Показати схожі тендери

Закупівля “Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” (послуги з розгортання та налаштування основних компонентів системи електронного документообігу МЗС) від Міністерство закордонних справ України.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2019-07-16-002790-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.08.2019 12:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
478 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2019 17:29
до 27.07.2019 00:00
Основні параметри
“Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” (послуги з розгортання та налаштування основних компонентів системи електронного документообігу МЗС)
послуги
Підстава для використання переговорної процедури
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обгрунтування використання переговорної процедури
У 2018 році введено в дослідну експлуатацію Систему електронного документообігу на базі програмного забезпечення Microsoft SharePoint Server 2016. У контексті виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 617-р “Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку електронного урядування в Україні” та з метою остаточного переходу до взаємодії усіх департаментів Міністерства за допомогою розробленої Системи електронного документообігу (далі – СЕД) у 2019 році планується: зробити інтеграцію СЕД з існуючою системою InterDoc, розробити модулі «візування та електронно-цифровий підпис», «звітність», «обмін з СЕВ», а також забезпечити необхідне оперативне реагування по вирішенню інцидентів та запитів про зміни при роботі з СЕД. Реалізація наступного етапу впровадження СЕД передбачає надання послуг з супроводу та технічної підтримки системи, яка буде складатись з управління інцидентами та проблемами, розширення функціональності, експлуатаційного обслуговування, інтеграцій з іншими системами, надання консультацій та проведення навчання по роботі з системою. З метою уникнення несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, закупівля вищезазначених послуг планується у ТОВ «ТЕКЕСПЕРТ», оскільки ця компанія: - є розробником базових модулів Системи електронного документообігу МЗС (за результатами проведення процедури електронних відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-11-001772-a, з ТОВ «ТЕКЕСКПЕРТ» укладено договір про послуги з розгортання та налаштування Системи електронного документообігу МЗС - код за ДК 021:2015: 48311100-2 – Системи управління електронним документообігом); - вже була постачальником послуг МЗС з розгортання платформи Microsoft SharePoint 2016, налаштування відмовостійкого кластеру віртуалізації, системи моніторингу та управління кластером та впровадження поштової системи на базі Microsoft Exchange 2016 і зарекомендувала себе у співпраці з МЗС як надійний та досвідчений постачальник послуг з використанням сучасних інформаційних технологій; - зарекомендувала себе як компанія високопрофесійних фахівців в галузі ІТ. В ході розробки вони тісно співпрацювали зі співробітниками різних департаментів МЗС, таким чином, при створенні зазначених модулів системи враховано специфіку роботи Міністерства у цілому. Проект з впровадження системи електронного документообігу МЗС в цілому було погоджено в Державному агентстві з питань електронного урядування України та отримано відповідний експертний висновок. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. • Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі». • Закон України від 22.05.2003 № 851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”. • Концепція розвитку електронного урядування в Україні, затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.12.2010 №2250-р. • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 617-р “Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку електронного урядування в Україні”. • Договір між МЗС та ТОВ «ТЕКЕКСПЕРТ» про надання послуг з розгортання та налаштування Системи електронного документообігу МЗС - код за ДК 021:2015: 48311100-2 – Системи управління електронним документообігом. • Протокол проведення переговорів між представниками МЗС та ТОВ «ТЕКЕКСПЕРТ» в 2019 році. • Пакет реєстраційних документів ТОВ «ТЕКЕКСПЕРТ». • Документи, що підтверджують інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним та іншим вимогам відповідно до ст.16, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». • Рішення ТК МЗС від 15.07.2019 №23.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
“Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” (послуги з розгортання та налаштування основних компонентів системи електронного документообігу МЗС)
Код ДК 021:2015
72230000-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01018, Україна, Київ, Київ, Михайлівська пл. 1
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяплата протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Акту передачі-приймання Послуг за кожною Послугою визначеною у відповідному Додатку до Договору. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за надані Послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником коштів на свій рахунок. Джерело фінансування закупівлі -Державний бюджет України.
Документи закупівлі
16.07.2019 17:29
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Абальмасова
Електронна пошта
Телефон
+380442381868
Замовник
ЄДРПОУ
00026620
Повна назва
Міністерство закордонних справ України
Поштовий індекс
01018
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
площа Михайлівська,1
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.07.2019 17:29 по 27.07.2019 0:00
Документи кваліфікації
Договір
UA-2019-07-16-002790-b-b1
Підписаний і діє
Номер
А-0389
478 800 грн.
399 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.08.2019
Строк дії договору з
08.08.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
“Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” (послуги з розгортання та налаштування основних компонентів системи електронного документообігу МЗС)
Номенклатура
“Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення” (послуги з розгортання та налаштування основних компонентів системи електронного документообігу МЗС)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
31 грудня 2019 р.
Документи договору
09.08.2019 12:05
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
478 800 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381868
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
478 800 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Міністерство закордонних справ України
Контактний телефон:
+380442381868
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності