Закупівля Капітальний ремонт будівлі КНП "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Операційний блок №4 та №5), по вул. Самійла Кішки, 210 в м. Черкаси від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 25.06.2019 12:13до 06.09.2019 19:00
Завершено
Період уточнень
з 25.06.2019 12:13
до 27.08.2019 19:00
Завершено
Період аукціону
з 09.09.2019 14:58
до 09.09.2019 15:19
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2019 15:19
до 10.09.2019 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2019 15:19
до 21.09.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2019 11:24
до 26.09.2019 22:33
Період уточнень
з
25.06.2019 12:13
до
27.08.2019 19:00
Період аукціону
з
09.09.2019 14:58
до
09.09.2019 15:19
Період кваліфікації
з
09.09.2019 15:19
до
10.09.2019 11:24
Період кваліфікації
з
09.09.2019 15:19
до
10.09.2019 11:24
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі КНП "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Операційний блок №4 та №5), по вул. Самійла Кішки, 210 в м. Черкаси
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі КНП "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Операційний блок №4 та №5), по вул. Самійла Кішки, 210 в м. Черкаси
Капітальний ремонт будівлі КНП "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Операційний блок №4 та №5), по вул. Самійла Кішки, 210 в м. Черкаси
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.07.2019 № 67
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7? Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 02.07.2019 № 67
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-06-25-000256-a, 25.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID? UA-2019-06-25-000256-a; тендерна документація, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» (протокол від 25.06.2019 № 2); тендерна документація, яка затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» (протокол від 04.07.2019 № 3); перелік змін; пояснення, отримані від Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 03.07.2019.
Під час проведення моніторингу встановлено, що в порушення вимог частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, шо затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 25.06.2019 № 2) містить вимогу щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами 2, 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на те, що порушення законодавства у сфері закупівель усунуто в ході моніторингу (уповноваженою особою внесено зміни в тендерну документацію (протокол від 04.07.2019 р. № 3), зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель відсутнє.
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі КНП "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (Операційний блок №4 та №5), по вул. Самійла Кішки, 210 в м. Черкаси» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-25-000256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
- з яких підстав тендерна документація, що затверджена рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» (протокол від 25.06.2019 № 2), містить умову щодо надання переможцем документального підтвердження інформації, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що міститься у відкритому державному реєстрі, доступ до якого є вільним?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.