Показати схожі тендери

Закупівля електрощітки (або еквівалент) - 7 найменувань (детальніше в додатку 6 ТД) від Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-06-25-000402-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.08.2019 14:26
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 23.07.2019 15:07
Закінчення аукціону 23.07.2019 15:28
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 620 985.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 105 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.06.2019 14:17 до 22.07.2019 19:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2019 14:17
до 12.07.2019 19:00
Завершено
Період оскарження
з 25.06.2019 14:17
до 18.07.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 23.07.2019 15:07
до 23.07.2019 15:28
Завершено
Період кваліфікації
з 23.07.2019 15:28
до 25.07.2019 11:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2019 15:28
до 05.08.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.07.2019 11:20
до 14.08.2019 14:26
Період уточнень
з 25.06.2019 14:17 до 12.07.2019 19:00
Період оскарження
з 25.06.2019 14:17 до 18.07.2019 00:00
Період аукціону
з 23.07.2019 15:07 до 23.07.2019 15:28
Період кваліфікації
з 23.07.2019 15:28 до 25.07.2019 11:20
Період кваліфікації
з 23.07.2019 15:28 до 25.07.2019 11:20
Основні параметри
електрощітки (або еквівалент) - 7 найменувань (детальніше в додатку 6 ТД)
електрощітки (або еквівалент) - 7 найменувань (детальніше в додатку 6 ТД)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 210
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
електрощітки (або еквівалент) - 7 найменувань (детальніше в додатку 6 ТД)
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
10 400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
52520, Україна, Дніпропетровська обл., смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
але не раніше реєстрації податкової накладної
Документи закупівлі
-
25.06.2019 14:16
-
25.06.2019 14:14
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Губаренко Вікторія
Електронна пошта
Телефон
+380567931985
Замовник
ЄДРПОУ
40081237
Повна назва
Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Поштовий індекс
49600
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська обл.
Населений пункт
Дніпро
Адреса
пр. К.Маркса 108
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКОС-ЛАЙМ"
Пропозиція:
1 620 985.2 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТУЛ+"
Пропозиція:
1 620 714 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 23.07.2019 15:28 по 05.08.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ«Про публічні закупівлі»
Документи кваліфікації
25.07.2019 11:20
-
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
23.07.2019 15:29
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-06-25-000402-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ПР/НХ-19464/НЮ
1 620 714 грн.
1 350 595 грн.
З ПДВ
Підписано
13.08.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
10 400 (штуки)
електрощітки (або еквівалент) - 7 найменувань (детальніше в додатку 6 ТД)
Номенклатура
електрощітки (або еквівалент) - 7 найменувань (детальніше в додатку 6 ТД)
Кількість
10 400
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
14.08.2019 14:26
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-03-03-000008
Дата створення проекту
03.03.2020 14:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.03.2020 16:39
Дата публікації висновку про результати
12.03.2020 16:09
Дата завершення усунення порушень
27.03.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
25.03.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
03.03.2020 № 54 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 №54 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2019-06-25-000402-a 25.06.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.03.2020 00:00
Документи рішення
03.03.2020 16:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.06.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРТУЛ+», протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.07.2019 №250720194172029, повідомлення про намір укласти договір від 25.07.2019, договір від 13.08.2019 № ПР/НХ-19464/НЮ, додаткову угоду від 26.12.2019 №1, пояснення замовника, отримані 10.03.2020 через електронну систему закупівель. Згідно частини 1 статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником за кодом ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» опубліковано річний план закупівель за номером ID: UA-P-2019-06-25-000176-b - Електрощітка, ізолятори, вставки очікуваною вартістю закупівлі на суму 11 685 000, 00 гривень. Замовником закупівлю ID: UA-2019-06-25-000402-а за ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Електрощітки (або еквівалент) - 7 найменувань (детальніше в додатку 6 ТД)) на суму 1 620 985,20 грн здійснено без внесення змін до річного плану, чим не дотримано норми планування закупівель. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником оголошено в один і той же день 25.06.2019 та проведено три закупівлі за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (електрощітки (або еквівалент), а саме: ID: UA-2019-06-25-000402-а очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн; UA-2019-06-25-00947-b очікуваною вартістю 3 694 852,80 грн та UA-2019-06-25-001389-b очікуваною вартістю 3 035 068,32 гривень. Загальна очікувана вартість за цими трьома закупівлями складає 8 350 906,32 грн., що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 279 834,97 євро (курс на 25.06.2019 – 29,842254 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі визначену частиною 4 статті 10 Закону. Згідно з частиною першою статті 2 Закону цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. При цьому, частиною четвертою статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно з частиною сьомою статті 2 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Таким чином, Замовником на порушення норм частини сьомої статті 2 та частини четвертої статті 10 Закону не проведено одну процедуру відкритих торгів на загальну суму очікуваної вартості 8 350 906,32 грн з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою оголошення про проведення процедури. Водночас, за результатами моніторингу встановлено, що в тендерній пропозиції ТОВ «ІНТЕРТУЛ+» міститься банківська гарантія, видана АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 15.07.2019 №13206/19-ТГ, термін дії якої з 15.07.2019 до 20.11.2019 включно, яка за змістом не відповідає умовам пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: в гарантії відсутнє застереження, що вона є чинною на момент подачі її Замовнику. При цьому, пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція, яка не супроводжується вищезазначеним забезпеченням, або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється Замовником. Крім того, строк дії вищевказаної банківської гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції відповідно до дати розкриття тендерних пропозицій (23.07.2019) складає 120 днів, що не відповідає умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та п. 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРТУЛ+» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та на порушення частини першої статті 31 Закону Замовник не відмінив торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, та уклав з ним договір від 13.08.2019 № ПР/НХ-19464/НЮ на суму 1 620 714,00 гривень. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, розкриття тендерних пропозицій відбулося 23.07.2019. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.07.2019 №250720194172029 Замовником тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРТУЛ+» визнано такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини шостої статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Проте, на порушення вимог частини шостої статті 28 Закону в електронній системі закупівель рішення про визнання ТОВ «ІНТЕРТУЛ+» переможцем торгів та про намір укласти з ним договір відсутнє. Також, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення норми частини сьомої статті 2, частини четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено недотримання норм планування закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини шостої статті 28, пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
12.03.2020 00:00
Дата публікації
12.03.2020 16:09
Документи висновку
12.03.2020 16:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-06-25-000402-a ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки) очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-06-25-000176-b на закупівлю 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 11 685 000, 00 грн. Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми були оголошені процедури закупівлі ID UA-2019-06-25-00947-b очікуваною вартістю 3 694 852,80 грн; ID UA-2019-06-25-000402-а очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн; ID UA-2019-06-25-001389-b очікуваною вартістю 3 035 068,32 грн за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (електрощітки (або еквівалент) на загальну очікувану вартість 8 350 906,32 грн, що не перевищує планові вартісні показники . Вартість закупівлі не перевищує заплановану, закупівля проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. 2. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки),замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквіваленту 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 3. Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРТУЛ+", чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ "ІНТЕРТУЛ+", тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ТОВ "ІНТЕРТУЛ+" № ПР/НХ-19464/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. 4. Стосовно банківської гарантії, виданої АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 15.07.2019 №13206/19-ТГ, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІНТЕРТУЛ+" ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до положень Цивільного Кодексу України та Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 ( із змінами від 09.02.2017) гарантія є чинною з дати її видачі, якщо в ній не встановлено інше. Таким чином, представлена у складі пропозиції ГАРАНТІЯ , видана 15.07.2019, була чинною на момент подачі її замовнику , тобто на 19.07,2019, що і класифікується як наявність застереження про те, що гарантія чинна на момент подачі , інакше кажучи - відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 120 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів, іншими словами- як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 5. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Станом на 25.06.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-06-25-000947-b ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості. Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію» ( сканкопія протоколу додається). Голова тендерного комітету О.О.Левченко Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
Дата публікації
18.03.2020 15:20
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за «ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-000402-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7? Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань. 1. Частиною 1 статті 4 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Моніторингом установлено, що в електронній системі закупівель опубліковано річний план закупівель UA-P-2019-06-25-000176-b за кодом ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху», очікуваною вартістю закупівлі на загальну суму 11 685 000, 00 гривень. Пояснити причину здійснення закупівлі товару - електрощітки (або еквівалент) - 7 найменувань за номером ID: UA-2019-05-26-000402-а, очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн без внесення змін в річний план закупівлі, щодо суми очікуваної вартості закупівлі. 2. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель, Замовником оголошено в один і той же день 25.06.2019 та проведено три закупівлі за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (електрощітки (або еквівалент), а саме: ID: UA-2019-06-25-000402-а очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн; UA-2019-06-25-00947-b очікуваною вартістю 3 694 852,80 грн та UA-2019-06-25-001389-b очікуваною вартістю 3 035 068,32 грн. Загальна очікувана вартість за цими трьома закупівлями складає 8 350 906,32 грн., що в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на дату оголошення закупівлі становить 279 834,97 євро (курс на 25.06.2019 – 29,842254 грн за 1 євро, джерело інформації: офіційний веб-сайт Національного банку України), що перевищує вартість предмета закупівлі визначену частиною 4 статті 10 Закону. При цьому, частиною 4 статті 10 Закону визначено, що оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Пояснити причину ділення предмету закупівлі товару - електрощітки (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» на три процедури відкритих торгів, які проведено в один і той же день (25.06.2019) загальною очікуваною вартістю 8 350 906,32 грн, не проведення єдиної процедури відкритих торгів на зазначену суму очікуваної вартості з додатковим оприлюдненням на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою оголошення про проведення процедури 3. Пояснити, чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 10-2 Форми), повідомлення про намір укласти договір не містить інформації про джерело фінансування закупівлі (п. 11 Форми). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
04.03.2020 16:35
Орган перевірки
10.03.2020 00:00
Документи повідомлення
04.03.2020 16:36
-
Відповідь
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху»(електрощітки)
НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-06-25-000402-а ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки) очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно з ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Підтвердженням оприлюднення в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-06-25-000176-b на закупівлю 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 11 685 000, 00 грн. Таким чином, закупівля UA-2019-06-25-000402-а ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (електрощітки) очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн була здійснена в межах планових вартісних показників. 2. Стосовно закупівель ID UA-2019-06-25-00947-b очікуваною вартістю 3 694 852,80 грн; ID UA-2019-06-25-000402-а очікуваною вартістю 1 620 985,20 грн; ID UA-2019-06-25-001389-b очікуваною вартістю 3 035 068,32 грн за кодом предмета закупівлі ДК 021-2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (електрощітки (або еквівалент) на загальну очікувану вартість 8 350 906,32 грн слід зазначити таке. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху(електрощітки), замовник не уникав проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону, тобто порушення , що підпадають під дії ст.31 Закону , - відсутні. 3. З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”. Так, Наказом внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, які передбачають доповнення форм новими пунктами, зокрема, “Вид предмета закупівлі”, “Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)”, “Джерело фінансування закупівлі”, “Номер додаткової угоди”, “Сума договору після внесення змін”, “Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін”. Станом на 25.06.2019 під час оголошення процедури закупівлі UA-2019-06-25-000402-а ще була відсутня технічна можливість введення зазначених вище пунктів на електронному майданчику, зокрема “Джерела фінансування закупівлі”», лише з 01.11.2019 на майданчику Smarttender.biz з’явилось повідомлення про надання такої можливості. Враховуючи викладене, на виконання вимог Наказу на засіданні тендерного комітету від 03.05.2019 було прийнято таке рішення: «Внести зміни до тендерних документацій, за якими вже оголошено торги, в частині «Оголошення про проведення відкритих торгів» та в подальшому в тендерних документаціях на закупівлі, які оголошуються після 03.05.2019 урахувати положення Наказу, а саме: викласти зазначений розділ тендерної документації у чіткій відповідності до форми наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” «Оголошення про проведення закупівлі» із зазначенням всіх пунктів, за якими було внесено зміни Наказом. З моменту надання електронним майданчиком Smarttender.biz технічної можливості – вносити всю необхідну інформацію» ( сканкопія протоколу додається). Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Рішеня
10.03.2020 13:11
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 620 985.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2019 19:00
Замовник:
Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Контактний телефон:
+380567931985
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 620 985.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.07.2019 19:00
Замовник:
Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Контактний телефон:
+380567931985
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності