Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Оператор газосховищ України» АТ «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на
2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 22.07.2019№ 203/1), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.08.2019 № 203/2, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.09.2019 № 1909000118, звіт про результати проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 2.2 Додатку № ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників торгів» до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає наступні документи:
2.2.1. Скан-копія одного з наведених нижче документів з додатками, що підтверджує технічну компетентність лабораторії, наданих Учаснику (або його структурному підрозділу, або залученому до надання послуг субпідряднику):
- Атестат (з усіма додатками) про акредитацію лабораторії, щодо відповідності критеріям атестації вимогам стандарту ДСТУ ЕN ISO/ІЕС 17025, наданого Національним агентством з акредитації України (або вимогам стандарту EN ISO/IEC 17025, надану органом з акредитації, що є підписантом Угоди ILAC), або
- Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012, або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії, або Свідоцтво про атестацію на підтвердження технічної компетентності лабораторії на проведення вимірювань у сфері метрологічного нагляду виданої ДП «Укрметртестстандарт» або іншим структурним підрозділом (державним підприємством) Міністерства економічного розвитку і торгівлі.
Галузь показників повинна покривати вимірювання всіх наявних факторів впливу (кількісні та якісні показники викидів і скидів, фізичні та біологічні, шумові, вібраційні, світлові, теплові, радіаційні, та інші фактори впливу).
2.2.2. В разі надання документа (-ів), наведеного в пункті 2.2.1. щодо субпідрядної організації, в складі тендерної пропозиції повинна обов’язково бути надана скан-копія гарантійного листа такого суб’єкта господарювання про наявність договірних відносин з учасником та посиланням на номер і дату такого договору.
Проте, учасник ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» на порушення вказаних вимог надав у складі тендерної пропозиції Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 від 28.11.2018 № 06-051/18 (далі – Свідоцтво), видане санітарно-екологічній лабораторії ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕКО СМАРТ ЛАБОРАТОРІЯ» та додаток до Свідоцтва від 28.11.2019 № 06-51/18 щодо сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється Свідоцтво, галузь показників якого не покриває вимірювання всіх наявних факторів впливу, а саме радіаційних факторів впливу.
Слід зазначити, що номер Свідоцтва, зазначений в додатку до нього, не відповідає номеру, вказаному на Свідоцтві.
На підтвердження вимог щодо вимірювання радіаційних факторів впливу учасник ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» надав в складі тендерної пропозиції Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюванням від 08.05.2019 № РЛ 040/19, видане ДП НАК «Надра України» «Західукргеологія».
При цьому гарантійний лист ДП НАК «Надра України» «Західукргеологія» про наявність договірних відносин з учасником ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» у складі тендерної документації не надано.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» не відповідала вимогам пунктів 2.2.1 та 2.2.2 тендерної документації Замовника.
Проте, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, а визначив його переможцем та уклав з ним договір від 17.09.2019 № 1909000118.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНО-ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСАЛТИНГ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.