці тендерної документації для наступних закупівель відповідність строків буде проконтрольовано додатково. Строк постачання товару згідно з укладеним договором буде не перевищувати 45 днів з дня підписання договору.
Дата публікації
21.10.2019 18:23
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Закупівля операційних систем (операційні системи для серверів) (ДК 021:2015: 48620000-0 – Операційні системи) очікуваною вартістю 400 000,00 гривень (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-02-002771-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
02.10.2019 12:03
Орган перевірки
08.10.2019 00:00
Документи повідомлення
02.10.2019 12:03
-
Відповідь
Пояснення щодо ID номера в річному плану закупівлі
Добрий день. ID в річному плані закупівель - UA-P-2019-03-15-002577-c.
Рішеня
03.10.2019 17:36
Замовник
Документи повідомлення
03.10.2019 17:41
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2019 00:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2019 00:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності