Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Трибуни 4-х рядні
Тендер:
UA-2019-06-13-001706-b
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-06-13-001706-b.c2
Дата:
22.07.2019 01:25
Стан:
вимога
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
12 липня 2019 року на підставі Протоколу розгляду тендерних пропозицій № б/н тендерним комітетом Центрального спортивного клубу Збройних сил України було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Лісовського Віталія Івановича у зв’язку з тим, що в складі тендерної пропозиції не надано скановані сертифікати відповідності на запропонований товар як того вимагали умови тендерної документації.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії та ефективності;
• відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
• недискримінації учасників;
• об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
• запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Учасника Фізична особа-підприємець Лісовський Віталій Іванович не погоджується з даним рішенням, у зв’язку з тим, що у складі тендерної пропозиції надано Лист за вих. № 13 від 26.06.2019р. Державного підприємства «Сумський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на підставі якого встановлено, що предмет закупівлі, а саме трибуни не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні через втрату чинності Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію та сертифікацію».
На підставі вищевикладеного встановлено, що надання сканованих сертифікатів відповідності на запропонований товар, як того вимагають умови тендерної документації, не є обов’язковими згідно вимог чинного законодавства України, а тому дискваліфікація Учасника Фізичної особи-підприємця Лісовського Віталія Івановича є не законною та такою, що суперечить вимогам законодавства України. Крім цього, в діях Замовника вбачається порушення принципу максимальної економії та ефективності та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч.4 ст.16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
Автор:
3036208374, ФОП Лісовський
42342, Україна, Сумська область, Сумський район, с. Косівщина вул. Шкільна, буд. 17, кв.12
12 липня 2019 року на підставі п.7 Протоколу розгляду тендерних пропозицій № б/н тендерним комітетом Центрального спортивного клубу Збройних сил України було прийнято рішення про те, що тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідає вимогам тендерної документації та визнана найбільш економічно вигідною.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії та ефективності;
• відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
• недискримінації учасників;
• об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
• запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Однак згідно п.8 даного Протоколу підставою відхилення тендерної пропозиції є ст.30 Закону.
В ході вивчення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» не погоджуємося з п.7 вищезазначеного Протоколу та просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне.
Відповідно до пп.1 п.1 р.ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження заповненої та підписаної тендерної пропозиції із зазначенням ціни товару та терміну дії тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1.
Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «…1-Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. 2-ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.»
Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за вих. № 06202019 від 20.06.2019р. надано без дотримання вимог Замовника, а саме в колонці табличної частини цієї форми «Сума без ПДВ2 (грн.)» зазначено цінові показники без урахування ПДВ, хоча наданою копією Витягу № 1626514503376 з реєстру платників податків на додану вартість від 02.09.2016р. підтверджує свій статус як платника податку на додану вартість.
Ідентичне порушення міститься також в формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за вих. № 07122019 від 12.07.2019р.
Виходячи з вищевикладеного встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідно до п.3 р.V тендерної документації не відповідає її умовам та відповідно відхиляється Замовником.
Відповідно до пп.4 п.1 р.ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження технічної специфікації, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 3).
На підставі всього викладеного вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № б/н від 12.07.2019р. тендерного комітету Центрального спортивного клубу Збройних сил України у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЛАНЕТАСПОРТ» не відповідає вимогам тендерної документації та не являється найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п.6 р.ІІІ тендерної пропозиції Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій пояснювальну записку та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією у Додатку 3.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» в складі своєї тендерної пропозиції не надано пояснювальну записку, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією у Додатку 3, чим проігноровано вимогу Замовника.
Замовник в свою чергу проігнорував свою вимогу щодо відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, чим порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідно до п.3 р.V тендерної документації не відповідає її умовам та відповідно відхиляється Замовником.
Відповідно до таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник-Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати для підтвердження відсутності підстав передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою ст.17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Згідно № з/р 6 зазначеної таблиці Учасник-Переможець повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію документу, який датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, виданий уповноваженим державним органом (довідка ДФС України) про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Відразу звертаємо увагу на те, що дана вимога не дає права жодному з учасників надавати недійсні підтверджуючі документи.
Учасником ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» щодо дотримання вищезазначеної вимоги надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 25.06.2019р. № 86211. Дана довідка датована не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, однак її термін дії складає 10 (десять) календарних днів, тобто вона була дійсна до 04.07.2019р. Учасник ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» надав не дійсну довідку, а тому не підтвердив дотримання вимог ч.2 чт.17 Закону відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Виходячи з вищевикладеного встановлено, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАСПОРТ» відповідно до п.3 р.V тендерної документації як переможця не відповідає її умовам (не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону) та відповідно відхиляється Замовником.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
Автор:
3036208374, ФОП Лісовський
42342, Україна, Сумська область, Сумський район, с. Косівщина вул. Шкільна, буд. 17, кв.12