Звернення:
За тендером : “Добровільне медичне страхування (страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я)”.
Тема:
Затримка оплати через порушення встановлених показників КПЕ Страховиком
Зміст:
П. 6.2.14 Страхувальник має право затримати оплату страхового платежу за звітний квартал на один місяць чи на інший строк, але в будь-якому разі до усунення всіх допущених порушень Страховиком у разі, якщо по будь-якому із встановлених показників КПЕ Страхувальником буде допущено зниження встановленого Договором цільового значення КПЕ. Про таке рішення Страхувальник повідомляє Страховика листом (з копією на офіційну електронну адресу Страховика), де зазначає перелік порушень, вимоги та строки їх усунення, при цьому Страховик не припиняє надання послуг за Договором та здійснення страхових виплат Застрахованим особам у повному обсязі. Після усунення таких порушень, оплата страхового платежу за звітний квартал здійснюється протягом одного місяця від дати отримання Страховиком листа від Страхувальника з підтвердженням факту виправлення зазначених порушень.
А якщо Страховик не має можливості усунути порушення відповідно до вимог і строків, визначених Страхувальником? Договір припиняється? Яка процедура? Чи буде в такому разі оплачена страхова премія за той період страхування, коли страховик продовжував обслуговувати ЗО?
Дата оприлюднення звернення:
17.07.2019 12:12
Відповідно до підпункту 6.3.18 проекту договору, Страховик зобов’язаний негайно усувати порушення, встановлені самостійно Страховиком, або виявлені Страхувальником (страховим брокером, у разі залучення) під час контролю за якістю послуг шляхом розгляду КПЕ, звітів, опитування Застрахованих осіб тощо в строк, встановлений Страхувальником.
Підпунктом 6.3.22 проекту договору встановлено, що у разі призупинення оплати страхового платежу Страхувальником у випадках, передбачених цим Договором, Страховик зобов’язаний забезпечити якісне надання послуг, в тому числі, виплату Застрахованим особам страхових виплат за цим Договором, та усунути всі порушення, виявлені Страхувальником протягом періоду призупинення страхового платежу, а також письмово повідомити Страхувальника про усунення виявлених порушень.
Пунктом 13.7 проекту договору передбачено, що у разі наявності факту порушення умов цього Договору, що зафіксовано зазначеним актом, Сторони вправі проводити всі необхідні дії для встановлення та попередження в майбутньому всіх фактів, що призвели/можуть призвести до таких порушень, в тому числі: здійснювати аналіз матеріалів, проводити розслідування/експертизи інцидентів, організовувати спільні зустрічі для розгляду пропозицій Сторін щодо оперативного усунення порушень, удосконалення якості надання послуг, зокрема, щодо можливого надання додаткових послуг для Застрахованих осіб в межах предмету договору.
Згідно пункту 13.6 проекту договору , у разі порушення умов цього Договору щодо якості надання послуг, в тому числі, зобов’язань Страховика, визначених Розділом ІІ цього Договору, підпунктами 6.3.2, 6.3.3, 6.3.4, 6.3.5, 6.3.7, 6.3.8, 6.3.9, 6.3.17, 6.3.18, 6.3.19, 6.3.20, 6.3.23 пункту 6.3 цього Договору, правилами страхування, вимогами чинного законодавства України та у разі не усунення цих порушень в строк, встановлений Страхувальником, Страховик на вимогу Страхувальника повинен сплатити штраф у розмірі 3 000, 00 грн (три тисячі гривень 00 коп.) за кожен факт такого порушення, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання відповідної вимоги.
Відповідно до підпункту 6.2.1 проекту договору, Страхувальник вправі достроково в односторонньому порядку розірвати (припинити) цей Договір, письмово повідомивши про це Страховика у строк не пізніше ніж за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до дня фактичного розірвання Договору або інший строк, визначений Страхувальником.
Тобто, у разі якщо Сторонами не досягнуто згоди щодо усунення порушень умов Договору, здійснених Страховиком, Страхувальник вправі застосувати до Страховика штрафні санкції та розірвати Договір страхування. Страховий платіж оплачується Страхувальником за якісно надані послуги, що підтверджується погодженням КПЕ за відповідний місяць.
Дата оприлюднення відповіді:
17.07.2019 14:37