Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
100. Офісний папір
Звернення:
За тендером : 100. Офісний папір
Тема:
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Зміст:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Дата оприлюднення звернення:
26.06.2019 09:48
1) До участі у торгах допускаються всі торгові марки. Учасники закупівлі мають право запропонувати офісний папір з технічними характеристиками не гірше тих, які зазначені в додатку № 2 «Технічні вимоги» тендерної документації.
2) Фізичні особи-підприємці допускаються на рівних умовах. Оцінювання тендерних пропозицій учасників буде проводитись за результатами електронного аукціону.
Дата оприлюднення відповіді:
26.06.2019 11:16
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 870 500
грн.
Період подання пропозицій
до
11.07.2019 18:00
Замовник:
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України