Показати схожі тендери

Закупівля Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, паливо дизельне) від Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-06-06-003642-b
Id Tender 5f203780b6124068ada3010367dc8cfa
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 18.07.2019 11:47
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 24.06.2019 15:47
Закінчення аукціону 24.06.2019 16:14
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
647 850 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 478.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.06.2019 18:13 до 23.06.2019 18:05
Завершено
Період уточнень
з 06.06.2019 18:13
до 13.06.2019 18:05
Завершено
Період оскарження
з 06.06.2019 18:13
до 19.06.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 24.06.2019 15:47
до 24.06.2019 16:14
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2019 16:14
до 25.06.2019 12:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.06.2019 16:14
до 06.07.2019 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 25.06.2019 12:16
-
Період уточнень
з 06.06.2019 18:13 до 13.06.2019 18:05
Період оскарження
з 06.06.2019 18:13 до 19.06.2019 00:00
Період аукціону
з 24.06.2019 15:47 до 24.06.2019 16:14
Період кваліфікації
з 24.06.2019 16:14 до 25.06.2019 12:16
Період кваліфікації
з 24.06.2019 16:14 до 25.06.2019 12:16
Основні параметри
Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, паливо дизельне)
В талонах по 10 л
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, паливо дизельне)
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
21 620
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп Дмитра Яворницького,75
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Документи закупівлі
-
06.06.2019 18:44
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій Петрович Павлов
Електронна пошта
Телефон
+380975692702
Замовник
ЄДРПОУ
37538877
Повна назва
Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пр. Дмитра Яворницького, 75
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
Пропозиція:
637 202.4 грн.
Учасник:
ТОВ "УКРПРОМТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
583 400 грн.
Учасник:
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД"
Пропозиція:
576 950.6 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.06.2019 16:14 по 06.07.2019 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
25.06.2019 12:16
-
25.06.2019 12:12
Звіт про оцінку
24.06.2019 16:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-06-06-003642-b-c1
Очікує підписання
Номер
15/07
576 950.6 грн.
480 792.17 грн.
З ПДВ
Підписано
15.07.2019
Строк дії договору з
15.07.2019
по
31.12.2019
Номенклатура
21 620 (літр)
Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, паливо дизельне)
Номенклатура
Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, паливо дизельне)
Кількість
21 620
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2019 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40878412

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.07.2019 11:47
-
18.07.2019 11:46
Підписаний договір
18.07.2019 11:46
Підписаний договір
18.07.2019 11:46
Підписаний договір
18.07.2019 11:46
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-11-18-000017
Дата створення проекту
18.11.2019 11:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.11.2019 14:41
Дата публікації висновку про результати
27.11.2019 15:25
Дата завершення усунення порушень
12.12.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
10.12.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Дніпропетровська
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
15.11.2019 № 191 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.11.2019 № 191 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2019-06-06-003642-b 06.06.2019 Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 37538877) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.11.2019 00:00
Документи рішення
18.11.2019 14:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Муніципальна варта» Дніпровської міської ради, (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету КП «Муніципальна варта» від 06.06.2019 №11, протокол розгляду тендерної пропозиції від 25.06.2019 №15/19, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 15.07.2019 №15/07, додаткові угоди №1 та №2 від 15.07.2019 пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально - технічної бази у м. Дніпро з розташуванням АЗС Учасника не далі 5 км від місця дислокації Замовника (пр Дмитра Яворницького 75) та кількістю АЗС у м.Дніпро не менше 10 (десяти). За результатами моніторингу встановлено, що у складі пропозиції визначеного переможця ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» надана довідка про перелік АЗС, яка не містить інформацію щодо розташування на якій відстані знаходяться АЗС до місця дислокації Замовника. Окрім того, на порушення вимог додатку 2 тендерної документації у складі ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» відсутня довідка, що містить інформацію, товар якого виробника пропонується та технічні характеристики товару. Таким чином, на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що договір про закупівлю від 15.07.2019 №15/07 оприлюднений 18.07.2019, що перевищує двохденний термін з дня його укладання та є порушенням частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами моніторингу встановлено, що додаткові угоди №1 та №2 від 15.07.2019 оприлюднені 24.07.2019 та 29.07.2019 відповідно, що перевищує 3-х денний термін з дня внесення змін та є порушенням частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час моніторингу порушення усунуто шляхом розірвання договору від 15.07.2019 №15/07, що підтверджується звітом про виконання договору від 19.11.2019.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону про закупівлі. За результатами питання розгляду тендерної пропозиції вимогам тендерної документації установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону про закупівлі. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на те, що у ході проведення моніторингу договір розірвано, вимоги щодо усунення порушень – відсутні.
Дата висновку
27.11.2019 00:00
Дата публікації
27.11.2019 15:25
Документи висновку
27.11.2019 15:25
-
Повідомлення
Відповідь
Втрата дії договору
У звязку з виявленими зауваженнями договір розірвано
Рішеня
19.11.2019 17:29
Замовник
Документи повідомлення
19.11.2019 17:32
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти за номером ID: UA-2019-06-06-003642-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально - технічної бази у м. Дніпро з розташуванням АЗС Учасника не далі 5 км від місця дислокації Замовника (пр Дмитра Яворницького 75) та кількістю АЗС у м.Дніпро не менше 10 (десяти). У складі пропозиції визначеного переможця ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» надана довідка про перелік АЗС, яка не містить інформацію щодо розташування на якій відстані знаходяться АЗС до місця дислокації Замовника. Окрім того, на порушення вимог додатку 2 тендерної документації у складі ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» відсутня довідка, що містить інформацію, товар якого виробника пропонується та технічні характеристики товару. Також, додаткові угоди №1 та №2 від 15.07.2019 оприлюднені 29.07.2019, що перевищує 3-х денний термін з дня внесення змін та є порушенням частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 1. Чому не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації? 2. Чому додаткові угоди оприлюднені з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
20.11.2019 11:21
Орган перевірки
Документи повідомлення
20.11.2019 11:21
-
Відповідь
Поясненння
Протоколом членів тендерного комітету КП «Муніципальна варта» № 39 від 25.11.2019 затверджено пояснення до моніторингу ДАСУ, відповідно до якого, повідомляємо наступне: У складі тендерної пропозиції ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» надано довідку про відстань зазначених адрес Замовника до АЗС Постачальника із зазначенням адреси Замовника та Постачальника та конкретної відстані, що виражена у кілометрах і становить від м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 до м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 10-д - 4,5 км; від м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 до м. Дніпро, пр. Мануйлівський , буд. 2-а – 5 км. Вказана довідка містить інформацію про наявність мережі АЗС у м. Дніпро із зазначенням місцезнаходження, назви АЗС, підстави права користування об’єктом, режима роботи та контактні телефони. Отже, із змісту цієї довідки вбачається, що ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» має обладнання та матеріально-технічну базу у м. Дніпро. Дана довідка надана Учасником закупівлі на фірмовому бланку, містить печатку та підпис директора ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» Гродзицького А. Ю. Окрім того, ТОВ «Дніпро Оіл Трейд» надано до кваліфікаційних довідок надано сертифікат відповідності серії АА № 000183, виданий органом з сертифікації нафтопродуктів та систем якості «Масма-Сепро», що містить інформацію про технічні характеристики товару та опис товару з вказаною інформацією про виробника. Відповідно до вказаної довідки бензин неетильований АИ-К5Евро відповідає вимогам технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, додаток 2 (для бензину автомобільного А-95-Євро5-Е5); ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО Технічні умови» п. 4.2 (таблиця 1, п.1 -10, 12-15) для бензину автомобільного А-95-Євро-Е5. Бензин неетильований АИ-95-К5-Евро, що виготовляється серійно та ввозиться в Україну в період з 10.12.2018 до 09.12.2019 з урахуванням терміну придатності до застосування. Дана довідка надана Учасником закупівлі на фірмовому бланку МАСМА СЕПРО, містить печатку та підпис керівника ООВ Ткаченко Р. Л. Крім того, додаткові угоди №1 та №2 від 15.07.2019 оприлюднені 29.07.2019, нажаль містять помилку (описку) в даті підписання та фактично підписані від 26.07.2019 р але у зв’язку з втратою дії договору помилку не можливо виправити.
Рішеня
25.11.2019 16:46
Замовник
Документи повідомлення
25.11.2019 16:46
-
-
25.11.2019 16:49
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
647 850 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2019 18:05
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380975692702
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
647 850 грн.
Період подання пропозицій
до 23.06.2019 18:05
Замовник:
Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380975692702
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності