Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Кількість автозаправних станцій (власних/орендованих/партнерських), розташованих на території м. Тернополя та Тернопільської області , що зазначена в довідці ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" від 27.06.2019 №0806-02/2 є недостатньою для оперативного та ефективного виконання завдань при ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та запобіганню їх виникнення.
Зазначена кількість АЗС, розташованих на території м. Тернополя та Тернопільської області, не дасть можливості для оперативного забезпечення пально-мастильними матеріалами спецтехніки та транспортних засобів підприємств та організацій, залучених для проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт, розгортання та утримання тимчасових пунктів проживання і харчування постраждалого населення, евакуації населення із зони надзвичайної ситуації у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, надання постраждалому населенню необхідної допомоги для забезпечення його життєдіяльності.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Дизельне паливо, бензин А-92
Тендер:
UA-2019-06-11-001003-c
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-06-11-001003-c.b2
Дата:
02.07.2019 17:15
Стан:
дано відповідь
Щодо невідповідності пропозиції
Доброго дня! Звертаємось до Вас з інформацією про невідповідність пропозиції учасника ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" вимогам тендерної документації:
1) Розділ ІІІ тд, пункт 1(Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) абз.10: Копії документів, які долучаються Учасником до тедерної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
Надані у складі пропозиції учасником скан копії Сертифікатів на паливо бензин а-92, дизельне паливо літнє та зимнє мають низький рівень чіткості зображень, що унеможливлює можливість коректно прочитати ці документи.
Таким чином, пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Прошу дискваліфікувати таку пропозицію, з підстав, передбачених в ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Автор:
42005671, ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"
01021, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЧНИКОВА, будинок 16, офіс 211/3
Тендерним комітетом управлінням з питань цивільного захисту населення Тернопільської облдержадміністрації прийнято рішення (протокол від 05 липня 2019 року №10) відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО», яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, по причині малої кількості автозаправних станцій (власних/орендованих/партнерських), розташованих на території м. Тернополя та Тернопільської області, що є недостатньою для оперативного та ефективного виконання завдань при ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та запобіганню їх виникнення.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-06-11-001003-c.b3
Дата:
19.07.2019 14:36
Стан:
дано відповідь
Вимога щодо скасування рішення про визнання ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" переможцем торгів.
Вимога щодо скасування рішення про визнання ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" переможцем торгів.
Автор:
40956872, ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
76002, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ УГОРНИЦЬКА, будинок 12, корпус 1, квартира 70
Помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «Фест Моушен Груп» є формальними (несуттєвими), та такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-06-11-001003-c.c1
Дата:
19.06.2019 14:46
Стан:
Порушення усунуто
щодо дискримінаціних вимог тендерної документації
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі UA-2019-06-11-001003-с (дизельне паливо, бензин А-92) в Тендерній документації Замовника Управління з питань цивільного захисту населення Тернопільської облдержадміністрації зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: Термін дії паливних талонів та/або штрих-карток на пальне повинен становити не менше 12 місяців з моменту їх отримання із подальшою пролонгацією до повного використання Замовником та бути номіналом 10 л, 15 л, 20 л.
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання. Також варто зауважити, що досить таке обмежене коло АЗС випускає талони номіналом 15 л.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року та змінити пункт щодо номіналу талонів, розширивши цим коло потенційних учасників.
Автор:
41166955, ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"
21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ГЛІБА УСПЕНСЬКОГО, будинок 91Б
Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року № 775 «Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій», розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 17 травня 2018 року № 388-од «Про створення і використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків на території області», для здійснення заходів, спрямованих на запобігання і ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій та надання термінової допомоги постраждалому населенню, в області створено матеріальний резерв. Відповідальність за створення, накопичення та зберігання матеріальних цінностей для регіонального матеріального резерву покладено на управління з питань цивільного захисту населення Тернопільської обласної державної адміністрації.
Створення та накопичення матеріальних резервів здійснюється відповідно до річних графіків накопичення та номенклатури, що затверджуються головою Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Тернопільської області.
Матеріальні резерви використовуються згідно розпорядження Голови обласної державної адміністрації виключно для здійснення запобіжних заходів у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, проведення невідкладних відновлювальних робіт і заходів, надання постраждалому населенню необхідної допомоги для забезпечення його життєдіяльності, розгортання та утримання тимчасових пунктів проживання і харчування постраждалого населення, забезпечення пально-мастильними та іншими витратними матеріалами транспортних засобів підприємств та громадян, залучених для евакуації постраждалого населення із зони надзвичайної ситуації та можливого ураження.
Отже, використання паливно-мастильних матеріалів, які придбаваються для поповнення матеріального резерву, не може здійснюватись протягом якогось певного визначеного періоду, але лишень у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
Відповідно до статті 48 Бюджетного Кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами на відповідний бюджетний період. Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов’язання, здійснюється лише за наявності бюджетних асигнувань, встановлених законом про Державний бюджет України або рішенням про місцевий бюджет.
Рішенням сесії Тернопільської обласної ради від 20 грудня 2018 року №1311 «Про обласний бюджет на 2019 рік» та на виконання заходів Програми захисту населення і територій Тернопільської області від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2018-2022 роки, затвердженої рішенням сесії Тернопільської обласної ради від 22 грудня 2017 року №899 передбачено планові асигнування на 2019 рік для закупівлі паливно-мастильних матеріалів для поповнення матеріального резерву області.
Зважаючи на вищевикладене, Замовник не може змінити тендерну документацію в частині вимоги щодо терміну дії
Тендерним комітетом управління з питань цивільного захисту населення прийнято рішення викласти тендерну документацію по предмету закупівлі: бензин А-92, дизельне паливо - код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-11-001003-C) в новій редакції, змінивши вимогу щодо номіналу паливних талонів та/або штрих-карток на пальне. (протокол засідання від 20 червня 2019 року №9).
Завершена закупівля
Очікувана вартість
830 000
грн.
Період подання пропозицій
до
30.06.2019 16:34
Замовник:
Управління з питань цивільного захисту населення Тернопільської облдержадміністрації