Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання від Комунальне підприємства "Житній ринок".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-05-30-000188-c
Id Tender 812d66f745bc40c79d7bb480d57283b5
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 12.01.2025 02:43
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 18.06.2019 11:09
Закінчення аукціону 18.06.2019 11:54
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
456 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 560 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2019 10:13 до 17.06.2019 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2019 10:13
до 07.06.2019 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2019 10:13
до 13.06.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 18.06.2019 11:09
до 18.06.2019 11:54
Завершено
Період кваліфікації
з 18.06.2019 11:54
до 19.07.2019 15:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2019 11:54
до 30.07.2019 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.07.2019 15:11
-
Період уточнень
з 30.05.2019 10:13 до 07.06.2019 00:00
Період оскарження
з 30.05.2019 10:13 до 13.06.2019 00:00
Період аукціону
з 18.06.2019 11:09 до 18.06.2019 11:54
Період кваліфікації
з 18.06.2019 11:54 до 19.07.2019 15:11
Період кваліфікації
з 18.06.2019 11:54 до 19.07.2019 15:11
Основні параметри
Послуги з прибирання
послуги
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 10
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 4
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04071, Україна, місто Київ, Київ, Верхній Вал 16
Дата постачання по
31.05.2020 00:00
Документи закупівлі
-
30.05.2019 10:40
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Отцевич Катерина Валентинівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kateryna Ottsevich
Електронна пошта
Телефон
380503571285
Факс
4287422
Замовник
ЄДРПОУ
05587843
Повна назва
Комунальне підприємства "Житній ринок"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Верхній Вал, буд 16
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"
Пропозиція:
435 950.92 грн.
Учасник:
ТОВ "ДЕНІКОМ"
Пропозиція:
423 000 грн.
Учасник:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ`ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"
Пропозиція:
422 880 грн.
Учасник:
ТОВ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
349 999.99 грн.
Учасник:
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"
Пропозиція:
349 000 грн.
Учасник:
ТОВ "КЛІН СІТІ СЕРВІС"
Пропозиція:
319 200 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 18.06.2019 11:54 по 29.07.2019 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Відмовився від підписання договору
Зміст
Учасник відмовився від підписання договору.
Документи кваліфікації
18.07.2019 09:49
-
documentType.award.awardNotice
18.06.2019 11:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 18.07.2019 09:53 по 30.07.2019 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
12.01.2025 02:43
Довідка НАЗК
Довідка від ДФС
19.07.2019 15:10
-
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2019-05-30-000188-c-b1
Очікує підписання
349 000 грн.
349 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання
Номенклатура
Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2020 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємства "Житній ринок"
Повна назва
Комунальне підприємства "Житній ринок"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05587843

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37655920

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-07-17-000051
Дата створення проекту
17.07.2019 17:17
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
17.07.2019 17:28
Дата публікації висновку про результати
07.08.2019 16:35
Дата завершення усунення порушень
22.08.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
08.08.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.07.2019 №138 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 24, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 15.07.2019 № 138 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2019-05-30-000188-c 30.05.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.07.2019 00:00
Документи рішення
17.07.2019 17:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.05.2019 № 12 (далі – ТД), тендерні пропозиції «КЛІН СІТІ СЕРВІС» та ТОВ «КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.07.2019 №14, повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2019. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що відсутня інформація у річному плані закупівель з очікуваною вартістю 456 000,00 гривень, чим порушено ч. 1 ст. 4 Закону, тому як, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Слід зазначити що, аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником не оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 28 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч. 4 ст. 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі встановлено порушення ч. 1 ст.4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
02.08.2019 00:00
Дата публікації
07.08.2019 16:35
Документи висновку
07.08.2019 16:35
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Не усунуто
Дата публікації
04.11.2020 16:43
Інформація про результати по порушеннях
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
456 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2019 00:00
Замовник:
Комунальне підприємства "Житній ринок"
Контактний телефон:
380503571285
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
456 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.06.2019 00:00
Замовник:
Комунальне підприємства "Житній ринок"
Контактний телефон:
380503571285
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності