Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) від ЮРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-07-22-000003-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 26.08.2019 17:23
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.08.2019 12:37
Закінчення аукціону 07.08.2019 12:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 488 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (0,67 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2019 00:37 до 06.08.2019 23:59
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2019 00:37
до 27.07.2019 23:59
Завершено
Період аукціону
з 07.08.2019 12:37
до 07.08.2019 12:58
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2019 12:58
до 12.08.2019 12:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2019 12:58
до 23.08.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.08.2019 12:20
до 26.08.2019 17:23
Період уточнень
з 22.07.2019 00:37 до 27.07.2019 23:59
Період аукціону
з 07.08.2019 12:37 до 07.08.2019 12:58
Період кваліфікації
з 07.08.2019 12:58 до 12.08.2019 12:20
Період кваліфікації
з 07.08.2019 12:58 до 12.08.2019 12:20
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
59440, Україна, Чернівецька область, c.Юрківці, Центральна 36
Дата постачання по
25.08.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За рахунок власних коштів і освітньої субвенції
Документи закупівлі
-
29.07.2019 07:36
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Проданюк
Електронна пошта
Телефон
+380993056626
Замовник
ЄДРПОУ
04418653
Повна назва
ЮРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
59440
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
Заставнівський район село Юрківці
Адреса
вул. Центральна, 36
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гумен Юрій Анатолійович
Пропозиція:
1 487 000 грн.
Учасник:
ФОП Борцов Віктор Миколайович
Пропозиція:
1 486 980 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.08.2019 12:58 по 23.08.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
12.08.2019 12:20
-
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.08.2019 12:58
Витяг з ЄДР
07.08.2019 12:58
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-07-22-000003-b-a1
Підписаний і діє
Номер
1-23/08/19
1 486 980 грн.
1 486 980 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.08.2019
Строк дії договору з
23.08.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (лот)
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Номенклатура
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
26.08.2019 17:23
-
26.08.2019 17:22
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-08-06-000018
Дата створення проекту
06.08.2019 16:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.08.2019 17:14
Дата публікації висновку про результати
15.08.2019 16:41
Дата завершення усунення порушень
03.09.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
30.08.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Чернівецька
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.08.2019 № 34 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 серпня 2019 року №34 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2019-07-22-000003-b від 22.07.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.08.2019 00:00
Документи рішення
06.08.2019 17:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Юрковецької сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, відповіді Замовника на роз’яснення щодо змісту тендерної документації, протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019 №2, пропозиція ФОП Борцова В.М. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником при внесенні інформації щодо Джерела фінансування закупівлі не дотримано форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 22.07.2019, не надав роз’яснення на звернення протягом трьох робочих днів, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
15.08.2019 00:00
Дата публікації
15.08.2019 16:41
Документи висновку
15.08.2019 16:41
-
Повідомлення
Відповідь
прохання надати роз"яснення
Дякуємо за проведений моніторинг закупівлі, в результаті моніторингу органом контролю виявлені наступні порушення: 1. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником при внесенні інформації щодо Джерела фінансування закупівлі не дотримано форми оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463, які набрали чинності 03.05.2019 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490). 2. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 22.07.2019, не надав роз’яснення на звернення протягом трьох робочих днів, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 15 серпня 2019. В відповідь ми повідомляємо наступне: 1. Нами дотриманні вимоги вказані в Наказі 490 МЕРТ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490 ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. – найменування вказане 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. – код вказаний 3. Місцезнаходження замовника*. – Місцезнаходження вказано 4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. - Контактна особа замовника вказана 4-1. Вид предмета закупівлі. -вказано 5. Конкретна назва предмета закупівлі. -вказано 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). -вказано 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. -вказано 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. -вказано 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. -вказано 9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). -вказано 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. -вказано 10-1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). – не потрібно вказувати (у нас немає розбивки по лотам) 10-2. Джерело фінансування закупівлі. -вказано 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни. -вказано 12. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки *. – не потрібно вказувати (у нас критерій ціна) 12-1. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). – не потрібно вказувати 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. -вказано 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). – не потрібно вказувати 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). – не потрібно вказувати 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій*. -вказано 17. Дата та час проведення електронного аукціону*. -вказано 18. Строк, на який укладається рамкова угода**. – не потрібно вказувати 19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду**. – не потрібно вказувати __________ * Заповнюється електронною системою закупівель автоматично. ** Заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. Для повторної перевірки нашої закупівлі рекоментуємо ще раз переглянути наявність всієї інформації в системі Прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-22-000003-b 2. Замовнику були задані питання потенційних учасників щодо закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)». Відповідь на питання нами були надані. Згідно Закону 922-VIII Стаття 23. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї … Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Господарський кодекс каже що строки рахуються з наступного робочого дня. Питання задано 24.08.2019, наступні робочі дні: 25.08, 26.08, 29.08 (відповідь надана). Щодо питання котре задано 22.08 то згідно рішень судів щодо розгляду адміністративних порушень по ст..164-14, то в випадку якщо помилка була усунута порушення не є суттєвим і покарання за нього немає.
Висновку
19.08.2019 08:24
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Відповідь на звернення за роз'ясненням змісту висновку
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Держаудитслужбі визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень. Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 №463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490» (далі – Наказ №463), яким внесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель. Зокрема, Наказом №463 внесені зміни до форми оголошення про проведення відкритих торгів, якою передбачено відображення інформації про «Джерело фінансування закупівлі» у полі «Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)». Щодо надання відповіді на звернення потенційного учасника за роз’ясненнями змісту тендерної документації, то зазначаємо, що вислів «Дякуємо за запитання» не містить роз’яснення стосовно змісту тендерної документації. Отже, Вами не дотримані вимоги частини першої статті 23 Закону в частині надання роз’яснень на звернення від 22.07.2019.
Висновку
19.08.2019 12:48
Орган перевірки
Документи повідомлення
19.08.2019 12:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 488 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2019 23:59
Замовник:
ЮРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380993056626
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 488 000 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2019 23:59
Замовник:
ЮРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380993056626
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності