Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.10.2019 № 301
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-01-003061-b 01.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рахункової палати (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення
відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції
товариства з обмеженою відповідальністю «Уліс Сістемс» (далі – ТОВ «Уліс Сістемс»), товариства з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕЛ» (далі – ТОВ «СІ-ЕЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МіроМІКС Дірект», протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 04.09.2019 № 46, від 11.10.2019 № 9, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки товару від 24.10.2019 № 227 (далі – Договір), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2019 № 13895-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р.
№ 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за
№ 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів. Як наслідок відповідна інформація не зазначена в повідомленні про намір укласти договір.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») вимагає від учасників надання згоди суб’єкта (особа, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції) персональних даних згідно вимог чинного законодавства України.
Однак учасник ТОВ «Уліс Сістемс» у тендерній пропозиції не надав згоду генерального директора Опрі О.І. на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІ-ЕЛ», якого Замовник визначив переможцем процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовник у тендерній документації (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») вимагає від учасників надання оригіналу авторизаційного листа від виробника запропонованого обладнання або його офіційного представника в Україні, який має право підпису авторизаційних форм та юридичну відповідальність за відповідність продукції, як це передбачено українськими нормативними вимогами (надати документальне підтвердження вищенаведеного для представника), щодо кваліфікації та повноважень учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань.
Учасник ТОВ «СІ-ЕЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав авторизаційні листи ТОВ «Леново Юкрейн», відповідно до якого останній є офіційним представником виробника комп’ютерного обладнання компанії Lenovo PC HK Limited в Україні. Водночас учасник ТОВ «СІ-ЕЛ» не надав документальне підтвердження права підпису авторизаційних форм ТОВ «Леново Юкрейн», що не відповідає вимогам пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Зважаючи на зазначене, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Уліс Сістемс» та ТОВ «СІ-ЕЛ», як такі, що не відповідали умовам тендерної документації, допустив їх до оцінки та всупереч вимог абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «Уліс Сістемс» та ТОВ «СІ-ЕЛ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо.
Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації.
На час отримання виявлених порушень укладено договір поставки з переможцем торгів ТОВ «СІ-ЕЛ» від 24.10.2019 № 227.
Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень.
1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) – не зазначення у оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі, яка передбачена пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів.
Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016).
При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону.
Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає.
2. Щодо надання згоди суб’єкта (особа, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції) на обробку персональних даних згідно вимог чинного законодавства України.
При проведенні закупівлі UA-2019-08-07-000951-b «Баласти для розрядних ламп чи трубок» учасник торгів (він же – переможець) по лоту 1 «Джерело безперебійного живлення для серверів» ТОВ "Уліс Сістемс" надав згоду генерального директора Опрі О.І. на обробку персональних даних. Цей лист-згода поширювався на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Опрі О.І., які надавалися ним для участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин та не містив посилань, що обмежували б його використання лише закупівлею UA-2019-08-07-000951-b. Копія файлу, що містить лист-згоду, додається.
Таким чином, такий лист-згода Опрі О.І. на обробку персональних даних на час проведення закупівлі був у наявності у тендерного комітету Рахункової палати і вагомих причин для відхилення тендерної пропозиції не було.
3. Щодо не відхилення тендерних пропозицій учасників закупівлі ТОВ «Уліс Сістемс» та ТОВ «СІ-ЕЛ»
Як зазначено у п. 1, вагомих причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Уліс Сістемс» у тендерного комітету не було.
У відповідності до вимог частини п’ятої ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» рішенням тендерного комітету (протокол від 04.09.2019 № 46, питання третє) за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідності учасників кваліфікаційним критеріям тендерна пропозиція ТОВ «СІ-ЕЛ» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (діє від імені Антимонопольного комітету України – органу оскарження) від 30.09.2019 № 13895-р/пк-пз за результатами розгляду скарги ТОВ «СІ-ЕЛ» рішення тендерного комітету Рахункової палати про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІ-ЕЛ» було скасовано. Відповідно до положень частини дванадцятої ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Тендерний комітет допустив до участі в аукціоні ТОВ «СІ-ЕЛ», керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Таким чином, ТОВ «СІ-ЕЛ» було допущено до аукціону згідно з рішенням органу оскарження – Антимонопольного комітету України, а за результатами аукціону тендерний комітет Рахункової палати визнав його переможцем торгів.
Замовником торгів, Рахунковою палатою, було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-01-003061-b, ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-01-003061-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕЛ» (ТОВ «СІ-ЕЛ») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та, згідно вимог тендерної документації, подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - «Код ДК 021:2015 - 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери та операційні системи до них)».
І. На етапі прекваліфікації за результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «СІ-ЕЛ» визнавши, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та не допустити до оцінки шляхом проведення електронного аукціону (Протокол № 46 результату розгляду тендерних пропозицій від 04.09.2019 року) (копія додається).
Підставою для відхилення, згідно Протоколу № 46 результату розгляду тендерних пропозицій від 04.09.2019 року, зазначено наступне:
1. п. 2.1 та п 2.2 - габарити корпусу персонального комп’ютера перевищують встановлені замовником (рядок 11 таблиці);
2. п.2.3 - для відповідності вимогам щодо портів вводу-виводу пропонується використовувати перехідник (рядок 7 таблиці);
3. п.2.5 та п 2.6 - для відповідності вимогам по інтерфейсу універсального комплекту для стаціонарного підключення ноутбуку тип 1 та тип 2 пропонується використовувати перехідник (рядок 2 таблиці);
4. п. 2.5 та п 2.6 - AC Adapter універсального комплекту для стаціонарного підключення ноутбуку тип 1 не відповідає вимогам замовника: потужність 90Вт при потребі 130 Вт (рядок 5 таблиці).
Скаржник, ТОВ «СІ-ЕЛ», не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі», щодо дотримання принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) про об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне:
1. п. 2.1 та п. 2.2 додатку 1 до тендерної документації «СПЕЦИФІКАЦІЯ
(технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» (далі «Специфікація») вимагаються габарити корпусу системного блоку не більше 182 х 36.5 х178 мм.
Характеристики системного блоку Lenovo ThinkCentre M920q, який запропонувало ТОВ «СІ-ЕЛ», відповідають стандартному кріпленню VESA 100х100, яке вимагалося тендерною документацією, в повній мірі задовільняє вимогам замовника та має менший об’єм:
Об’єм, згідно габаритів, що вимагаються тендерною документацією:
V = 182,0 х 36.5 х 178,0 = 1182,45 см3
Об’єм, згідно габаритів, що запропоновані ТОВ «СІ-ЕЛ»:
V = 182.9 x 34.5 х 179,0 = 1129,50 см3
2. п. 2.3 Специфікації в ноутбуку вимагається один порт вводу-виводу VGA.
ТОВ «СІ-ЕЛ» було запропоновано сучасну модель ноутбуку Lenovo ThinkPad E590 з більш сучасними характеристиками: матрицею IPS, сканером відбитків пальців, що забезпечує додаткову безпеку, відкриттям кришки на 180 градусів, вологозахищеною клавіатурою. Для реалізації роз'єму VGA фізично було запропоновано перехідник (VGA - аналоговий роз'єм для передачі відеосигналу при підключенні моніторів за стандартом відеоінтерфейсу VGA), оскільки в ноутбуках сучасних конфігурацій, роз’єм (порт, інтерфейс) VGA для підключення іншого пристрою за-за своїх розмірів, іншим способом бути фізично реалізований не може.
Оскільки самою документацією не передбачалася заборона використання перехідника для організації відеовиходу VGA для передачі відеосигналу, його використання не суперечить вимогам тендерної документації.
3. п. 2.5 та п. 2.6 Специфікації в розгалужувачах портів вимагається один інтерфейс VGA.
ТОВ «СІ-ЕЛ» було запропоновано розгалужувач портів Lenovo ThinkPad USB-C Dock Gen2, роз’єми якого повністю відповідають моніторам, які ідуть з ним в комплекті та будуть до нього підключено, згідно п.2.5 та п.2.6. «Універсальний комплект для стаціонарного підключення ноутбуку». Ні в одному з моніторів вимогами тендерної документації не передбачався роз’єм VGA, тобто він в них відсутній.
На той випадок, якщо замовник захоче розукомплектувати «Універсальний комплект для стаціонарного підключення ноутбуку», для реалізації інтерфейсу VGA ТОВ «СІ-ЕЛ» було використало перехідник, що робить комплект універсальним.
Оскільки умовами тендерної документації не передбачалася заборона використання перехідника, пропозиція ТОВ «СІ-ЕЛ» в цьому пункті є такою, що не суперечить вимогам тендерної документації.
4. п. 2.5 та п. 2.6 Специфікації вимагалась потужність AC Adapter Розгалужувача портів для Універсального комплекту для стаціонарного підключення ноутбуку 130 Вт.
Згідно відповіді на питання, яку надав Замовник на Prozorro споживачами електроенергії є власне не сам AC Adapter, а можливі пристрої, що підключаються до нього. Таким чином, 130 Вт, які вимагаються в тендерній документації потрібні для підключення пристроїв.
Єдиним портом через підключення до якого буде споживатися енергія за вимогами тендерної документації є USB Type-C, до якого можна підключити лише один ноутбук. Інші порти є сигнальними, для передачі даних або сигналів управління.
Сучасні технології Lenovo ThinkPad USB-C Dock Gen2, запропонованого ТОВ «СІ-ЕЛ», дають можливість використовувати AC Adapter на 90 Вт.
ІІ. На етапі прекваліфікації за результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення визнати пропозицію ТОВ «МіроМІКС Дірект» такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та допустити до оцінки шляхом проведення електронного аукціону (Протокол № 46 результату розгляду тендерних пропозицій від 04.09.2019 року) (копія додається).
Проаналізувавши тендерну документацію, що подала компанія ТОВ «МіроМІКС Дірект», нами було виявлено наступні порушення та невідповідності вимогам тендерної документації.
1. В п. 2.3 Специфікації в ноутбуку вимагається один порт вводу-виводу VGA.
ТОВ ««МіроМІКС Дірект» було запропоновано ноутбук Dell Vostro 3583.
VGA - аналоговий роз'єм для передачі відеосигналу при підключенні моніторів за стандартом відеоінтерфейсу VGA. Згідно характеристикам та фотографіям (Додатки 5 та 6 до скарги) на офіційному сайті виробника Dell в запропонованій моделі фізично відсутній роз'єм (порт) VGA, до якого можна підключити інший пристрій. Інші засоби для реалізації функції передачі відеосигналу стандарту VGA (наприклад, за допомогою перехідника, відсутні). Таким чином, пропозиція ТОВ ««МіроМІКС Дірект», не відповідає вимогам тендерної документації в п. 2.3.
2. В п.2.4. Специфікації вимагається клавіатура ноутбуку, яка обладнана 10-клавішним числовим блоком.
ТОВ ««МіроМІКС Дірект» було запропоновано ноутбук Dell Vostro 5481.
Згідно характеристикам та фотографіям (Додатки 5 та 7 до скарги) на офіційному сайті виробника Dell в запропонованій моделі відсутній 10-клавішний числовий блок. Однак, ТОВ «МіроМІКС Дірект» вказало цю характеристику в своїй документації, як наявну, що можна трактувати, як підробку документів.
Таким чином, пропозиція ТОВ «МіроМІКС Дірект», не відповідає вимогам тендерної документації в п. 2.4.
3. На вимогу п.2.7 Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «МіроМІКС Дірект» в своїй запопонував «Настільний сканер із функцією подавання паперу Epson DS-530», який за своїми характеристиками не відповідає вимогам тендерної документації вищезазначеного пункту, а саме:
- рядок 8 п.2.7 таблиці: замовником вимагається споживання електроенергії в режимі сканування, тобто під час роботи, не більше 12,8 Вт. ТОВ «МіроМІКС Дірект» запропоновано сканер зі споживанням електроенергії під час роботи 17 Вт (сторінка 121 Додатку 8 до скарги).
- рядок 10 п.2.7 таблиці замовником вимагається відповідність сканеру екологічним стандартам RoHS і ENERGY STAR. Сканер Epson DS-530, запропонований ТОВ «МіроМІКС Дірект» вищенаведеним стандартам не відповідає (додаток 8 до скарги).
- в п.2.7. вказало споживання електроенергії в режимі сканування, тобто під час роботи, 12,8 Вт (при навантаженні до 25 стор/хв), але в офіційних характеристиках подібне розмежування не наводиться (додаток 8 до скарги);
4. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації «СПЕЦИФІКАЦІЯ
(технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)»: «Учасник в своїй пропозиції повинен надати посилання та роздруківки з характеристиками та зображеннями запропонованого Товару з сайту виробника для перевірки відповідності технічним вимогам предмету закупівлі.
Не надання Учасником будь-якого з зазначених документів чи невиконання інших вимог цієї документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника.»
ТОВ «МіроМІКС Дірект» в своїй пропозиції не надало посилання та роздруківки з характеристиками та зображеннями запропонованого «Настільного сканеру із функцією подавання паперу Epson DS-530» з сайту виробника (Додаток 5 до скарги, п.2.7 Додатку 1 до тендерної документації).
Таким чином невиконання вищезазначених вимог та ненадання документів, що вимагаються тендерною документацією є підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МіроМІКС Дірект».
Виходячи з вищевикладеного, Рахункова палата:
- не мала підстав визнати тендерну пропозиції ТОВ «СІ-ЕЛ» як такою, що не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю «Код ДК 021:2015 - 30210000-4 – машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери та операційні системи до них)»;
- повинна була відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МіроМІКС» на підставі порушень, які полягають в невиконанні вимог та ненаданні документів, що вимагаються тендерною документацією.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про те, що тендерна пропозиція ТОВ «СІ-ЕЛ» не відповідає вимогам тендерної документації та допустити її до оцінки шляхом проведення електронного аукціону.
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про те, що тендерна пропозиція ТОВ «МіроМІКС» відповідає вимогам тендерної документації та не допустити її до оцінки шляхом проведення електронного аукціону.
Автор:
30404738, ТОВ "СІ-ЕЛ"
03151, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 1
Рішення Замовника від 03.10.2019 Рішення Тендерного комітету №6
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Звернення:
За тендером : Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тема:
Технічне питання
Зміст:
Шановний Замовнику!
Стосовно вимоги «Корпус - Габарити не більше 182 х 36.5 х178 мм.» в пунктах 2.1. Персональні комп’ютери (Робоче місце 1) та 2.2. Персональні комп’ютери (Робоче місце 2).
Наскільки критичним для Замовника є саме такі точні розміри системного блока (з точністю до 0,5 мм)?
Чи буде прийнятною для Замовника пропозиція, в якій габарити корпусу будуть дещо відрізнятись від наведених в Тендерній Документації вимог, але:
- будуть відповідати стандарту Mini-ITX;
- об’єм корпусу ПК не буде перевищувати 1,2 кубічних дециметри;
- корпус можна буде встановити в стандартне VESA кріплення, завдяки якому ПК може бути закріплений на моніторі, що дозволить зекономите робочий простір та поліпшити ергономіку робочого місця.
Дата оприлюднення звернення:
09.08.2019 18:13
У технічній документації наведені верхні межі розмірів, тому пропозиції, в яких габарити корпусу будуть відрізнятись від наведених в Тендерній Документації вимог в меншу сторону, будуть прийнятними. На ринку є достатня кількість моделей від провідних виробників персональних комп’ютерів, що згідно з Законом про публічні закупівлі забезпечує необхідну конкуренцію.
Дата оприлюднення відповіді:
13.08.2019 15:22
Звернення:
За тендером : Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тема:
Технічне питання
Зміст:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в пунктах 2.5. Універсальний комплект для стаціонарного підключення ноутбуку тип 1 та 2.6. Універсальний комплект для стаціонарного підключення ноутбуку тип 2 вказана вимога: AC Adapter - 130Вт. Чи задовольнить Замовника пропозиція більш економічного AC Adapter з меншою споживаною потужністю, що дозволить зекономити витрати замовника на електроенергію?
Дата оприлюднення звернення:
09.08.2019 18:13
Заощадження електроенергії за рахунок зменшення потужності блока живлення AC Adapter не відбудеться через те, що споживачами електроенергії є власне не сам AC Adapter, а можливі пристрої, що підключаються до нього, а саме: ноутбуки, монітори, тощо. Відповідаючи на Ваше питання: пропозиції AC Adapter з меншою потужністю будуть неприйнятними.
Дата оприлюднення відповіді:
13.08.2019 15:23
Звернення:
За тендером : Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тема:
Технічне питання
Зміст:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації в пунктах 2.1. Персональні комп’ютери (Робоче місце 1) Монітор Кріплення (підставка) та 2.2. Персональні комп’ютери (Робоче місце 2) Монітор Кріплення (підставка) вказана вимога: Регулювання висоти. мм - Не менше 125.
Через те, що різні системи кріплення (підставки) мають різну конструкцію, вони, формально, можуть мати відмінну від необхідної висоту регулювання, при цьому забезпечуючи необхідне положення верхньої грані монітора відносно рівня очей працівника.
Просимо вказати максимальну висоту верхньої грані монітора над рівнем поверхні, або видалити цей пункт, оскільки всі монітори поставляються з відповідним гігієнічним сертифікатом та повністю відповідають вимогам ДСанПіН з безпеки та ергономіки робочого місця.
Дата оприлюднення звернення:
09.08.2019 18:14
Регулювання по висоті є стандартним технічним параметром, що зазначається будь-яким виробником підставок для моніторів. Просимо орієнтуватися на нього. В свою чергу, максимальна висота верхньої грані монітора не може бути таким же загальним параметром оскільки залежить також від конструктиву монітора. На ринку є достатня кількість кріплень (підставок), які задовольняють цим вимогам та забезпечують необхідну конкуренцію згідно з Законом про публічні закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
13.08.2019 15:24
Звернення:
За тендером : Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тема:
Уточнення вимог ТД
Зміст:
Шановний Замовнику! Будь-ласка, надайте уточнення, стосовно ч.1, п.п.Б Інструкції з підготовки тендерної пропозиції а саме, абзацу:
Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку та мають містити маркування «Копія вірна».
Чи вважає Замовник усі документи пропозиції в електронному вигляді "копіями", яких стосується вищевказана вимога, наприклад, чи потребує накладання печатки та підпису Учасника оригінал авторизаційного листа або нотаріально завірених перекладів?
Дата оприлюднення звернення:
17.08.2019 14:17
Шановний учаснику!
Третє речення частини першої пункту Б Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачає:
"Копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються у вказаному вище порядку та мають містити маркування «Копія вірна»"
Дата оприлюднення відповіді:
20.08.2019 10:59
Звернення:
За тендером : Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тема:
Щодо уточнення технічного завдання
Зміст:
У додатку № 1 до тендерної документації СПЕЦИФІКАЦІЯ (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) визначені вимоги до предмету закупівлі, а саме у підпункті 2.3 зазначено про необхідність наявності у складі портативного комп‘ютеру (ноутбуку) робоче місце № 3 двох портів вводу-виводу USB 3.1 та одного USB 2.0. Питання: чи буде на думку Замовника відповідати вимогам Тендерної документації пропозиція учасника із наявними трьома портами USB 3.1, при цьому буде відсутній порт USB 2.0, що не погіршить якісні та кількісні характеристики пропозиції.
Дата оприлюднення звернення:
20.08.2019 13:22
Шановний учаснику! Наявність одного порта вводу-виводу USB 2.0 у складі портативного комп‘ютера (ноутбука) Робоче місце № 3 (п. 2.3 додатку № 1
до тендерної документації "Специфікація (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)" необхідна для використання
фахівцями Замовника діючих носіїв електронного цифрового підпису.
Дата оприлюднення відповіді:
21.08.2019 16:07
На даному тендері відміни не були знайдені.
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендер:
UA-2019-08-01-003061-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-08-01-003061-b.c1
Дата:
22.08.2019 13:28
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації
Шановний Замовнику! В додатку № 1 до тендерної документації визначені вимоги до предмету закупівлі. У відповідності з п.п. 2.5 та 2.6 додатку № 1 тендерної документації до предмету закупівлі входять універсальні комплекти для стаціонарного підключення ноутбуку тип 1 та тип 2.
Технічні, якісні та кількісні характеристики визначені тендерною документацією до розгалужувача портів в комплектах для стаціонарного підключення ноутбуку тип 1 та тип 2 наступні:
? Інтерфейси - 1 х VGA, 1 x HDMI, 1 x mDP;
? Максимальна роздільна здатність - 2560 x 1600 (60Гц);
? Порти USB - 2 x USB 2.0, 3 x USB 3.0;
? AC Adapter - 130Вт;
? Мережевий інтерфейс- 1 x RJ-45;
? Аудіо - 3.5 мм вихід на колонки, 3.5 мм вихід на навушники;
Під опис зазначених характеристик потрапляє продукція лише одного виробника, а саме Dell Dock WD15 (USB Type-C). Таким чином Замовник значно звужує коло потенційних учасників
Отже, прописані Замовником технічні вимоги до універсальних комплектів для стаціонарного підключення ноутбуку тип 1 та тип 2 в частині розгалужувача портів є дискримінаційними по відношенню до учасників, які хочуть та можуть запропонувати продукцію інших виробників, окрім DELL.
Просимо внести зміни до умов тендерної документації і виключити дискримінаційні вимоги, а саме: 1) обов’язкової наявності двох портів USB 2.0 (більш сучасні USB порти функціонально задовільнять роботу з будь-яким пристроєм) без зменшення загальної кількості USB портів; 2) обов’язкової наявності двох роздільних аудіо виходів.
Такі зміни нададуть учасникам можливість подання пропозиції, у складі якої будуть запропоновані універсальні комплекти для стаціонарного підключення ноутбуку інших, окрім DELL, відомих світових виробників.
Автор:
42472703, ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
03110, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ПИРОГОВСЬКОГО, будинок 19, корпус 8
Шановний учаснику!
Додатком № 1 до тендерної документації визначені вимоги до предмету закупівлі. У відповідності з п.п. 2.5 та 2.6 додатку № 1 тендерної документації до предмету закупівлі входять універсальні комплекти для стаціонарного підключення ноутбуку тип 1 та тип 2. Вказану технічну вимогу до розгалужувачів портів "Порти USB: 2 x USB 2.0, 3 x USB 3.0" слід розуміти, як мінімальну. Учасник може пропонувати розгалужувач портів з більш швидкісними USB 3.0, USB 3.1, USB 3.2 загальною кількістю не менше 5 шт.
Технічну вимогу "Аудіо: 3.5 мм вихід на колонки, 3.5 мм вихід на навушники" слід також розглядати як мінімальну, тобто варіант "Аудіо: комбінований порт аудіо входу/виходу" є також прийнятний для Замовника.