Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-08-01-003061-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.10.2019 14:41
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 10.10.2019 11:00
Закінчення аукціону 10.10.2019 11:21
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
13 832 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.08.2019 17:27 до 02.09.2019 18:00
Завершено
Період уточнень
з 01.08.2019 17:27
до 23.08.2019 18:00
Завершено
Період оскарження
з 01.08.2019 17:27
до 29.08.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 02.09.2019 18:03
до 10.10.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 10.10.2019 11:00
до 10.10.2019 11:21
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2019 11:21
до 11.10.2019 13:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2019 11:21
до 22.10.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.10.2019 13:47
до 24.10.2019 14:41
Період уточнень
з 01.08.2019 17:27 до 23.08.2019 18:00
Період оскарження
з 01.08.2019 17:27 до 29.08.2019 00:00
Період аукціону
з 10.10.2019 11:00 до 10.10.2019 11:21
Період кваліфікації
з 02.09.2019 18:03 до 10.10.2019 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2019 11:21 до 11.10.2019 13:47
Період кваліфікації
з 10.10.2019 11:21 до 11.10.2019 13:47
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Data-processing machines (hardware)
Закупівля комп'ютерів, ноутбуків та сканерів
Purchase of computers, laptops and scanners
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Закупівля комп'ютерів, ноутбуків та сканерів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Purchase of computers, laptops and scanners
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
562
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
01601, Україна, місто Київ, Київ, М. Коцюбинського 7
Дата постачання по
12.12.2019 00:00
Документи закупівлі
-
01.08.2019 17:32
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Весніна Світлана Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Vesnina Svitlana Mihaiylivna
Електронна пошта
Телефон
380442060740
Факс
2880957
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Абакумов Андрій Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Abakumov Andriy Valeriyovich
Електронна пошта
Телефон
380442344251
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського,7
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Уліс Сістемс"
Пропозиція:
10 280 004 грн.
Учасник:
ТОВ "СІ-ЕЛ"
Пропозиція:
10 152 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МіроМІКС Дірект"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "СІ-ЕЛ" : [email protected]
10 152 000 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме-вимогам додатку 1 до тендерної документації.
Документи прекваліфікації
04.09.2019 15:35
-
02.09.2019 18:04
Витяг з ЄДР
ТОВ "МіроМІКС Дірект" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.09.2019 15:32
-
02.09.2019 18:05
Витяг з ЄДР
ТОВ "Уліс Сістемс" : [email protected]
10 280 004 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.09.2019 15:33
-
02.09.2019 18:05
Витяг з ЄДР
ТОВ "СІ-ЕЛ" : [email protected]
10 152 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.10.2019 10:01
Витяг з ЄДР
ТОВ "МіроМІКС Дірект" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Рішення АМКУ № 13895-р/пк-пз від 30.09.2019
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 10.10.2019 11:21 по 22.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
11.10.2019 13:46
-
documentType.award.awardNotice
10.10.2019 11:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-08-01-003061-b-b1
Підписаний і діє
Номер
227
10 152 000 грн.
8 460 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.10.2019
Строк дії договору з
24.10.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
562 (Одиниця)
Закупівля комп'ютерів, ноутбуків та сканерів
Номенклатура
Закупівля комп'ютерів, ноутбуків та сканерів
Кількість
562
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
24.10.2019 14:41
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-10-17-000042
Дата створення проекту
17.10.2019 17:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.10.2019 09:46
Дата публікації висновку про результати
04.11.2019 19:48
Дата завершення усунення порушень
19.11.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
09.11.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.10.2019 № 301 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.10.2019 № 301 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2019-08-01-003061-b 01.08.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.10.2019 00:00
Документи рішення
18.10.2019 09:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Рахункової палати (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Уліс Сістемс» (далі – ТОВ «Уліс Сістемс»), товариства з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕЛ» (далі – ТОВ «СІ-ЕЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МіроМІКС Дірект», протокол розгляду тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 04.09.2019 № 46, від 11.10.2019 № 9, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки товару від 24.10.2019 № 227 (далі – Договір), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2019 № 13895-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів. Як наслідок відповідна інформація не зазначена в повідомленні про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») вимагає від учасників надання згоди суб’єкта (особа, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції) персональних даних згідно вимог чинного законодавства України. Однак учасник ТОВ «Уліс Сістемс» у тендерній пропозиції не надав згоду генерального директора Опрі О.І. на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІ-ЕЛ», якого Замовник визначив переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовник у тендерній документації (пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») вимагає від учасників надання оригіналу авторизаційного листа від виробника запропонованого обладнання або його офіційного представника в Україні, який має право підпису авторизаційних форм та юридичну відповідальність за відповідність продукції, як це передбачено українськими нормативними вимогами (надати документальне підтвердження вищенаведеного для представника), щодо кваліфікації та повноважень учасника на постачання такого обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань. Учасник ТОВ «СІ-ЕЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав авторизаційні листи ТОВ «Леново Юкрейн», відповідно до якого останній є офіційним представником виробника комп’ютерного обладнання компанії Lenovo PC HK Limited в Україні. Водночас учасник ТОВ «СІ-ЕЛ» не надав документальне підтвердження права підпису авторизаційних форм ТОВ «Леново Юкрейн», що не відповідає вимогам пункт 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зважаючи на зазначене, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Уліс Сістемс» та ТОВ «СІ-ЕЛ», як такі, що не відповідали умовам тендерної документації, допустив їх до оцінки та всупереч вимог абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Уліс Сістемс» та ТОВ «СІ-ЕЛ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
01.11.2019 00:00
Дата публікації
04.11.2019 19:48
Документи висновку
04.11.2019 19:48
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами розгляду виявлених Держаудитслужбою у процесі моніторингу закупівлі порушень повідомляємо. Виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при складанні тендерної документації. На час отримання виявлених порушень укладено договір поставки з переможцем торгів ТОВ «СІ-ЕЛ» від 24.10.2019 № 227. Одночасно надаємо пояснення до виявлених порушень. 1. Щодо порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) – не зазначення у оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та відсутності інформації про джерело фінансування закупівлі, яка передбачена пунктами 9-1 і 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів. Тендерний комітет Рахункової палати з метою виконання вимог частини 2 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо здійснення процедур закупівель шляхом використання електронної системи закупівель ініціював укладення Рахунковою палатою договору з ТОВ «Е-Тендер» про використання Авторизованого електронного майданчика (договір № 170 від 17.10.2016). При розміщенні плану закупівель, оголошень про проведення закупівель та виконанні інших процедур на Авторизованому електронному майданчику, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», секретар тендерного комітету або член тендерного комітету, що його заміняє на час тимчасової відсутності, заповнює у повному обсязі всі поля відповідних електронних форм. У разі відсутності значень у будь-яких обов’язкових для заповнення полях система не дозволяє завершити відповідну операцію. Зазначимо, що всі закупівлі Рахункової палати 2019 року оплачуються за рахунок коштів Державного бюджету України, щодо кожної закупівлі у плані закупівель зазначено також відповідний код економічної класифікації видатків бюджету. Окрім цього, інформація про умови оплати договору зазначається для кожної закупівлі в проекті договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, і який не може бути змінений згідно з положеннями частини четвертої ст. 36 Закону. Оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір формується автоматично програмним забезпеченням системи Prozorro, замовник торгів на цей процес не впливає. 2. Щодо надання згоди суб’єкта (особа, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції) на обробку персональних даних згідно вимог чинного законодавства України. При проведенні закупівлі UA-2019-08-07-000951-b «Баласти для розрядних ламп чи трубок» учасник торгів (він же – переможець) по лоту 1 «Джерело безперебійного живлення для серверів» ТОВ "Уліс Сістемс" надав згоду генерального директора Опрі О.І. на обробку персональних даних. Цей лист-згода поширювався на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Опрі О.І., які надавалися ним для участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин та не містив посилань, що обмежували б його використання лише закупівлею UA-2019-08-07-000951-b. Копія файлу, що містить лист-згоду, додається. Таким чином, такий лист-згода Опрі О.І. на обробку персональних даних на час проведення закупівлі був у наявності у тендерного комітету Рахункової палати і вагомих причин для відхилення тендерної пропозиції не було. 3. Щодо не відхилення тендерних пропозицій учасників закупівлі ТОВ «Уліс Сістемс» та ТОВ «СІ-ЕЛ» Як зазначено у п. 1, вагомих причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Уліс Сістемс» у тендерного комітету не було. У відповідності до вимог частини п’ятої ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» рішенням тендерного комітету (протокол від 04.09.2019 № 46, питання третє) за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідності учасників кваліфікаційним критеріям тендерна пропозиція ТОВ «СІ-ЕЛ» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (діє від імені Антимонопольного комітету України – органу оскарження) від 30.09.2019 № 13895-р/пк-пз за результатами розгляду скарги ТОВ «СІ-ЕЛ» рішення тендерного комітету Рахункової палати про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІ-ЕЛ» було скасовано. Відповідно до положень частини дванадцятої ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Тендерний комітет допустив до участі в аукціоні ТОВ «СІ-ЕЛ», керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Таким чином, ТОВ «СІ-ЕЛ» було допущено до аукціону згідно з рішенням органу оскарження – Антимонопольного комітету України, а за результатами аукціону тендерний комітет Рахункової палати визнав його переможцем торгів.
Дата публікації
07.11.2019 18:52
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 832 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2019 18:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 832 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2019 18:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442060740
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності