Автобуси бувші в користуванні вид палива – дизельне пальне
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Buses used in the use of fuel type - diesel fuel
Очікувана вартість
19 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
95000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
220 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автобуси бувші в користуванні (відповідно додатку 4 до ТД) вид палива – дизельне пальне
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Buses used in the use of fuel type - diesel fuel
Код ДК 021:2015
34120000-4 -
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
46023, Ukraine, Ternopil Oblast, м. Тернопіль, Вул. Тролейбусна, 7.
Дата постачання по
20.12.2019 14:07
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
1900
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за товар проводиться після розмитнення, взяття на облік та постановки автобусів на баланс з відстрочкою першого платежу 60 календарних днів , надалі щомісячно рівними частинами протягом 60 місяців.
Оплата за товар проводиться після розмитнення, взяття на облік та постановки автобусів на баланс з відстрочкою першого платежу 60 календарних днів , надалі щомісячно рівними частинами протягом 60 місяців.
Оплата за товар проводиться після розмитнення, взяття на облік та постановки автобусів на баланс з відстрочкою першого платежу 60 календарних днів , надалі щомісячно рівними частинами протягом 60 місяців.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Автобуси, бувші у користуванні, для міських перевезень пасажирів
Звернення:
За тендером : Автобуси, бувші у користуванні, для міських перевезень пасажирів
Тема:
Забезпечення тендерної пропозиції
Зміст:
Розділом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації, та відшкодувати з належних учаснику-Принципалу коштів витрати, пов’язані з направленням вимоги (повідомлення) сплатити кошти за гарантією через банк бенефіціара.
Реквізити бенефіціара:
назва: Комунальне підприємство «Тернопільелектротранс»
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 05447987;
місцезнаходження: 46400, вулиця Тролейбусна, 7, м. Тернопіль;
банківські реквізити: р/р № 26006015004501 відкритий у ПАТ «Альфабанк» МФО банку 300346.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого пунктом 1, розділу IV цієї тендерної документації.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта.
Електронна банківська гарантія надається окремо по кожному запропонованому лоту.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
В то же час, в Додатку № 3 до Тендерної документації в переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам тендерної документації, електронна банківська гарантія відсутня.
Просимо надати роз’яснення, чи зобов’язаний учасник у складі тендерної пропозиції надавати електронну банківську гарантію окремо по кожному запропонованому лоту, чи така банківська гарантія надається лише переможцем торгів як забезпечення виконання договору?
Дата оприлюднення звернення:
12.06.2019 16:17
Тендерне забезпечення, передбачене Розділом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зобов’язані надати всі учасники у відповідності до запропонованих ними лотів.
Стосовно забезпечення виконання договору, то воно надається лише переможцями по кожному лоту. (відповідно п.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.)
Дата оприлюднення відповіді:
18.06.2019 09:49
На даному тендері відміни не були знайдені.
Автобуси, бувші у користуванні, для міських перевезень пасажирів
Тендер:
UA-2019-05-22-000430-b
Тип:
вимога
За тендером
UA-2019-05-22-000430-b.b1
Дата:
12.06.2019 16:49
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Про внесення змін до Тендерної документації
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас із вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2019-05-22-000430-b та внесенням змін до Тендерної документації.
Тендерною документацією передбачено, що 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору), а саме наявність досвіду виконання не менше ніж 1 договору поставки (купівлі-продажу тощо) пасажирського транспорту укладеного не раніше 2017 року;
5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного в додатку 3 до цієї документації
Також, п. 4 розділу І Додатку 3 Тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати серед іншого
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору) із зазначенням найменування замовника згідно такого договору, відомості про найменування поставлених транспортних засобів;
- копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору поставки (купівлі-продажу, тощо) який укладено у 2017 – 2018 роках і документальним підтвердженням його повного або часткового виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором).
Під аналогічними договорами розуміються договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці наземного пасажирського транспорту для перевезення не менше ніж 10 осіб., а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства.
Проте, вимога Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору) із зазначенням найменування замовника згідно такого договору, відомості про найменування поставлених транспортних засобів та надання копії не менше ніж одного виконаного аналогічного договору поставки (купівлі-продажу, тощо) який укладено у 2017 – 2018 роках і документальним підтвердженням його повного або часткового виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором) є дискримінаційною та істотно звужує число потенційних учасників закупівлі, з огляду на нищевикладене:
Згідно ч. 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовника застосовувати одразу три кваліфікаційні критерії.
Проте, Тендерним комітетом КП «Тернопільелектротранс» у Тендерній документації було установлено одразу три кваліфікаційні критерії.
Враховуючи предмет закупівлі - громадський транспорт для перевезення пасажирів, вважаємо, що наявність досвіду виконання аналогічних договорів позбавляє потенційних учасників, які є новоствореними підприємствами чи ще не здійснювали аналогічних поставок, однак мають таку можливість, взяти участь у даній закупівлі.
На наше переконання, подання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та подання документів, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі є достатньою гарантією того, що учасник має можливість здійснити поставку предмета закупівлі.
Тобто, вимога про наявність досвіду виконання аналогічних договорів є невиправданою та призводить до штучного звуження числа потенційних учасників закупівлі. Більше того, така вимога є певною мірою дискримінаційною та порушує вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи наведене, з метою забезпечення можливості новостворених підприємств та підприємств, у яких відсутній досвід виконання поставок автобусів, на участь у процедурі закупівлі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення з неї вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору) із зазначенням найменування замовника згідно такого договору, відомості про найменування поставлених транспортних засобів та надання копії не менше ніж одного виконаного аналогічного договору поставки (купівлі-продажу, тощо) який укладено у 2017 – 2018 роках і документальним підтвердженням його повного або часткового виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором).
Кваліфікаційні вимоги до учасників встановлені у відповідності до п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та вимога учасника стосовно їх відмінини є безпідставною