Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до пасажирських вагонів від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-07-02-000692-a
Статус Торги відмінено
Остання зміна 17.09.2020 15:24
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 16.09.2019 11:07
Закінчення аукціону 16.09.2019 11:34
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 507 988.84 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 539.94 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.07.2019 18:26 до 13.09.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.07.2019 18:26
до 03.09.2019 10:00
Завершено
Період оскарження
з 02.07.2019 18:26
до 09.09.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.09.2019 11:07
до 16.09.2019 11:34
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2019 11:34
до 29.11.2019 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2019 11:34
до 10.12.2019 00:00
wait
Підписання договору
з 29.11.2019 16:06
-
Період уточнень
з 02.07.2019 18:26 до 03.09.2019 10:00
Період оскарження
з 02.07.2019 18:26 до 09.09.2019 00:00
Період аукціону
з 16.09.2019 11:07 до 16.09.2019 11:34
Період кваліфікації
з 16.09.2019 11:34 до 29.11.2019 16:06
Період кваліфікації
з 16.09.2019 11:34 до 29.11.2019 16:06
Основні параметри
Запасні частини до пасажирських вагонів
Запасні частини до пасажирських вагонів
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
75 200
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція : №1 1 500 (штуки)
Клямер
Опис предмета закупівлі
Клямер
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №2 250 (штуки)
Пластина
Опис предмета закупівлі
Пластина
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №3 90 (штуки)
Карниз
Опис предмета закупівлі
Карниз
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №4 25 (штуки)
Карниз
Опис предмета закупівлі
Карниз
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №5 70 (штуки)
Вікно широке із кватиркою
Опис предмета закупівлі
Вікно широке із кватиркою
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №6 25 (штуки)
Вікно вузьке із кватиркою
Опис предмета закупівлі
Вікно вузьке із кватиркою
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №7 10 (штуки)
Вікно вузьке із кватиркою (туалетне)
Опис предмета закупівлі
Вікно вузьке із кватиркою (туалетне)
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №8 20 (штуки)
Вікно широке аварійне
Опис предмета закупівлі
Вікно широке аварійне
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №9 90 (штуки)
Проєм вікна в зборі
Опис предмета закупівлі
Проєм вікна в зборі
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №10 35 (штуки)
Проєм вікна в зборі
Опис предмета закупівлі
Проєм вікна в зборі
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №11 1 180 (штуки)
Вузол притисковий
Опис предмета закупівлі
Вузол притисковий
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
1 180
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №12 90 (штуки)
Наличник
Опис предмета закупівлі
Наличник
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Позиція : №13 35 (штуки)
Наличник
Опис предмета закупівлі
Наличник
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
05.09.2019 18:49
-
Скасування
17.09.2020 15:24
Процедура закупівлі відбувалася відповідно до плану закупівлі 2019 року. Умовами тендерної документації строк виконання договору за даною процедурою передбачався до 31.12.2019 року. 29.11.2019 в системі «Prozorro» за процедурою відкритих торгів на закупівлю запасних частин до пасажирських вагонів (код ЄЗС ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (Оголошення у ЦБД № UA-2019-07-02-000692-a) оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ» у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість, 09.12.2019 до органу оскарження була подана скарга. За результатами розгляду скарги 03.01.2020 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.12.2019 №19431-р/пк-пз, яким Колегія постановила відмовити товариству з обмеженою відповідальністю «НВП «СЕАЛ» у скарзі від 09.12.2019 № UA-2019-07-02-000692-a.с8. Продовжувати процедуру закупівлі є недоцільним, оскільки процедура закупівлі була оголошена на 2019 рік та укласти договір на постачання запасних частин до пасажирських вагонів в 2020 році немає можливості. З метою завершення процедури закупівлі, яка була оголошена на 2019, статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено ряд причин відповідно до яких Замовник відміняє торги або визнає їх такими, що не відбулися. Найбільш доречним буде використовувати підставу для відміни таких торгів – «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»
17.09.2020 15:24
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
+38 (044) 465 08 82
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Київ
Адреса
Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТД "ГЕРМЕС ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
2 470 197.6 грн.
Учасник:
ТОВ "НВП "СЕАЛ""
Пропозиція:
2 129 100 грн.
Учасник:
АО "Юникон"
Пропозиція:
2 005 000 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 16.09.2019 11:34 по 16.10.2019 9:50
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
07.10.2019 19:35
-
07.10.2019 19:35
-
16.09.2019 17:33
-
16.09.2019 11:35
Витяг з ЄДР
16.09.2019 11:35
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.10.2019 9:50 по 27.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасником не надані документи щодо підтвердження відповідності виробництва, які передбачені пунктами 3.3.1 та 3.3.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації.
Документи кваліфікації
16.10.2019 09:51
-
Період вимог/скарг з 16.10.2019 9:51 по 27.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасником на виконання вимог пункту 3.3.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (додаток №1 до тендерної документації) надано сертифікат на систему менеджменту якості SIC.MS.040.9001.980 від 16.08.2019 року, виданий органом сертифікації «РосУкрСерт». Одночасно, згідно з інформацією, що міститься на сайті Національного агентства з акредитації України, зазначений орган не має відповідної галузі акредитації, що не відповідає умовам зазначеного пункту тендерної документації.
Документи кваліфікації
16.10.2019 09:54
-
16.10.2019 09:51
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.10.2019 9:54 по 27.10.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
16.10.2019 09:55
-
16.10.2019 09:54
-
Період вимог/скарг з 29.11.2019 15:58 по 29.11.2019 15:59
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
29.11.2019 15:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 29.11.2019 15:59 по 10.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасником не надані документи щодо підтвердження відповідності виробництва, які передбачені пунктами 3.3.1 та 3.3.2 вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Додатку № 1 до тендерної документації.
Документи кваліфікації
29.11.2019 16:03
-
29.11.2019 16:00
Витяг з ЄДР
29.11.2019 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.11.2019 16:03 по 10.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник ТОВ «НВП «СЕАЛ» пропонує до постачання продукцію, яка виготовляється, зокрема, за креслениками, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення. Відповідно до пунктів 2.2.2 та 2.2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (додаток №1 до тендерної документації), якщо продукція виготовляється за креслениками, учасник повинен надати, зокрема, документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо). У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку від 16.08.2019 року № 16.62-08, що зазначена інформація міститься, зокрема, у керівництві з експлуатації продукції. Зазначений документ (Вікна об’єктів будівельних споруд та рухомого складу залізничного транспорту. Керівництво з експлуатації КЕ У 25.12-40526699-011-2019) міститься у складі тендерної пропозиції. В той же час, зазначене керівництво містить в собі положення, які не узгоджуються один із одним, зокрема: - у пункті 6.23 міститься посилання на пункт 1.1.5, якого не існує; - у пункті 6.27 міститься посилання на пункти 1.1.6, 1.1.7, яких не існує; - у пункті 8.2.2 міститься посилання на пункти 9.1.1-9.1.6, яких не існує, тощо. Отже, виникає сумнів у достовірності наданого документу, таким чином, учасником не виконано умови тендерної документації в цій частині. Також в складі тендерної пропозиції учасника міститься декларація постачальника про відповідність на вироби із склопластику для рухомого складу №155 від 19.04.2017 року, емітентом якої є ТОВ «ТПК ПРОМДИЗЕЛЬ», підписана директором Свиридовим В.О. Одночасно, згідно із даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Свиридов В.О. є керівником товариства з 23.11.2018 року. Отже, виникає сумнів у справжності наданого учасником документу. Таким чином, учасник ТОВ «НВП «СЕАЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав недостовірну інформацію, яка є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, отже його пропозиція підлягає відхиленню на підставі частини сьомої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи кваліфікації
29.11.2019 16:04
-
29.11.2019 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 29.11.2019 16:05 по 10.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
29.11.2019 16:06
-
29.11.2019 16:05
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2019-07-02-000692-a-a3
Очікує підписання
2 470 197.6 грн.
2 470 197.6 грн.
З ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 500 (штуки)
Клямер
Номенклатура
Клямер
Кількість
1 500
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
250 (штуки)
Пластина
Номенклатура
Пластина
Кількість
250
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
90 (штуки)
Карниз
Номенклатура
Карниз
Кількість
90
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
25 (штуки)
Карниз
Номенклатура
Карниз
Кількість
25
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
70 (штуки)
Вікно широке із кватиркою
Номенклатура
Вікно широке із кватиркою
Кількість
70
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
25 (штуки)
Вікно вузьке із кватиркою
Номенклатура
Вікно вузьке із кватиркою
Кількість
25
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
10 (штуки)
Вікно вузьке із кватиркою (туалетне)
Номенклатура
Вікно вузьке із кватиркою (туалетне)
Кількість
10
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
20 (штуки)
Вікно широке аварійне
Номенклатура
Вікно широке аварійне
Кількість
20
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
90 (штуки)
Проєм вікна в зборі
Номенклатура
Проєм вікна в зборі
Кількість
90
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
35 (штуки)
Проєм вікна в зборі
Номенклатура
Проєм вікна в зборі
Кількість
35
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
1 180 (штуки)
Вузол притисковий
Номенклатура
Вузол притисковий
Кількість
1 180
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
90 (штуки)
Наличник
Номенклатура
Наличник
Кількість
90
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
35 (штуки)
Наличник
Номенклатура
Наличник
Кількість
35
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-02-000040
Дата створення проекту
02.03.2020 12:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.03.2020 17:42
Дата публікації висновку про результати
18.03.2020 22:11
Дата завершення усунення порушень
02.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
24.03.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.03.2020 № 53 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.03.2020 № 53 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 34 UA-2019-07-02-000692-a 02.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.03.2020 00:00
Документи рішення
02.03.2020 17:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції та своєчасності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.09.2019, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 07.10.2019 № 2894/467/-19-Т, від 15.10.2019 № 2894/544/-19-Т, від 29.11.2019 № 2894/710/-19-Т та від 29.11.2019 № 317/19Т, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 07.11.2019 № 16260-р/пк-пз та від 27.12.2019 № 19431-р/пк-пз, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Юнікон», товариства з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «Сеал», та товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Гермес Трейдінг», повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення з вимогами про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, які оприлюднені в електронній системі закупівель 08.07.2019 та 22.08.2019 оприлюднив роз’яснення на звернення 13.08.2019, 05.09.2019 чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання такого роз’яснення. Крім цього, моніторингом установлено, що Замовником, на звернення учасників, яких не визнано переможцями торгів за результатами оцінки та розгляду їх пропозицій, з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозиціями учасників, які надіслали звернення 09.10.2019, 11.10.2019 та 18.10.2019, надано відповідь 23.10.2019 (на останнє звернення) та залишено без відповіді попередні звернення, чим порушено вимоги абзацу другого частини першої статті 32 Закону. Також установлено, що Замовник 29.11.2019 оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, однак станом на 02.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які рішення тендерного комітету щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Крім того, Замовник в електронній системі закупівель надав пояснення про неможливість укладання договору відповідно до річного плану закупівель на 2019 р. у зв’язку з тим, що рішення Колегії за результатами розгляду скарги було оприлюднено 03.01.2020 та зазначив, що рішення про відміну процедури закупівлі не приймалось. Отже, Замовник на порушення частини другої статті 32 Закону не уклав договір про закупівлю у двадцятиденний строк з дня прийняття рішення про намір укласти договір з врахуванням норм частини восьмої статті 18 Закону . Відповідно до частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини другої статті 32 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушенная норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на звернення учасника, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції та своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини першої та частини другої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
17.03.2020 00:00
Дата публікації
18.03.2020 22:11
Документи висновку
18.03.2020 22:11
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до пасажирських вагонів очікуваною вартістю 2 507 988,84 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-02-000692-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 постала потреба в отриманні пояснення щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначеного товару після оприлюднення 29.11.2019 повідомлення про намір укласти договір. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Рішеня
05.03.2020 14:22
Орган перевірки
11.03.2020 00:00
Документи повідомлення
05.03.2020 14:23
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1. Процедура закупівлі була заблокована скаргою учасника торгів ТОВ "НВП "СЕАЛ", пропозиція якого була відхилена. Рішення за результатами розгляду даної скарги було оприлюднено 03.01.2020, що унеможливило укладання договору відповідно до річного плану закупівель на 2019 р. 2. Рішення про відміну процедури закупівлі наразі не приймалось.
Рішеня
10.03.2020 15:39
Замовник
Документи повідомлення
10.03.2020 15:40
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 507 988.84 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2019 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+38 (044) 465 08 82
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
2 507 988.84 грн.
Період подання пропозицій
до 13.09.2019 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+38 (044) 465 08 82
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності