Закупівля Послуги з встановлення системи протипожежного захисту в ЗЗСО № 61, вул. Ю. Іллєнка, 39, м. Київ від Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.
У складі тендерної документації Учасника ТОВ «ПІН» на вимогу додатку 1 до тендерної документації відсутні такі документи: довідка про наявність обладнання та матеріально -технічної бази Учасника, довідка про відповідність матеріально- технічної бази умовам, визначеним в Постанові КМУ від 23.11.2016р. №852; копії документів, які підтверджують проведення останньої повірки приладів; документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії; копії протоколів перевірки знань та посвідчення працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт, довідка про наявність інженерно -технічних працівників; особові медичні книжки працівників Учасника, копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера -проектувальника; накази про призначення працівників; відсутні копії аналогічних договорів; на вимогу додатку 2 до тендерної документації не надано жодного документа, не надано документи, які передбачені додатком 5 до тендерної документації
згідно п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: У складі тендерної документації Учасника ТОВ «ПІН» на вимогу додатку 1 до тендерної документації відсутні такі документи: довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази Учасника, довідка про відповідність матеріально - технічної бази умовам, визначеним в Постанові КМУ від 23.11.2016р. №852; копії документів, які підтверджують проведення останньої повірки приладів; документальне підтвердження про наявність власної (орендованої) електротехнічної лабораторії; копії протоколів перевірки знань та посвідчення працівників, що матимуть безпосереднє відношення до виконання робіт, довідка про наявність інженерно - технічних працівників; особові медичні книжки працівників Учасника, копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера - проектувальника; накази про призначення працівників; відсутні копії аналогічних договорів; на вимогу додатку 2 до тендерної документації не надано жодного документа, не надано документи, які передбачені додатком 5 до тендерної документації
за результатами розгляду скарги Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету прийняла рішення № 13304-р/пк-пз від 19.09.2019 року про встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язав Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ДОЗОР СЕРВІС» переможцем процедури закупівлі.