Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси від ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-06-12-001404-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.08.2019 19:15
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.08.2019 14:10
Закінчення аукціону 05.08.2019 14:31
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
158 030 134.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
790 150.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.06.2019 16:11 до 26.07.2019 16:00
Завершено
Період уточнень
з 12.06.2019 16:11
до 16.07.2019 16:00
Завершено
Період оскарження
з 12.06.2019 16:11
до 22.07.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 26.07.2019 16:00
до 05.08.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.08.2019 14:10
до 05.08.2019 14:31
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2019 14:31
до 06.08.2019 11:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2019 14:31
до 17.08.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2019 11:18
до 23.08.2019 19:15
Період уточнень
з 12.06.2019 16:11 до 16.07.2019 16:00
Період оскарження
з 12.06.2019 16:11 до 22.07.2019 00:00
Період аукціону
з 05.08.2019 14:10 до 05.08.2019 14:31
Період кваліфікації
з 26.07.2019 16:00 до 05.08.2019 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2019 14:31 до 06.08.2019 11:18
Період кваліфікації
з 05.08.2019 14:31 до 06.08.2019 11:18
Основні параметри
Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси
Major repairs of the Sumhayitska street (from Odeska street to the 30-richchya peremohy street) in Cherkassy
Згідно вимог Замовника, що визначаються в тендерній документації
According to the requirements of the Customer, determined in the tender documentation
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
350 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Major repairs of the Sumhayitska street (from Odeska street to the 30-richchya peremohy street) in Cherkassy
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги)
Дата постачання по
30.07.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
кошти місцевого бюджету
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
кошти місцевого бюджету
Документи закупівлі
-
18.07.2019 17:33
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пустовіт Олександр Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Pustovit Oleksandr Volodymyrovych
Електронна пошта
Телефон
380472337742
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пустовіт Олександр Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Pustovit Oleksandr Volodymyrovych
Електронна пошта
Телефон
380472337742
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
38715770
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF ARCHITECTURE AND MUNICIPAL BUILDING OF THE CHERKAS CITY COUNCIL
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF ARCHITECTURE AND MUNICIPAL BUILDING OF THE CHERKAS CITY COUNCIL
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Байди Вишневецького, будинок 36
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ШРБУ-48
Пропозиція:
156 709 000 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
156 409 000 грн.
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" : [email protected]
156 409 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
30.07.2019 10:36
-
26.07.2019 16:01
Витяг з ЄДР
ТОВ ШРБУ-48 : [email protected]
156 709 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
30.07.2019 10:37
-
26.07.2019 16:01
Витяг з ЄДР
КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
з підстав передбачених пунктами 1 та 4 ч.1 ст. 30 Закону, а саме з підстави, що учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону та з підстави, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Документи прекваліфікації
30.07.2019 10:34
-
26.07.2019 16:02
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.08.2019 14:31 по 17.08.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
06.08.2019 11:17
-
Довідка від ДФС
documentType.award.awardNotice
05.08.2019 15:09
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-06-12-001404-a-c1
Підписаний і діє
Номер
101
156 409 000 грн.
130 340 833.34 грн.
З ПДВ
Підписано
23.08.2019
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси
Номенклатура
Капітальний ремонт вулиці Сумгаїтська (від вул. Одеська до вул. 30-річчя перемоги) в м. Черкаси
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.08.2019 19:15
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-09-11-000014
Дата створення проекту
11.09.2019 11:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.09.2019 17:52
Дата публікації висновку про результати
01.10.2019 20:09
Дата завершення усунення порушень
18.10.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
03.10.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.09.2019 № 262 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 10.09.2019 № 262 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2019-06-12-001404-a 12.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.09.2019 00:00
Документи рішення
11.09.2019 17:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, про внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Пустовіт О.В. від 12.06.2019 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «Дорстрой» (далі – ПП «Дорстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШРБУ-48» (далі – ТОВ «ШРБУ-48») та консорціум «Магістраль», протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2019 № 108, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.08.2019 № 112, повідомлення про намір укласти договір, договір генпідряду від 23.08.2019 № 101 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода до Договору від 30.08.2019 № 1, додаткова угода до Договору від 05.09.2019 № 2. За результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ШРБУ-48» не відповідає вимозі пункту 5.4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині відсутності інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 3, 4, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Як наслідок, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШРБУ-48», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав із ПП «Дорстрой» Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШРБУ-48» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
01.10.2019 00:00
Дата публікації
01.10.2019 20:09
Документи висновку
01.10.2019 20:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
Дата публікації
11.11.2019 11:01
Документи інформації про усунення порушення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
158 030 134.8 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2019 16:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380472337742
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
158 030 134.8 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2019 16:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380472337742
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності