Підстава для використання переговорної процедури
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обгрунтування використання переговорної процедури
У 2018 році введено в дослідну експлуатацію Систему електронного документообігу на базі програмного забезпечення Microsoft SharePoint Server 2016.
У контексті виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 617-р “Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку електронного урядування в Україні” та з метою остаточного переходу до взаємодії усіх департаментів Міністерства за допомогою розробленої Системи електронного документообігу (далі – СЕД) у 2019 році планується: зробити інтеграцію СЕД з існуючою системою InterDoc, розробити модулі «візування та електронно-цифровий підпис», «звітність», «обмін з СЕВ», а також забезпечити необхідне оперативне реагування по вирішенню інцидентів та запитів про зміни при роботі з СЕД.
Реалізація наступного етапу впровадження СЕД передбачає надання послуг з супроводу та технічної підтримки системи, яка буде складатись з управління інцидентами та проблемами, розширення функціональності, експлуатаційного обслуговування, інтеграцій з іншими системами, надання консультацій та проведення навчання по роботі з системою.
З метою уникнення несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, закупівля вищезазначених послуг планується у ТОВ «ТЕКЕСПЕРТ», оскільки ця компанія:
- є розробником базових модулів Системи електронного документообігу МЗС (за результатами проведення процедури електронних відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-11-001772-a, з ТОВ «ТЕКЕСКПЕРТ» укладено договір про послуги з розгортання та налаштування Системи електронного документообігу МЗС - код за ДК 021:2015: 48311100-2 – Системи управління електронним документообігом);
- вже була постачальником послуг МЗС з розгортання платформи Microsoft SharePoint 2016, налаштування відмовостійкого кластеру віртуалізації, системи моніторингу та управління кластером та впровадження поштової системи на базі Microsoft Exchange 2016 і зарекомендувала себе у співпраці з МЗС як надійний та досвідчений постачальник послуг з використанням сучасних інформаційних технологій;
- зарекомендувала себе як компанія високопрофесійних фахівців в галузі ІТ. В ході розробки вони тісно співпрацювали зі співробітниками різних департаментів МЗС, таким чином, при створенні зазначених модулів системи враховано специфіку роботи Міністерства у цілому.
Проект з впровадження системи електронного документообігу МЗС в цілому було погоджено в Державному агентстві з питань електронного урядування України та отримано відповідний експертний висновок.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
• Закон України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі».
• Закон України від 22.05.2003 № 851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”.
• Концепція розвитку електронного урядування в Україні, затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.12.2010 №2250-р.
• Розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 617-р “Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку електронного урядування в Україні”.
• Договір між МЗС та ТОВ «ТЕКЕКСПЕРТ» про надання послуг з розгортання та налаштування Системи електронного документообігу МЗС - код за ДК 021:2015: 48311100-2 – Системи управління електронним документообігом.
• Протокол проведення переговорів між представниками МЗС та ТОВ «ТЕКЕКСПЕРТ» в 2019 році.
• Пакет реєстраційних документів ТОВ «ТЕКЕКСПЕРТ».
• Документи, що підтверджують інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним та іншим вимогам відповідно до ст.16, ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
• Рішення ТК МЗС від 15.07.2019 №23.