Закупівля Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин - Жмеринка" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області».
І черга «Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області.
(Інвестиційна програма АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» 2019 р., І розділ, п. І.1.2.1.1)
від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 12.07.2019 14:17до 19.09.2019 15:30
Завершено
Період уточнень
з 12.07.2019 14:17
до 09.09.2019 15:30
Завершено
Період оскарження
з 12.07.2019 14:17
до 15.09.2019 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 19.09.2019 15:32
-
Період уточнень
з
12.07.2019 14:17
до
09.09.2019 15:30
Період оскарження
з
12.07.2019 14:17
до
15.09.2019 00:00
Період кваліфікації
з
19.09.2019 15:32
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Основні параметри
Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин - Жмеринка" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області».
І черга «Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області.
(Інвестиційна програма АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» 2019 р., І розділ, п. І.1.2.1.1)
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
295 008
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 3
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин - Жмеринка" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області».
І черга «Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області.
(Інвестиційна програма АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» 2019 р., І розділ, п. І.1.2.1.1)
Код ДК 021:2015
45230000-8 -
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код ДК
Не визначено
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23000, Україна, Вінницька область, Барський, Жмеринський райони , Барський, Жмеринський райони
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин - Жмеринка" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області».
І черга «Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області.
(Інвестиційна програма АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» 2019 р., І розділ, п. І.1.2.1.1)
Тендер:
UA-2019-07-12-000612-c
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-07-12-000612-c.b1
Дата:
15.07.2019 16:10
Стан:
Порушення усунуто
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" оголошено Конкурентний діалог ID UA-2019-07-12-000612-c предмет закупівлі Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин - Жмеринка" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області». І черга «Реконструкція транзиту ПЛ-110 кВ "Бар 330 - Чернятин" у Барському та Жмеринському районах Вінницької області. (Інвестиційна програма АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» 2019 р., І розділ, п. І.1.2.1.1).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Електронна банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Доброго дня!
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення закупівлі та в тендерній документації вимоги, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
На виконання абзацу 2 частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в тендерній документації були зазначені умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема, вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учасником.
Згідно Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 р. №3302-06/381206 «Щодо розробки тендерної документації» Замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції.
Таким чином, норми чинного законодавство України щодо публічних закупівель порушені не були.