Показати схожі тендери

Закупівля колесо суцільнокатане з УЗК від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-05-21-001741-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.12.2019 15:13
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 19.11.2019 12:59
Закінчення аукціону 19.11.2019 13:20
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
118 944 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
594 720 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.05.2019 16:44 до 04.11.2019 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.05.2019 16:44
до 25.10.2019 10:00
Завершено
Період оскарження
з 21.05.2019 16:44
до 31.10.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 04.11.2019 10:01
до 19.11.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 19.11.2019 12:59
до 19.11.2019 13:20
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2019 13:20
до 20.11.2019 09:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.11.2019 13:20
до 01.12.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.11.2019 09:56
до 06.12.2019 15:13
Період уточнень
з 21.05.2019 16:44 до 25.10.2019 10:00
Період оскарження
з 21.05.2019 16:44 до 31.10.2019 00:00
Період аукціону
з 19.11.2019 12:59 до 19.11.2019 13:20
Період кваліфікації
з 04.11.2019 10:01 до 19.11.2019 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2019 13:20 до 20.11.2019 09:56
Період кваліфікації
з 19.11.2019 13:20 до 20.11.2019 09:56
Основні параметри
колесо суцільнокатане з УЗК
All-rolled wheels
колесо суцільнокатане з УЗК
All-rolled wheels
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 568 300
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 138 (штуки)
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Опис предмета закупівлі
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Колесо суцільнокатане з УЗК діам.957ступ.175 мм
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
138
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Позиція : №2 3 166 (штуки)
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 190 мм
Опис предмета закупівлі
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 190 мм
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957ступ. 190 мм
Код ДК 021:2015
34630000-2 - Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Кількість
3 166
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
власні кошти АТ "Укрзалізниця"
Документи закупівлі
-
25.10.2019 14:17
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чайковська Олена Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chaikovska Olena Viktorivna
Електронна пошта
Телефон
+38 (044) 465 08 82
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Назва (англійською мовою)
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва (англійською мовою)
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Київ
Адреса
Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"
Пропозиція:
118 944 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
Пропозиція:
118 864 704 грн.
Прекваліфікація
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" : [email protected]
118 944 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.11.2019 10:02
Витяг з ЄДР
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" : [email protected]
118 864 704 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
04.11.2019 10:03
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 19.11.2019 13:20 по 01.12.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
Довідка від ДФС
Довідка від ДФС
20.11.2019 09:56
-
20.11.2019 09:56
-
19.11.2019 13:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-05-21-001741-c-c1
Підписаний і діє
Номер
ЦЗВ-04-06019-01
118 864 704 грн.
99 053 920 грн.
З ПДВ
Підписано
06.12.2019
Строк дії договору з
06.12.2019
по
31.12.2020
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
138 (штуки)
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Номенклатура
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Кількість
138
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Номенклатура
3 166 (штуки)
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 190 мм
Номенклатура
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 190 мм
Кількість
3 166
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
06.12.2019 15:13
-
06.12.2019 15:13
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-12-09-000006
Дата створення проекту
09.12.2020 10:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.12.2020 10:47
Дата публікації висновку про результати
24.12.2020 20:24
Дата завершення усунення порушень
14.01.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
01.01.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 715-79-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Полтавська
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.12.2020 № 65 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 09.12.2020 № 65 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2019-05-21-001741-c, 21.05.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.12.2020 00:00
Документи рішення
09.12.2020 10:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 01.01.2019 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору, додаткових угод до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – замовник) на 2019 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 21.05.2019 б/н, зі змінами, внесеними протокольними рішеннями від 02.07.2019 б/н, від 18.10.2019 б/н, від 25.10.2019 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна», ТОВ «МС ТРЕЙД Україна»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.11.2019; протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.11.2019; звернення учасників з вимогами про усунення порушень від 10.06.2019 № UA-2019-05-21-001741-c.b1, № UA-2019-05-21-001741-c.b2; роз’яснення замовника на звернення від 02.07.2019, 18.10.2019; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 06.12.2019 № ЦЗВ-04-06019-01, укладений замовником з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» на суму 118864704,00 грн (з ПДВ) (далі – договір); додаткова угода до договору від 05.06.2020 № 2. Моніторингом питання надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, установлено, що замовник на звернення учасників за роз’ясненнями, які оприлюднені в електронній системі закупівель 10.06.2019 оприлюднив роз’яснення 02.07.2019 та 18.10.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору, додаткових угод до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.12.2020 00:00
Дата публікації
24.12.2020 20:24
Документи висновку
24.12.2020 20:24
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-05-21-001741-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Колесо суцільнокатане з УЗК (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-05-21-001741-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-05-21-001741-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації
30.12.2020 16:28
Документи інформації про усунення порушення
30.12.2020 16:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
118 944 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2019 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+38 (044) 465 08 82
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
118 944 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.11.2019 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
+38 (044) 465 08 82
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності