Показати схожі тендери

Закупівля колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД) від Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-07-03-001700-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.09.2019 10:00
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.08.2019 11:46
Закінчення аукціону 07.08.2019 12:07
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 715 650 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 580 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2019 16:10 до 06.08.2019 19:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2019 16:10
до 27.07.2019 19:00
Завершено
Період аукціону
з 07.08.2019 11:46
до 07.08.2019 12:07
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2019 12:07
до 15.08.2019 11:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2019 12:07
до 26.08.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2019 11:04
до 04.09.2019 10:00
Період уточнень
з 03.07.2019 16:10 до 27.07.2019 19:00
Період аукціону
з 07.08.2019 11:46 до 07.08.2019 12:07
Період кваліфікації
з 07.08.2019 12:07 до 15.08.2019 11:04
Період кваліфікації
з 07.08.2019 12:07 до 15.08.2019 11:04
Основні параметри
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
37 160
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» -7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
7 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52520, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
11.07.2019 16:46
-
11.07.2019 16:45
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Губаренко Вікторія
Електронна пошта
Телефон
+380567931985
Замовник
ЄДРПОУ
40081237
Повна назва
Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Поштовий індекс
49600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська обл.
Населений пункт
Дніпро
Адреса
пр. К.Маркса 108
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НДМЗ"
Пропозиція:
3 715 650 грн.
Учасник:
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"
Пропозиція:
3 715 650 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.08.2019 12:07 по 26.08.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи кваліфікації
15.08.2019 11:04
-
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.08.2019 12:07
Витяг з ЄДР
07.08.2019 12:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-07-03-001700-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ПР/НХ-19515/НЮ
3 715 650 грн.
3 096 375 грн.
З ПДВ
Підписано
03.09.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
7 500 (штуки)
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» -7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Номенклатура
колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» -7 500 шт. (детальніше в додатку 6 ТД)
Кількість
7 500
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
04.09.2019 10:00
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-02-28-000011
Дата створення проекту
28.02.2020 14:27
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.02.2020 16:37
Дата публікації висновку про результати
11.03.2020 11:19
Дата завершення усунення порушень
26.03.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
21.03.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
27.02.2020 № 51 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 27.02.2020 № 51 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2019-07-03-001700-a 03.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.02.2020 00:00
Документи рішення
28.02.2020 16:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерна документація, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "НДМЗ", протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.08.2019 № 140820194201910, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.09.2019 № ПР/НХ-19515/НЮ, пояснення замовника, отримані 05.03.2020 через електронну систему закупівель. Моніторингом відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини 1 статті 4 Закону, а саме: Замовником проведено закупівлю товару за ДК 021:2015: 34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7400 шт. (детальніше в додатку 6 ТД), ID: UA-2019-07-03-001700-a на суму очікуваної вартості закупівлі 3 715 650,00 грн. без оприлюднення цієї закупівлі в річному плані, додатку до річного плану на веб-порталі Уповноваженого органу. Натомість, Замовником відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель було опубліковано два річних плани закупівель: - за номером ID: UA-P-2019-05-29-002206-c - Колодка гальмівна типу "М" очікуваною вартістю закупівлі на суму 21 375 800,00 грн, - за номером ID: UA-P-2019-05-29-001529-a - Колодка гальмівна типу "ЧС" очікуваною вартістю закупівлі на суму 3 415 000,00 гривень. При цьому, закупівлю ID: UA-2019-07-03-001700-a очікуваною вартістю закупівлі 3 715 650,00 грн. за вказаним вище предметом закупівлі проведено без оприлюднення відповідної строчки в річному плані та без внесення змін до річного плану щодо суми очікуваної вартості закупівлі, чим допущено порушення планування закупівлі та передумови здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону. Моніторингом оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що Замовником проведено в один і той же день 03 липня 2019 дві закупівлі за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» -7 500 шт.), а саме: ID: UA-2019-07-03-001700-а очікувана вартість 3715650,00 грн. (Договір від 03.09.2019 №ПР/НХ-19515/НЮ на суму 3715650,00 грн) та UA-2019-07-03-001684-a очікувана вартість 3715650,00 грн. (Договір від 03.09.2019 №ПР/НХ-19514/НЮ на суму 3715650,00 грн). Загальна очікувана вартість складає 7 431 300,00 грн., що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 251185,57 євро (курс на 03.07.2019 - 29,5849 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі визначену частиною 4 статті 10 Закону. При цьому, частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Згідно з частиною 7 статті 2 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення застосування цього Закону. Таким чином, Замовником на порушення норм частини 7 статті 2 та частини 4 статті 10 Закону здійснено поділ предмета закупівлі та не проведено єдину процедуру відкритих торгів на загальну суму очікуваної вартості 7 431 300,00 грн. з додатковим оприлюдненням англійською мовою оголошення про проведення процедури на веб-порталі Уповноваженого органу. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НДМЗ" встановлено порушення вимог частини 6 статті 28 Закону, а саме: за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Проте, Замовником за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НДМЗ" (протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.08.2019 № 140820194201910) не прийнято рішення про визнання ТОВ "НДМЗ" переможцем та про намір укласти договір. Також, на порушення пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, щодо вимоги: «Банківська гарантія повинна мати застереження, що вона є чинною на момент подачі її Замовнику». ТОВ "НДМЗ" надано банківську гарантію, яка видана АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 16.07.2019 №13522/19-ТГ (файл: 13522_НДМЗ_Гарантія_16_07_2019.rar - 17 липня 2019 08:53) у якій відсутнє застереження, що вона є чинною на момент подачі її Замовнику. Крім того, строк дії вищевказаної банківської гарантії (до 08.11.2019 включно) щодо забезпечення тендерної пропозиції відповідно до дати розкриття тендерних пропозицій (07.08.2019) складає 93 дні, що не відповідає умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Аналізом відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 8 Додатку 3 «Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Замовник для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, вимагає від учасника надання документів чи їх копій, завірених виробником вказаної продукції, а саме: - копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; - або копію витягу з вказаного договору; - або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником; - або акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця» - або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування). Проте, в тендерній пропозиції, завантаженій учасником ТОВ "НДМЗ" в електронній системі закупівель, відсутній будь який вищевказаний документ, що не відповідає вимогам тендерної документації. На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "НДМЗ", як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог ч.1 ст.4 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини 7 ст.2 та ч.4 ст.10 Закону. За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НДМЗ" встановлено порушення п.4 ч.1 ст. 30, п.6 ст.28 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
10.03.2020 00:00
Дата публікації
11.03.2020 11:19
Документи висновку
11.03.2020 11:19
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-03-001700-a ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт.) очікуваною вартістю 3715650,00 грн( далі – ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ) повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно з ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За номером в системі - UA-P-2019-05-29-002206-c на закупівлю 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 21 375 800,00 грн. За номером в системі - UA-P-2019-05-29-001529-a на закупівлю 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «ЧС» передбачено планову суму закупівлі у розмірі 3 415 000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі колодок гальмівних типу «М» за даною ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ складала 3231720,00 грн; очікувана вартість закупівлі колодок гальмівних типу «ЧС» за даною ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ складала 483930,00 грн. Разом – очікувана вартість закупівлі ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ - 3715650,00 грн. Саме з прив’язкою до оприлюднених планових сум були оголошені процедури закупівлі №№ UA-2019-07-03-001700-a; UA-2019-07-03-001684-a очікуваною вартістю 3715650,00 грн кожна Таким чином, згадані вище закупівлі проводилась в межах планових вартісних показників 2019 року. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС»), замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквіваленту 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 2. Стосовно банківської гарантії, виданої АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 16.07.2019 №13522/19-ТГ, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «НДМЗ» ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до положень Цивільного Кодексу України та Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 ( із змінами від 09.02.2017) гарантія є чинною з дати її видачі, якщо в ній не встановлено інше. Таким чином, представлена у складі пропозиції ГАРАНТІЯ , видана 16.07.2019 , була чинною на момент подачі її замовнику , тобто на 17.07.2019, що і класифікується як наявність застереження про те, що гарантія чинна на момент подачі , інакше кажучи - відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 93 дні було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів , інакше кажучи, як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НДМЗ», чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні ) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі». З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, 03.09.2019 було укладено договір поставки з ТОВ «НДМЗ» № ПР/НХ-19515/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. 4. Стосовно відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації, а саме вимогам пункту 8 Додатку 3 ТД слід зазначити наступне. Згідно з п.8 додатку 3 тендерної документації «Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044,учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції: - копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; - або копію витягу з вказаного договору; - або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником; - або акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця» - або копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування). На виконання вимог даного пункту учасником торгів (ТОВ «НДМЗ») надана копія Акту від 13.04.2018 №2/2018, затвердженого Головою комісії - заступником начальника Департаменту розвитку і технічної політики ПАТ «Укрзалізниця» (підпункт 4 даного пункту вимог). В складі комісії, яка підписала даний Акт, представники (відповідні фахівці) всіх необхідних для проведення обстеження та надання оцінки щодо можливості виготовлення продукції департаментів ПАТ «Укрзалізниця» (АТ «Укрзалізниця»), а саме: ЦЛ, ЦРП, ЦТ, НДКТІ. Висновок комісії наступний – присвоєння літери «А» конструкторській документації для серійного виробництва продукції – колодок гальмівних «М», «Ф», «С», «ЧС», що є підтвердженням відповідності та можливості виробництва зазначеної продукції. Таким чином, пропозиція переможця ТОВ «НДМЗ» повністю відповідала вимогам тендерної документації. 5. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Станом на 03.07.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-07-03-001700-a ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості. Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» (далі – ОГОЛОШЕННЯ) та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію» ( сканкопія протоколу додається). Заступник голови тендерного комітету В.В.Семковський Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
Дата публікації
17.03.2020 12:31
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-03-001700-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7? Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань. 1. Згідно частини 1 статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. -Просимо надати пояснення, чому закупівлю ID: UA-2019-07-03-001700-a за ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС») на суму 3715650,00 грн. здійснено не у відповідності до річного плану та без внесення змін до нього. -Чому закупівлю ID: UA-2019-07-03-001700-a вище вказаного товару за додатковою угодою від 26.12.2019 №1 до договору від 03.09.2019 №ПР/НХ-19515/НЮ щодо збільшення вартості договору на суму 743130,00 грн. здійснено без внесення змін до річного плану. 2. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником проведено в один і той же день 03 липня 2019 дві закупівлі за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» -7 500 шт.), а саме: ID: UA-2019-07-03-001684-a очікувана вартість 3715650,00 грн. (Договір від 03.09.2019 №ПР/НХ-19514/НЮ на суму 3715650,00 грн), та UA-2019-07-03-001700-а очікувана вартість 3715650,00 грн. (Договір від 03.09.2019 №ПР/НХ-19515/НЮ на суму 3715650,00 грн). Загальна очікувана вартість відповідно до потреби складає 7 431 300,00 грн., що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 251185,57 євро (курс на 03.07.2019 - 29,5849 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі визначену частиною 4 статті 10 Закону. -Просимо надати пояснення, чому було поділено предмет закупівлі товару станом на 03.07.2019 під час здійснення процедури закупівлі «Відкриті торги», а саме: колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» на суму 7 431 300,00 грн. та додатково не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою оголошення про проведення процедури закупівлі. 3. Просимо надати пояснення, чому оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір не містять інформації про джерело фінансування закупівлі згідно п.10-2 та п.11 відповідних Форм затверджених Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 №490. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
02.03.2020 17:26
Орган перевірки
06.03.2020 00:00
Документи повідомлення
02.03.2020 17:27
-
Відповідь
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт.
НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-03-001700-a ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М», типу «ЧС» - 7 500 шт.) очікуваною вартістю 3715650,00 грн( далі – ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ) повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно з ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Підтвердженням оприлюднення в системі Prozorro за даними є наступна інформація : За номером в системі - UA-P-2019-05-29-002206-c на закупівлю 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «М) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 21 375 800,00 грн. За номером в системі - UA-P-2019-05-29-001529-a на закупівлю 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні типу «ЧС» передбачено планову суму закупівлі у розмірі 3 415 000,00 грн. Очікувана вартість закупівлі колодок гальмівних типу «М» за даною ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ складала 3231720,00 грн; очікувана вартість закупівлі колодок гальмівних типу «ЧС» за даною ПРОЦЕДУРОЮ ЗАКУПІВЛІ складала 483930,00 грн. Разом – очікувана вартість закупівлі ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ - 3715650,00 грн. Таким чином, згадана вище закупівля проводилась в межах планових вартісних показників. Водночас, слід зазначити, що обсяги закупівлі за додатковою угодою щодо продовження строку дії договору про закупівлю на підставі частини п’ятої статті 36 Закону № не потрібно враховувати в річному плані закупівель на поточний рік, тому що в ньому відображають тільки процедури, які розпорядник запланував проводити в поточному році. Про відсутність необхідності внесення змін до річного плану при продовженні дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку нового року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, зазначено і в листі інформативного характеру Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (вих. № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016). У даному листі сказано, що якщо розпорядник застосував частину п’яту статті 36 Закону № 922, то тендерний комітет/уповноважена особа. складає та затверджує річний план щодо закупівель, які планує провести без урахування обсягів, за якими виникли зобов’язання у зв’язку із продовженням строку дії договору про закупівлю в зазначеному випадку. Таким чином закупівля за додатковою угодою № 1 від 26.12.2019 до договору від 03.09.2019 № ПР/НХ-19515/НЮ не потребувала внесення змін до річного плану. 2. Стосовно процедур закупівлі №№ UA-2019-07-03-001700-a; UA-2019-07-03-001684-a, очікуваною вартістю 3715650,00 грн кожна вважаю за необхідне пояснити таке: Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, замовник не уникав проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону, тобто порушення , що підпадають під дії ст.31 Закону , - відсутні. 3. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Станом на 03.07.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-07-03-001700-a ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості. Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» (далі – ОГОЛОШЕННЯ) та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію»( сканкопія протоколу додається). Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Рішеня
05.03.2020 16:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 715 650 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2019 19:00
Замовник:
Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Контактний телефон:
+380567931985
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 715 650 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2019 19:00
Замовник:
Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Контактний телефон:
+380567931985
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності