Закупівля Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області від Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 19.04.2019 14:43до 08.07.2019 09:00
Завершено
Період уточнень
з 19.04.2019 14:43
до 28.06.2019 09:00
Завершено
Період оскарження
з 19.04.2019 14:43
до 04.07.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 22.07.2019 23:08
до 29.07.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 16.08.2019 12:47
до 16.08.2019 13:08
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2019 13:08
до 16.08.2019 13:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.08.2019 13:08
до 27.08.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.08.2019 13:23
до 28.08.2019 14:51
Період уточнень
з
19.04.2019 14:43
до
28.06.2019 09:00
Період оскарження
з
19.04.2019 14:43
до
04.07.2019 00:00
Період аукціону
з
16.08.2019 12:47
до
16.08.2019 13:08
Період кваліфікації
з
22.07.2019 23:08
до
29.07.2019 00:00
Період кваліфікації
з
16.08.2019 13:08
до
16.08.2019 13:23
Період кваліфікації
з
16.08.2019 13:08
до
16.08.2019 13:23
Основні параметри
Позиції
Умова оплати
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 225 450
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Нецінові критерії закупівлі
Назва
Виконання робіт, надання послуг на дорогах загального користування
Опис
Список значень
Значення
30 %
Назва
Міжнародні (М)
Значення
15 %
Назва
Національні, Регіональніні, Територіальні (Н,Р,Т)
Значення
0 %
Назва
Обласні, Сільськи (О,С), Комунальні та інші
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області. (джерело фінансування - за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування.)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region
Код ДК 021:2015
45233142-6 -
Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Умова оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
робочі
днів
Розмір оплати:
80,0 %
Опис:
Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт.
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляплата
Період:
7
робочі
днів
Розмір оплати:
20,0 %
Опис:
Замовник може здійснювати оплату виконаних робіт/наданих послуг після завершення повного комплексу робіт передбачених проектом, технічним завданням тендерної документації (регенерації, нижнього шару, верхнього шару, освітлення, колесовідбію, тощо) на всій ділянці об’єкту ремонту, або частинами за такий комплекс робіт виконаний на окремих ділянках протяжністю не менше одного кілометра. Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за виконання робіт Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт. Остаточний розрахунок 20% - по завершенню виконання усіх робіт на об’єкті. Попередня оплата може здійснюватися щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» на запит № 1005532349 від 10.07.2019 р. відповідно до критеріїв пошуку за кодом ЄДРПОУ 40984166 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не знайдено жодних записів станом на 10.07.2019 р.
Відповідно п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, що має містити відповідне ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання Учасником умов, передбачених у частині третій статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» не надало у складі тендерної пропозиції електронну банківську гарантію.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ" не надало у складі тендерної пропозиції електронну банківську гарантію.
Крім того не надано жодних документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною визнана пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА».
Відповідно ч. 3 Закону України Про публічні закупівлі Переможець у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати документи передбачені ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації.
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області. (джерело фінансування - за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та інших джерел фінансування.)
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
Тендер:
UA-2019-04-19-000530-b
Тип:
скарга
На прекваліфікацію:
UA-2019-04-19-000530-b.b4
Дата:
28.07.2019 23:24
Стан:
Розгляд припинено
Скарга на рішення про допуск учасників замовником
Оскаржувані рішення Замовника порушують право Скаржника на об’єктивну і неупереджену оцінку тендерної пропозиції, яка є одним з принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з чим рішення Замовника підлягає скасуванню.
Автор:
43037023, ТОВ АВТОМАГІСТРАЛ ПІВДЕНЬ
67030, Україна, Одеська область, Миколаївський район село Новопетрівка, вул. ФРУНЗЕ, будинок 7А
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
Питання:
За тендером : Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
Тема:
Тендерна документація
Зміст:
Відповідно до інформації з системи www.prozorro.gov.ua, дата оголошення процедури закупівлі 19 квітня 2019 року, у п.5 Тендерної документації Замовник вказав про наступне: «п.5 Для підтвердження відповідності зазначеним кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи»: довідка про обсяги виконання аналогічних договорів (Додаток 1, табл. 4); де у поясненні до таблиці 4 Замовник вимагає «Крім заповненої таблиці учасники подають засвідчені належним чином копії наступних документів», а саме: відгук(и) від Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг), виданий(і) не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі - (п.5 та п.6 пояснень).
Іноземний учасник (Учасник-неризедент), як юридична особа, має великий досвід виконання аналогічних договорів, бажає взяти участь у процедурі закупівлі та має позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи, який видається один раз по факту передачі об’єкта Замовнику. Видача листа-відгуку одноразово, після закінчення будівництва об’єкту, є загальноприйнятою у Європі практикою ділового обороту. На думку Учасника-нерезидента вимога, щодо датування листа-відгуку («виданий(і) не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі») є дискримінаційною вимогою (положенням), оскільки не може бути виконане Учасником-нерезидентом.
Просимо усунути цю вищевказану дискримінаційну вимогу щодо надання листу-відгуку, що датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оскільки ця вимога є дискримінаційною та не може бути виконана Учасником-нерезидентом.
Дата:
24.04.2019 11:57
Відповідно статті 16 Закону Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо надання відгуку не є дискримінаційною. Замовник розглядає документи, які надають Учасники, об’єктивно та неупереджено.
26.04.2019 11:13
Питання:
За тендером : Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
Тема:
Тендерна документація
Зміст:
Відповідно до п.4.1 Тендерної документації вказано назву предмета закупівлі українською а також англійською мовами:
«Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
(45233142-6 Ремонт доріг)
Major repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 495+360 - km 499+860 within the Vinnytsia region».
Яку назву у Тендерній пропозициї повинен вказувати Учасник: чи українсько. Мовою, чи українською та англійською мовами?
Дата:
26.04.2019 10:33
Українською.
Додатково щодо першого питання:
Відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародних договорів згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, а також іншими нормативними актами.
Водночас, у іноземних країнах відсутній загальний порядок та практика видачі відгуків/рекомендаційних листів.
Враховуючи викладене вище, відсутні перешкоди для іноземного учасника (учасника-нерезидента), як юридичної особи, яка має великий досвід виконання аналогічних договорів, і бажає взяти участь у процедурі закупівлі, отримати позитивний лист-відгук від іноземного Замовника-державної установи на дату оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про проведення даної процедури закупівлі.
26.04.2019 13:08
Питання:
За тендером : Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький- Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 495+360 - км 499+860 в межах Вінницької області
Тема:
Тендерна документація
Зміст:
У Тендерній документації в Розділі ІІІ вказано що:
«Банківська гарантія обов’язково має містити наступну інформацію:
…..
- номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу;
….»
Який саме номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу повинен вказувати Учасник? Просимо подати конкретний номер.
Дата:
26.04.2019 10:34
UA-2019-04-19-000530-b
02.05.2019 07:58
Питання:
За позицією №1
Тема:
Щодо вимог Тендерної документації
Зміст:
Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в Додатку 1 у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4) замовником встановлені вимоги до об’ємів робіт, які мають бути в аналогічному (их) договорі(ах).
Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. Таким чином Замовник штучно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі (учасники, які мають необхідне обладнання та кваліфікованих працівників (в достатній кількості для виконання робіт по даному об’єкту), проте не мають вищезазначених об’ємів робіт в аналогічних договорах – такі учасники не зможуть прийняти участі в закупівлі).
Ми вважаємо, що учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів проте з меншими об’ємами робіт, зазначених в Додатку 1 до ТД у формі «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» (табл. 4), зможе також виконати роботи за даним предметом закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги з неї, а саме: ВИКЛЮЧИТИ З ТД ВИМОГУ СТОСОВНО ОБ’ЄМІВ РОБІТ, ЩО МАЮТЬ БУТИ В ОБ’ЄМАХ РОБІТ В АНАЛОГІЧНОМУ (ИХ) ДОГОВОРІ(АХ).
Дата:
28.06.2019 07:55
Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації (далі – Документація) Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити, зокрема, інформацію та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена додатком 1 Документації.
У таблиці №4 додатку 1 Документації наведена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до додатку 1 Документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами, зокрема, довідкою за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника згідно з формою, що встановлена таблицею № 4.
У таблиці 4 додатку 1 Документації передбачено необхідність надання інформації стосовно виконання учасником основних видів робіт з відповідними обсягами.
Чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог Документації.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому.
Враховуючи положення статті 16 Закону, Замовником у Документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а також визначено межі обсягу виконаних учасниками аналогічних договорів, а саме загальний обсяг виконання робіт за ключовим видами в рамках одного чи декількох договорів повинен становити 100 відсотків від Технічного завдання (додаток 4 Документації).
Вимога щодо підтвердження учасниками обсягу виконаних робіт за встановленою Замовником межею, дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід виконання аналогічних договорів у визначених об’ємах та з їх належною якістю. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості.
Встановлення Замовником меж обсягу виконаних робіт є важливим критерієм і об’єктивною необхідністю для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційним, оскільки Замовник не може однаково оцінювати учасників, з яких один має досвід у виконанні аналогічних робіт в обсязі 1 відсотка від 100 відсотків, а інший в обсязі 100 відсотків із 100.
Одночасно Вами у скарзі документально не доведено чому Ви не можете підтвердити досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує Ваші права та законні інтереси, перешкоджає Вам взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Також хочемо звернути увагу, що аналогічна позиція викладена Органом оскарження у рішенні № 2836-р/пк-пз від 13.03.2019.
02.07.2019 14:17
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
245 090 000
грн.
Період подання пропозицій
до
08.07.2019 09:00
Замовник:
Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України