Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А» від Управління капітального будівництва Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-07-30-000754-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.09.2019 16:30
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.08.2019 14:56
Закінчення аукціону 16.08.2019 15:23
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
28 238 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
141 190.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2019 11:39 до 15.08.2019 17:30
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2019 11:39
до 05.08.2019 17:30
Завершено
Період аукціону
з 16.08.2019 14:56
до 16.08.2019 15:23
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2019 15:23
до 27.08.2019 16:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.08.2019 15:23
до 07.09.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2019 16:29
до 12.09.2019 16:30
Період уточнень
з 30.07.2019 11:39 до 05.08.2019 17:30
Період аукціону
з 16.08.2019 14:56 до 16.08.2019 15:23
Період кваліфікації
з 16.08.2019 15:23 до 27.08.2019 16:29
Період кваліфікації
з 16.08.2019 15:23 до 27.08.2019 16:29
Основні параметри
«Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А»
«Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А»
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
140 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А». (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
30.07.2019 17:54
-
30.07.2019 11:47
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Буц Ольга Леонідівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Olga Butz
Електронна пошта
Телефон
380487407282
Факс
0487407280
Замовник
ЄДРПОУ
04056902
Назва (англійською мовою)
Department for Capital Construction of Odesa City Council
Повна назва
Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department for Capital Construction of Odesa City Council
Поштовий індекс
65091
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Комітетська, 10-А
Реєстр пропозицій
Учасник:
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕКОСТРОЙ"
Пропозиція:
28 220 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Строительная компания "ГРАДО-СТРОЙ"
Пропозиція:
27 990 000 грн.
Учасник:
ТОВ "СТРАЖСПЕЦТЕХ"
Пропозиція:
25 998 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.08.2019 15:23 по 01.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
21.08.2019 17:43
-
documentType.award.awardNotice
Довідка від ДФС
16.08.2019 15:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 21.08.2019 17:44 по 07.09.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
27.08.2019 16:29
-
27.08.2019 16:28
Витяг з ЄДР
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2019-07-30-000754-b-c1
Підписаний і діє
Номер
95-19/П
27 990 000 грн.
23 325 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.09.2019
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (лот)
«Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А». (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Номенклатура
«Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А». (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
12.09.2019 16:28
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-09-16-000024
Дата створення проекту
16.09.2019 16:44
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.09.2019 17:39
Дата публікації висновку про результати
01.10.2019 12:31
Дата завершення усунення порушень
18.10.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
08.10.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 724-35-05
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Одеська
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.09.2019 Одеса № 330 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 16.09.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 16.09.2019 № 330 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2019-07-30-000754-b 30.07.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Михайленко Л.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.09.2019 00:00
Документи рішення
16.09.2019 17:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «СТРАЖСПЕЦТЕХ» (далі – ТОВ «СТРАЖСПЕЦТЕХ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Строительная компания «Градо-строй» (далі – ТОВ «СК «Градо-строй») на відповідність тендерної документації (далі – ТД) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протокол засідання тендерного комітету від 21.08.2019 № 62/Т-3, пояснення на запит Замовнику від 20.09.2019. За результатами аукціону ціна пропозиції ТОВ «СТРАЖСПЕЦТЕХ» є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 21.08.2019 № 62/Т-3 пропозиція ТОВ «СТРАЖСПЕЦТЕХ» з підстав визначених пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону визнана такою, що не відповідає вимогам ТД та прийнято рішення щодо її відхилення. За результатами розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК «Градо-строй» тендерним комітетом прийнято рішення щодо її відповідності кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.08.2019 року та укладено договір від 12.09.2019 № 95-19/П. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «СК «Градо-строй» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до вимог частини 2 Додатку 1 до ТД на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що зазначені у довідці надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок), трудові угоди, цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. Відповідно до пункту 2.4 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, яку затверджено наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за № 110 усі записи в трудовій книжці про прийняття на роботу, переведення на іншу постійну роботу або звільнення, а також про нагороди та заохочення вносяться власником або уповноваженим ним органом після видання наказу (розпорядження), але не пізніше тижневого строку, а в разі звільнення - у день звільнення і повинні точно відповідати тексту наказу (розпорядження). Згідно сканованих копій трудових книжок, що надаються у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СК «Градо-строй» на працівників, які зазначені у пунктах 1, 2, 4, 6, 8 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи ТОВ «СК «Градо-Строй» (далі – Довідка) від 14.08.2019 № 13 записи про прийняття на посади внесено на підставі наказів від 16.03.2011 № 3п, від 01.01.2014 № 1-КТ, від 04.05.2011 № 4-к, від 15.03.2012 № 11-к, від 05.02.2011 № 1к. На порушення вищезазначених вимог ТД учасником у складі тендерної пропозиції на працівників, що зазначені у пунктах 1, 2, 4, 6, 8 Довідки від 14.08.2019 № 13 надано лише скановані копії з оригіналів трудових книжок (не надано скановані копії з оригіналів трудових угод та інше (накази або розпорядження працівників) та на працівників, що зазначені у пунктах 12-22 Довідки надано лише скановані копії з оригіналів трудових контрактів (не надано скановані копії з оригіналів трудових книжок та інше (якщо такі мають місце бути). Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СК «Градо-Строй» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 17.09.2019. Надана відповідь Замовником на запит на пояснення від 20.09.2019 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК «Градо-Строй» вимогам ТД. - відповідно до вимог частини частини 5 Додатку 2 до ТД для підтвердження відповідності учасника вимогам ТД потрібно надати у складі тендерної пропозиції скановану копію з оригіналу статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу (документ повинен бути наданий в повному обсязі, а не окремих його сторінок) – для юридичних осіб. На порушення вищезазначених вимог ТД учасником у складі тендерної пропозиції не надано у повному обсязі скановану копію з оригіналу Статуту ТОВ «СК «Градо-Строй», затвердженого рішенням учасника від 14.05.2019 № 23 (відсутня сторінка 11). Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СК «Градо-Строй» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 17.09.2019. У наданій відповіді на запит замовнику на пояснення від 20.09.2019 Замовник обґрунтовує рішення щодо відповідності учасника ТОВ «СК «Градо-Строй», якого визнано переможцем, вимогам ТД, а саме: відсутність у тендерній пропозиції сканованої копії з оригіналу статуту в повному обсязі, віднесенням зазначеного порушення вимог ТД до формальних помилок. Відповідно до абзацу 3 частини 3 статті 22 Закону та частини 1 Розділу (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Отже, надана відповідь Замовником на запит на пояснення від 20.09.2019 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК «Градо-Строй» вимогам ТД. Згідно вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «СК «Градо-Строй» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК «Градо-Строй» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладення договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
30.09.2019 00:00
Дата публікації
01.10.2019 12:31
Документи висновку
01.10.2019 12:31
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
порушення усунуто
Дата публікації
08.10.2019 12:33
Документи інформації про усунення порушення
08.10.2019 12:33
-
08.10.2019 12:35
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.09.2019 № 330 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», яка проводиться Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-30-000754-b). У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із капітального ремонту і реставрації (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-30-000754-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань: 1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції на працівників, що зазначені у пунктах 1, 2, 4, 6, 8 Таблиці 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи ТОВ «СК «Градо-Строй» (далі – Довідка) від 14.08.2019 № 13 надано лише скановані копії з оригіналів трудових книжок (не надано скановані копії з оригіналів трудових угод та інше (якщо такі мають місце бути) працівників) та на працівників, що зазначені у пунктах 12-22 Таблиці 2 Довідки надано лише скановані копії з оригіналів трудових контрактів (не надано скановані копії з оригіналів трудових книжок та інше (якщо такі мають місце бути)? 2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 5 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано у повному обсязі скановану копію з оригіналу Статуту ТОВ «СК «Градо-Строй», затвердженого рішенням учасника від 14.05.2019 № 23 (відсутня сторінка 11)? З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «СК «Градо-Строй» вимог ТД та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 27.08.2019). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
17.09.2019 15:27
Орган перевірки
21.09.2019 00:00
Документи повідомлення
17.09.2019 15:28
-
Відповідь
Пояснення
Вимогами п. 2 додатку № 1 тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт корпусу літера «П» міської лікарні №10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А» передбачено підтвердження учасниками торгів такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів у вигляді довідки, за підписом уповноваженої особи та скріпленої печаткою Учасника за чітко визначеною формою наведеною у таблиці № 2 та переліком документів. Документами, що підтверджують інформацію учасників про відповідність цьому критерію визначено надання у складі пропозицій сканованих копій документів виготовлених з оригіналів, а саме штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок), трудові угоди, цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Слід зазначити, що замовник самостійно визначає перелік документів на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію з обов’язковим урахуванням ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Так, до переліку документів додається припис, якщо такі документи мають місце бути. Початок взаємин між роботодавцем і особою стосовно виконання тих чи інших завдань залежитьвід умов оформлення цих взаємовідносин.Особи можуть виконувати роботи (надавати послуги), як на підставі трудового договору, так і на підставі договорів цивільно правового характеру. Під час виконання робіт (надання послуг) за трудовим договором мають дотримуватися вимоги трудового законодавства, а за умови укладання договору цивільно правового характеру на виконання роботи (надання послуг) керуються цивільним законодавством та норми трудового законодавства на них не розповсюджуються. Роз’яснення стосовно цих взаємовідносин надано Міністерствомсоціальної політики України в листах від 20.04.2012 р. № 64/06/187-12, від 16.05.2011 р. № 151/06/186-11. Стосовно трудового договору, то його визначення наведено у ч. 1 ст. 21 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП). Так, трудовий договір — це угода між працівником і роботодавцем, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку, а роботодавець зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату та забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Трудовий договір може бути укладений в усній або в письмовій формі. Поняття «укладення трудового договору» та «прийняття на роботу» є тотожними — тобто, якщо працівника прийняли на роботу, видали наказ, допустили до роботи та оформили трудову книжку, це означає, що з ним уклали трудовий договір (навіть якщо документа під назвою «Трудовий договір» у письмовій формі не існує). Крім того, законодавством не встановлено загальної типової форми письмового трудового договору — на підприємстві вона якщо розробляється то самостійно. Стосовно працівників, які є сумісниками, запис про період роботи на умовах сумісництва в його трудову книжку не вноситься в силу прямої норми п. 1.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 р. № 58. На осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи. Таким чином, учасник торгів ТОВ "СК "ГРАДО-СТРОЙ" відповідно до переліку документів визначених п. 2 додатку № 1 тендерної документації стосовно осіб, які плануються до виконання робіт надає документи в залежності від умов оформлення взаємовідносин учасника з такою особою та документів, що в обов’язковому порядку відповідно до норм чинного законодавства оформлюються підприємством. Відповідно до абз.2 ч. 4 ст. 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відсутність однієї сторінки Статуту ТОВ «СК «ГРАДО-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції, можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок,що виникли під час сканування документа, та такими, що не впливають на зміст пропозиції Учасника та відповідають усім критеріям тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що інформація про правовстановлюючі документи будь-якої юридичної особі,у тому числі і Статут, є відкритою, доступ до якої є у будь-якого суб’єкта господарювання, достатньо лише використати мережу Internet (наприклад, посилання https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що відсутність однієї сторінки Статуту ТОВ «СК «ГРАДО-СТРОЙ» у складі тендерної пропозиції є несуттєвою помилкою, що виникла під час сканування документа.
Рішеня
20.09.2019 15:12
Замовник
Документи повідомлення
20.09.2019 15:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 238 100 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2019 17:30
Замовник:
Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Контактний телефон:
380487407282
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 238 100 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2019 17:30
Замовник:
Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Контактний телефон:
380487407282
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності