Закупівля Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ від Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
- в довідці про наявність інженерно – технічних працівників зазначений співробітник Федорець В. Г. прийнятий на посаду налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики), відповідно до наказу від 23.03.2018 № 01-к. А у складі тендерної пропозиції Учасником, надано, що навчання – перевірки знань (витяг з протоколу № 80-41/Е-19 від 03.09.2019) з правил безпечної експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01), з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), Федорець В. Г. проходив як електромонтер –монтажник. Тобто працівник обов’язкової кваліфікації за вимогою зазначеної Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852, а саме - налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду, не пройшов навчання – перевірку знань.
- договір суборенди від 30.09.2014 не містить обов`язкових реквізитів, передбачених діючим законодавством України (р/р, установа банку, МФО) які підтверджують фінансово-господарські відношення між Сторонами;
- трудовий договір від 30.04.2019, укладений між ТОВ «Охорона 004» (далі – власник) та Федорчуком Ю.М. (в довідці про працівників займає посаду – інженер проектувальник у частині кошторисної документації), не вказаний термін дії даного договору, розмір оплати труда (вартість договору),та в п. 3 договору не підкреслено згоден/не згоден працівник працювати понаднормово - що не дає змогу визначити існування трудових відносин між Сторонами, також відсутні обов`язкові реквізити Власника (р/р, установа банку, МФО), що підтверджують фінансові-трудові відносини між Сторонами, що уклали відповідний договір.
ТОВ "Електро Плюс!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі "ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування" Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ за оголошенням № UA-2019-07-31-000004-b (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником.
При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель), норми частини третьої статті 5 Закону та положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства.
ТОВ "Електро Плюс!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація).
1. Додатком 1 тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема: надати документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт.
Разом з тим, хочемо повідомити, що дана вимога не стосується даного предмета закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг (Послуги з встановлення системи протипожежного захисту).
Наявність електротехнічної лабораторії передбачена для іншого виду послуг з окремим класифікатором: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробувань.
Електротехнічні лабораторії атестуються згідно із Законом України "Про метрологіяю та метрологічну діяльність" та може надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду:
- вимірювання значення опору заземлювального пристрою;
- перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтраллю;
- вимірювання значення опору ізоляції;
- перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В тощо.
Таким чином, електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено тендерною документацією та жодного відношення до проектування, монтажу та пуско-налагоджування автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей не має.
Звертаємо вашу увагу, що послуги по встановленню автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - проектування, монтаж та пуско-налагоджування здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Таким чином, учасники мають надавати послуги зі встановлення сигналізації та пуско-налагоджування на підставі отриманої ним ліцензії.
Для ТОВ "Електро Плюс!" дана вимога є дискримінаційною, оскільки
ТОВ "Електро Плюс!" не має власної (або) орендованої електротехнічної лабораторії зі свідоцтвом та не зобов’язане її мати.
При цьому, ТОВ "Електро Плюс!" має в наявності ліцензію, інші дозвільні документи, необхідне обладнання для надання якісних послуг у повному обсязі.
2. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності послуг з відповідним розрахунком договірної ціни. До ціни пропозиції включаються статті витрат у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень, а саме:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- технічні вимоги.
При цьому, відповідно до додатку 2 тендерної документації при наявності проектної документації на влаштування протипожежних систем, що розроблялась попередньо, застосовується обладнання, передбачене специфікацією наявними проектами.
Дозволяється передбачати пропозиціями учасника заміну обладнання та матеріалів на альтернативне, що відповідає вимогам нормативно-правових актів та має в наявності діючий сертифікат відповідності.
Разом з тим, Замовником не надано жодної інформації, необхідної для розрахунку договірної ціни та кошторисних документів.
Не надано відомості обсягів робіт або інших даних, необхідних для виконання розрахунку.
Замовником у тендерній документації не надано жодної інформації про наявність проектної документації, запропонованого обладнання тощо.
Без надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що не опублікована Замовником у тендерній документації ТОВ "Електро Плюс!" не має можливості коректно розрахувати ціну тендерної пропозиції та прийняти участь в Процедурі закупівлі.
Можемо припустити, що Замовником навмисне не додані документи технічної частини документації з метою дискримінації небажаних учасників.
Таким чином, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині, зокрема, оприлюднити всю інформацію, необхідну для розрахунку ТОВ "Електро Плюс!" тендерної пропозиції.
3. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації до закінчення строку подачі пропозиції Учасник повинен ознайомитись з об’єктом, на якому буде встановлюватися система протипожежного захисту. Для підтвердження огляду об’єкта Учасник повинен надати в своїй тендерній пропозиції лист підписаний директором або завгоспом закладу щодо відвідування та ознайомлення Учасника з об’єктом.
Вважаємо, що вимога щодо надання листа, підписана представниками Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників.
Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі.
У зв'язку з викладеним вище, вважаємо, що необхідно зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог, у тому числі по відношенню до суб'єкта оскарження.
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами Процедури закупівлі.
Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону
Скаржник просить:
1. прийняти скаргу до розгляду;
2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації,
усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Автор:
39138281, ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!
04205, Україна, м. Київ, Оболонський район, вул. Маршала Тимошенка, 21, н/п 3
Зміни до тендерної документації внесено та оприлюднено.
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ
Звернення:
За тендером : Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ
Тема:
Документація
Зміст:
На ранок 1 серпня жодного документу на тендерній площадці немає. Завантажте, будь ласка.
Дата оприлюднення звернення:
01.08.2019 09:14
Строки подачі тендерних пропозицій подовжено та тендерна документація оприлюднена.
Дата оприлюднення відповіді:
03.08.2019 02:56
Звернення:
За тендером : Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ
Тема:
Документи щодо визначення об'єму робіт
Зміст:
На площадці відсутня документація щодо визначення об'єму робіт (проект, специфікація, тощо). З яких даних ви пропонуєте визначити цінову пропозицію та скласти кошторис?
Дата оприлюднення звернення:
05.08.2019 13:40
Доброго дня. В тендерній документації є номер телефону за яким треба дзвонити по технічним питанням.
Дата оприлюднення відповіді:
07.08.2019 15:24
На даному тендері відміни не були знайдені.
Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 101, вул. Коперника, 8, м. Київ
Тендер:
UA-2019-07-31-000004-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-07-31-000004-b.b4
Дата:
16.10.2019 16:39
Стан:
вимога
Вимога щодо неправомірного визнання переможця
Вимога щодо неправомірного визнання переможця. Детально викладено в файлі.
Автор:
33442495, ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
01033, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ТАРАСІВСЬКА, будинок 4, квартира 11