Показати схожі тендери

Закупівля колесо суцільнокатане з УЗК від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-07-04-001446-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.12.2019 15:08
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.11.2019 12:03
Закінчення аукціону 05.11.2019 12:24
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 708 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 540 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.07.2019 18:39 до 04.11.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 04.07.2019 18:39
до 25.10.2019 10:00
Завершено
Період оскарження
з 04.07.2019 18:39
до 31.10.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.11.2019 12:03
до 05.11.2019 12:24
Завершено
Період кваліфікації
з 05.11.2019 12:24
до 18.11.2019 17:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.11.2019 12:24
до 29.11.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.11.2019 17:48
до 06.12.2019 15:08
Період уточнень
з 04.07.2019 18:39 до 25.10.2019 10:00
Період оскарження
з 04.07.2019 18:39 до 31.10.2019 00:00
Період аукціону
з 05.11.2019 12:03 до 05.11.2019 12:24
Період кваліфікації
з 05.11.2019 12:24 до 18.11.2019 17:48
Період кваліфікації
з 05.11.2019 12:24 до 18.11.2019 17:48
Основні параметри
колесо суцільнокатане з УЗК
колесо суцільнокатане з УЗК
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
111 240
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
103
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
власні кошти АТ "Укрзалізниця"
Документи закупівлі
-
25.10.2019 15:42
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чайковська Олена Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
+38 (044) 465 08 82
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Київ
Адреса
Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 708 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 705 528 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.11.2019 12:24 по 29.11.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
18.11.2019 17:48
-
18.11.2019 17:48
-
06.11.2019 08:17
-
05.11.2019 12:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-07-04-001446-b-b1
Підписаний і діє
Номер
ЦЗВ-04-05819-01
3 705 528 грн.
3 087 940 грн.
З ПДВ
Підписано
06.12.2019
Строк дії договору з
06.12.2019
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
103 (штуки)
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Номенклатура
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Кількість
103
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.12.2019 15:08
-
06.12.2019 15:08
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-17-000043
Дата створення проекту
17.12.2020 16:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.12.2020 17:03
Дата публікації висновку про результати
22.12.2020 16:23
Дата завершення усунення порушень
12.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
14.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 331-53-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.12.2020 № 275 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.12.2020 № 275 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 1. UA-2019-07-04-001446-b, Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця», ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.12.2020 00:00
Документи рішення
17.12.2020 17:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «22» грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній станом на 01.01.2019 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) 04.07.2019; тендерна пропозиція учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПАЙП Україна» (далі – ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна»), протокол щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 05.11.2019 № ЦЗВ-2740/2898/1446-в; протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.11.2019 № 2898/626/-19-Т про визначення ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» переможцем процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» від 18.11.2019 № 2898/522-19Т. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону. Так, дослідженням оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником до умов тендерної документації двічі вносились зміни та 15 липня 2019 року і 25 жовтня 2019 року в електронній системі закупівель було оприлюднено нові редакції тендерної документації та переліки змін, що вносяться. Проте, положення ТД, до яких вносяться зміни, не відображено у вигляді закреслених даних, чим не дотримано вимоги абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону, якою передбачено відображення у вигляді закреслених даних положень тендерної документації, до яких вносяться зміни, та доступність їх для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.12.2020 00:00
Дата публікації
22.12.2020 16:23
Документи висновку
22.12.2020 16:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-07-04-001446-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 22 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі коліс суцільнокатаних з УЗК (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-07-04-001446-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 2 частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-07-04-001446-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 25.10.2019 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «2898 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_25.10.2019.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_2898_25.10.2019.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «2898 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_15.07.2019.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
Дата публікації
29.12.2020 16:28
Документи інформації про усунення порушення
29.12.2020 16:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 708 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2019 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+38 (044) 465 08 82
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 708 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2019 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+38 (044) 465 08 82
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності