Показати схожі тендери

Закупівля М"ясо від ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-06-25-001486-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.11.2019 00:27
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.10.2019 12:14
Закінчення аукціону 25.10.2019 12:41
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
3 968 525 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 937.05 грн. (0,2 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2019 16:51 до 25.10.2019 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2019 16:51
до 15.10.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.10.2019 12:14
до 25.10.2019 12:41
Завершено
Період кваліфікації
з 25.10.2019 12:41
до 25.10.2019 16:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.10.2019 12:41
до 05.11.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.10.2019 16:33
до 05.11.2019 00:27
Період уточнень
з 25.06.2019 16:51 до 15.10.2019 00:00
Період аукціону
з 25.10.2019 12:14 до 25.10.2019 12:41
Період кваліфікації
з 25.10.2019 12:41 до 25.10.2019 16:33
Період кваліфікації
з 25.10.2019 12:41 до 25.10.2019 16:33
Основні параметри
М'ясо
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
19 842.63
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
М'ясо
Код ДК 021:2015
15110000-2 - М’ясо
Кількість
40 885
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
17.10.2019 10:50
-
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бєлов Богдан
Електронна пошта
Телефон
+380472360007
Замовник
ЄДРПОУ
36299692
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська обл.
Населений пункт
Черкаси
Адреса
ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 251
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"
Пропозиція:
2 547 135.5 грн.
Учасник:
ТОВ "ХЛІБНИЙ ДІМ - УКРАЇНА"
Пропозиція:
2 547 135 грн.
Учасник:
ТОВ Каштан-Плюс
Пропозиція:
2 547 134 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.10.2019 12:41 по 05.11.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
25.10.2019 16:32
-
25.10.2019 12:42
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-06-25-001486-b-a1
Підписаний і діє
Номер
01-Ч
2 547 134 грн.
2 122 611.67 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2019
Строк дії договору з
05.11.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
40 885 (кілограми)
М'ясо
Номенклатура
М'ясо
Кількість
40 885
Одиниця виміру
кг
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
05.11.2019 00:26
-
05.11.2019 00:19
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-07-20-000022
Дата створення проекту
20.07.2020 11:39
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
21.07.2020 08:43
Дата публікації висновку про результати
29.07.2020 14:10
Дата завершення усунення порушень
04.08.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
12.08.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 617-78-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.07.2020 № 122 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.07.2020 № 122 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 38 UA-2019-06-25-001486-b 25.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.07.2020 00:00
Документи рішення
21.07.2020 08:43
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27.07.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, у редакції від 01.01.2019 (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 01.01.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення тендерного комітету від 25.06.2019, зі змінами від 05.08.2019, зі змінами від 12.08.2019, зі змінами від 17.10.2019, тендерну пропозицію ТОВ «Каштан-Плюс» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.10.2019 № 03/УО, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2019, договір від 05.11.2019 № 01-4, додаткова угода до договору від 09.01.2020 № 2, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.07.2019 № 10164-р/пк-пз, від 27.08.2019 № 11823-р/пк-пз, від 10.10.2019 № 14597-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, розкритті тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладанню договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
27.07.2020 00:00
Дата публікації
29.07.2020 14:10
Документи висновку
29.07.2020 14:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 968 525 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2019 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380472360007
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 968 525 грн.
Період подання пропозицій
до 25.10.2019 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380472360007
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності