Показати схожі тендери

Закупівля Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1) від ЛКП "Ратуша-сервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-07-18-000987-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.10.2019 15:16
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 03.10.2019 11:05
Закінчення аукціону 03.10.2019 11:32
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2019 22:23 до 20.08.2019 22:27
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2019 22:23
до 10.08.2019 22:27
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2019 22:23
до 16.08.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 20.08.2019 22:28
до 03.10.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 03.10.2019 11:05
до 03.10.2019 11:32
Завершено
Період кваліфікації
з 03.10.2019 11:32
до 08.10.2019 16:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.10.2019 11:32
до 19.10.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.10.2019 16:37
до 23.10.2019 15:16
Період уточнень
з 18.07.2019 22:23 до 10.08.2019 22:27
Період оскарження
з 18.07.2019 22:23 до 16.08.2019 00:00
Період аукціону
з 03.10.2019 11:05 до 03.10.2019 11:32
Період кваліфікації
з 20.08.2019 22:28 до 03.10.2019 00:00
Період кваліфікації
з 03.10.2019 11:32 до 08.10.2019 16:37
Період кваліфікації
з 03.10.2019 11:32 до 08.10.2019 16:37
Основні параметри
Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1)
Other final construction works (repair works of parts of premises under the index 82-83 Lviv, Rynok sguare,1
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Other final construction works (repair works of parts of premises under the index 82-83 Lviv, Rynok sguare,1
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1 990
Одиниця виміру
KMK
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Lviv, Rynok sguare,1
Дата постачання з
19.08.2019 22:27
Дата постачання по
31.12.2019 22:27
Документи закупівлі
-
12.08.2019 23:01
-
18.07.2019 22:23
-
18.07.2019 22:23
-
18.07.2019 22:23
-
18.07.2019 22:23
-
18.07.2019 22:23
-
18.07.2019 22:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тихоліз Ірина Ярославівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322975839
Факс
+380322975939
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мавдрик Сергій Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Sergii Mavdryk
Телефон
+380985302260
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
23949155
Назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Повна назва
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Повна назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл.Ринок,1,326
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
4 528 820.4 грн.
Учасник:
ТОВ "БК Герц"
Пропозиція:
4 521 150 грн.
Учасник:
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
3 986 998.57 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА"
Пропозиція:
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "БК Герц" : [email protected]
4 521 150 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
06.09.2019 19:26
Витяг з ЄДР
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ : [email protected]
3 986 998.57 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
06.09.2019 19:26
Витяг з ЄДР
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" : [email protected]
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" : [email protected]
4 528 820.4 грн.
відмінено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи прекваліфікації
06.09.2019 19:27
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" : [email protected]
4 528 820.4 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 03.10.2019 11:32 по 19.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
08.10.2019 16:37
-
08.10.2019 16:33
-
08.10.2019 16:33
-
03.10.2019 11:33
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-07-18-000987-c-a1
Підписаний і діє
Номер
3
3 986 998.57 грн.
3 986 998.57 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.10.2019
Строк дії договору з
23.10.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 990 (KMK)
Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1)
Номенклатура
Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1)
Кількість
1 990
Одиниця виміру
км.кв
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.10.2019 15:15
-
23.10.2019 15:11
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-12-18-000013
Дата створення проекту
18.12.2019 15:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.12.2019 16:17
Дата публікації висновку про результати
20.12.2019 10:40
Дата завершення усунення порушень
07.01.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
10.01.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 078-36-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.12.2019 № 222 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.12.2019 № 222 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-18-000987-c 18.07.2019. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.12.2019 00:00
Документи рішення
18.12.2019 16:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, тендерна документація для вказаних торгів, форма протоколу розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 07.10.2019 б/н, тендерна пропозиція ФОП Черняк Михайло Михайлович, повідомлення про намір укласти договір від 08.10.2019, договір про виконання робіт від 23.10.2019 № 3. Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, затверджено форму оголошення про проведення відкритих торгів, де зокрема в пункті 102 повинна міститися інформація про «Джерело фінансування закупівлі». Однак, на порушення вимог пункту 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, у формі оголошення про проведення відкритих торгів, інформація про «Джерело фінансування закупівлі» відсутня. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (оригіналу чи нотаріально завіреної довідки виданої уповноваженим органом, витягу з реєстру, довідки довільної форми тощо). За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація (п. 1 Додатку 2 тендерної документації) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Згідно із частиною 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пунктів 1.1. та 1.2. Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, Учасники повинні завантажити інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі відповідно до зразка та завірені копії технічних паспортів на техніку, зазначену у довідці та копії договорів оренди користування, тощо у разі використання орендованої техніки. Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено, що ФОП Черняк Михайло Михайлович в завантаженій довідці про наявність матеріально-технічної бази значиться один транспортний засіб Камаз 5511, який орендовано в ФОП Ловчук В.Д., що підтверджується завантаженою копією договору оренди від 02.07.2019 № 1, однак у завантаженій копії технічного паспорта на автомобіль Камаз 5511 власником значиться Смаляний Віктор Олександтрович. Крім цього, відповідно до пунктів 2.1. та 2.2. Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з ремонту приміщень Учасники повинні завантажити інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з ремонту за формою та завірену копію штатного розпису (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників) та завірені копії цивільно-правових договорів (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод. Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено, що ФОП Черняк Михайло Михайлович завантажено довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.08.2019 № 25, де зазначено працівника Хміль О.П., однак не завантажено документів, які б підтверджували наявність трудових відносин з працівником Хміль О.П. Відповідно до п. 16 Додатку 1 тендерної документації, Учасники повинні подати завірені печаткою (у разі використання печатки) і власноручним підписом уповноваженої особи, копії ліцензій (з переліком видів робіт) та/або дозволів, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації). Згідно з п. 79 Додатку 3 тендерної документації Замовника встановлено проведення робіт із влаштування пожежної сигналізації, які відповідно до п. 2 постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 підлягають ліцензуванню. Однак, в недотримання умов п. п. 16 Додатку 1 тендерної документації ФОП Черняк Михайло Михайлович не завантажено копії ліцензії на виконання робіт з влаштування пожежної сигналізації. Враховуючи вищенаведене, ФОП Черняк Михайло Михайлович не підтверджено кваліфікаційні критерії, зазначені у тендерній документації, а також тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідала умовам тендерної документації та згідно з п. 1 та п. 4 ст. 30 Закону повинна бути відхиленою. На порушення п. 1 та п. 4 ст. 30 Закону, Замовником тендерну пропозицію ФОП Черняк Михайло Михайлович не відхилено, а укладено договір на суму 3 986 998,57 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, встановлено порушення вимог наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції, встановлено порушення вимог частини першої та четвертої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.12.2019 00:00
Дата публікації
20.12.2019 10:40
Документи висновку
20.12.2019 10:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
1) При оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником не заповнено обов'язкове поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»; відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі» На момент оголошення замовник торгів на закупівлю Виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1 (Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) електронним майданчиком ще не було передбачено технічної можливості щодо зазначення в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі (окрема, спеціальна графа в обов’язкових до заповнення формах була відсутня; зазвичай, коли не зазначено обов’язкової інформації, електронний майданчик не оприлюднює підготовлене до опублікування оголошення, а повідомляє замовнику про виявлені в ньому помилки (в т.ч. про відсутність(не внесення) обов’язкової інформації). З врахуванням викладеного вище тендерним комітет замовника без завдання шкоди фінансовим інтересам держави та територіальної громади, ненавмисно при оголошені відкритих торгів на закупівлю Виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1 (Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) було зроблено технічну помилку та не відображено інформації про джерело фінансування закупівлі так, як того вимагає підзаконний нормативно-правовий акт – наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Встановлене Державною аудиторською службою України за результатом моніторингу порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель є наслідком технічної помилки замовника, є малозначним, не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. Зокрема, поле 11 «Джерело фінансування» Джерелом фінансування закупівлі – є Кошти підприємства (отриманні, як внески до статутного капіталу) 2) За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація (п. 1 Додатку 2 тендерної документації) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. В таблиці додатку № 2 до тендерної документації (Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону) було передбачено, що для підтвердження відсутності підстав, визначених частиною першої ст. 17 Закону (щодо відсутності в учасника заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасник надає (цитата): «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).» Одночасно, в тендерній документації зазначається , що «замовник перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі…». ч.3 статті 17 містить норму, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч.2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. На виконання вимог цього закону Тендерний комітет при створені тендерної документації в додатку №2 встановив можливість подання такої інформації в довільній формі, крім випадків інформації, що міститься в відкритих єдиних державних реєстрах. 3) Щодо матеріально-технічної бази переможця торгів ФОП ЧЕРНЯК В результаті дослідження питання використання КАМАЗу дійшли висновку, що по своїй природі договір оренди підписаний сторонами є договором суборенди, є достатньою підставою для підтвердження законності використання даного транспортного засобу при виконанні ремонтних робіт. 4) Щодо інформаційної довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, щодо працівника Хміль О.П. Замовником дане питання досліджувалось, та було встановлено, що даний працівник, оскільки даний працівник працює, як штатний працівник. 5) Щодо ліцензування робіт із облаштування пожежної сигналізації. Оскільки для робіт із облаштування пожежної сигналізації буде залучатись субпідрядна організація, а загальна сукупність всіх робіт по облаштуванню пожежної сигналізації складає фактично 1-2%, Замовник не вимагав обов’язкового надання довідок та дозволів, якщо обсяг субпідрядних робіт менше 20%. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами станом на 02.08.2019); 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись установлених форм оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, із зазначати повну інформацію про джерело фінансування закупівлі так, як того вимагає наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». 4) прийнято рішення в майбутньому неухильно вказувати, джерело фінансування. В даному випадку Джерелом фінансування закупівлі – Кошти підприємства (отриманні, як внески до статутного капіталу)
Дата публікації
26.12.2019 15:26
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2019 22:27
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380322975839
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2019 22:27
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380322975839
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності