Показати схожі тендери

Закупівля Комп"ютерне обладнання від ДВНЗ "Дрогобицький механіко-технологічний коледж".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-06-07-002696-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 17.07.2019 15:44
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.06.2019 13:27
Закінчення аукціону 24.06.2019 14:06
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
759 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 590 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.06.2019 17:15 до 23.06.2019 18:00
Завершено
Період уточнень
з 07.06.2019 17:15
до 13.06.2019 18:00
Завершено
Період оскарження
з 07.06.2019 17:15
до 19.06.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.06.2019 13:27
до 24.06.2019 14:06
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2019 14:06
до 02.07.2019 13:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2019 14:06
до 13.07.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2019 13:19
до 17.07.2019 15:44
Період уточнень
з 07.06.2019 17:15 до 13.06.2019 18:00
Період оскарження
з 07.06.2019 17:15 до 19.06.2019 00:00
Період аукціону
з 24.06.2019 13:27 до 24.06.2019 14:06
Період кваліфікації
з 24.06.2019 14:06 до 02.07.2019 13:19
Період кваліфікації
з 24.06.2019 14:06 до 02.07.2019 13:19
Основні параметри
Комп'ютерне обладнання
Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп'ютерне обладнання
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
33
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, -
Дата постачання по
31.12.2019 17:19
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
15.06.2019 17:16
-
15.06.2019 17:08
-
15.06.2019 17:08
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козак Марія Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380324435206
Факс
+380324435206
Замовник
ЄДРПОУ
00220061
Повна назва
ДВНЗ "Дрогобицький механіко-технологічний коледж"
Поштовий індекс
82100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Дрогобич
Адреса
Раневицька 12
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДАКСЕРВІС"
Пропозиція:
736 560 грн.
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
699 930 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
Пропозиція:
637 754.04 грн.
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
636 966 грн.
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
635 117 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.06.2019 14:06 по 13.07.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
02.07.2019 13:19
-
Повідомлення про рішення
24.06.2019 14:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-06-07-002696-b-c1
Підписаний і діє
Номер
36
635 117 грн.
529 264.17 грн.
З ПДВ
Підписано
17.07.2019
Строк дії договору з
17.07.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
33 (комплект)
Комп'ютерне обладнання
Номенклатура
Комп'ютерне обладнання
Кількість
33
Одиниця виміру
комплекти
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
17.07.2019 15:43
-
17.07.2019 15:40
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-04-03-000019
Дата створення проекту
03.04.2020 14:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.04.2020 14:35
Дата публікації висновку про результати
07.04.2020 12:27
Дата завершення усунення порушень
22.04.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
25.04.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 679-35-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2020 № 65 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 № 65. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-07-002696-b 07.06.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.04.2020 00:00
Документи рішення
03.04.2020 14:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДВНЗ "Дрогобицький механіко-технологічний коледж" (далі – Замовник) на 2019 рік за ID UA-P-2019-06-07-001429-a; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.06.2019; тендерну пропозицію ТОВ "ЮДІТРЕЙД"; повідомлення про намір укласти договір; договір № 36 від 17.07.2019 року. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником до нього не внесено інформації про про джерело фінансування закупівлі (обов’язкове поле 10-2 форми оголошення); відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». На порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких 15.06.2019 внесено зміни (Додаток №5 до тендерної документації), не відображено у вигляді закреслених даних. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ "ЮДІТРЕЙД", з яким 17.07.2019 укладено договір № 36 (далі – Договір) на суму 635117,00 грн з ПДВ. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованих оголошення про закупівлю та тендерної документації Замовника строк поставки товару - до 31.12.2019. Згідно укладеного Договору № 36 (пункт 2.2) поставки товару здійснюється з моменту підписання договору, до 31 грудня 2019 року, за погодженим графіком, відповідно до заявок покупця. Строк дії укладеного Договору № 36 - до 31.12.2019 (пункт 8.1 договору) або до повного виконання сторонами договірних зобовязань. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору №36 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались. За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-06-07-002696-b, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником 28.08.2019 здійснено оплату за Договором № 36 на користь ТОВ "ЮДІТРЕЙД" в сумі 635 117,00 грн за персональні компютери Expert PC Basіс (компютерне обладнання), підставою для оплати зазначено видаткову накладну №244 від 19.08.2019. Вказана сума відповідає сумі укладеного Договору № 36. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після виконання всіх умов за Договором № 36 (здійснення поставки товару та його оплати станом на 28.08.2019) та закінчення строку дії Договору №36 (31.12.2019) звіт про виконання договору на час завершення моніторингу (03.04.2020) не оприлюднено. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини 2 статті 23 Закону. Аналізом порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
03.04.2020 00:00
Дата публікації
07.04.2020 12:27
Документи висновку
07.04.2020 12:27
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо, що відповідно до листа МЕРТу від 28.05.2019р, передбачено, що технічна можливість заповнення зазначених полів у системі PROZORRO відсутня. Таким чином, джерело фінансування закупівлі вказано замовником в полі "додаткова інформація" та зазначена в оголошенні. Щодо відсутності закреслених полів, відповідно до внесених змін до тендерної документації, повідомляємо, що в порядку ст. 22 Закону, такі дії має робити система (електронний майданчик) а не замовник торгів. Звіт про виконання договору оприлюднено в системі.
Дата публікації
17.04.2020 15:02
Завершена закупівля
Очікувана вартість
759 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2019 18:00
Замовник:
ДВНЗ "Дрогобицький механіко-технологічний коледж"
Контактний телефон:
+380324435206
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
759 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2019 18:00
Замовник:
ДВНЗ "Дрогобицький механіко-технологічний коледж"
Контактний телефон:
+380324435206
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності