Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-04-08-002416-a
Id Tender aba8613ac8704c4f814091f91fd8747f
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 06.06.2019 11:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
594 545 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 945 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.04.2019 20:36 до 24.04.2019 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.04.2019 20:36
до 14.04.2019 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.04.2019 20:36
до 20.04.2019 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2019 14:29
до 06.06.2019 11:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2019 14:29
до 17.06.2019 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2019 11:42
-
Період уточнень
з 08.04.2019 20:36 до 14.04.2019 00:00
Період оскарження
з 08.04.2019 20:36 до 20.04.2019 00:00
Період кваліфікації
з 24.04.2019 14:29 до 06.06.2019 11:42
Період кваліфікації
з 24.04.2019 14:29 до 06.06.2019 11:42
Основні параметри
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
594 545 грн.
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Примітки
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Очікувана вартість
594 545 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5945,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
17 836.35
Аукціон
Cтарт аукціону
24.04.2019 14:08
Закінчення аукціону
24.04.2019 14:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
169.87
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Відповідно до документації
Дата постачання з
06.05.2019 00:00
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
Пропозиція:
570 763.2 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
Пропозиція:
533 485.3 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.04.2019 14:08
Документи закупівлі
15.04.2019 14:55
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руслан Позивайло
Електронна пошта
Телефон
+30617845733, +380617844463
Замовник
ЄДРПОУ
39609737
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
71700
Країна
Україна
Область або регіон
Запорожская область
Населений пункт
Токмак
Адреса
71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27,
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Період вимог/скарг з 24.04.2019 14:29 по 13.05.2019 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Період вимог/скарг з 06.06.2019 10:24 по 17.06.2019 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не соответствует квалификационным критериям; Не соответствует требованиям закупочной документации
Зміст
Рішення АМКУ №6776-р/пк-з від 28.05.2019
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 06.06.2019 11:39 по 17.06.2019 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не соответствует квалификационным критериям; Не соответствует требованиям закупочной документации
Зміст
Пропозиція ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-05-03-000025
Дата створення проекту
03.05.2019 16:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.05.2019 16:31
Дата публікації висновку про результати
10.05.2019 10:03
Дата завершення усунення порушень
25.05.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
31.05.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 331-53-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Запорізька
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
НАКАЗ 03.05.2019 № 62 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100) та вугілля кам’яне марки ДГ (13-50)), яка проводиться Комунальною установою «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.05.2019 00:00
Документи рішення
03.05.2019 16:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 15.04.2019 № 1 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій (далі – ТП); ТП Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЛАСС» (далі – ТОВ «АТЛАСС»), протокол засідання тендерного комітету від 02.05.2019 № 1 про визнання переможцем торгів ТОВ «АТЛАСС» та повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що ТП ТОВ «АТЛАСС» не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Так, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), у вигляді Додатку № 2. Пунктом 2 Додатку № 2 до ТД Замовником встановлено кваліфікаційний критерій – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Цим пунктом визначено надання наступних документів: - довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору із зазначенням повного найменування замовника, його адреси та контактного номеру телефону, відомостей про найменування поставлених товарів, об’єму закупівлі, номеру та дати договору (пункт 2.1 Додатку № 2); - копій виконаних аналогічних договорів за державні кошти не менше 2-х, за період ведення господарської діяльності в 2017-2018 роках про поставку товарів (вказаних в довідці) із наданням копій зазначених ним договорів, копій видаткових накладних, підписаних сторонами, та оригіналів відгуків, наданих установами, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків (пункт 2.2 Додатку № 2). Для підтвердження відповідності учасника зазначеному кваліфікаційному критерію ТОВ «АТЛАСС» у складі своєї ТП надано довідку від 22.04.2019 № 377 із зазначенням інформації щодо укладання та виконання двох аналогічних договорів, одним із яких є договір від 19.10.2018 № 116 (далі – договір № 116), укладений з НВК «Новоєлизаветівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ДНЗ» Покровської районної ради Донецької області, виконаний в повному обсязі на загальну суму 294 243,00 тис. грн (файл «18. Довідка про виконання учасником аналогічного договору») На виконання умов пункту 2 Додатку № 2 до ТД учасником торгів ТОВ «АТЛАСС» завантажено копії двох аналогічних договорів, в тому числі договір № 116 (файл «48. Аналогічний договір Новоєлизаветівська ЗОШ»). Зазначимо, що згідно вимог Розділу XV договору № 116 невід’ємною частиною цього договору є додатки до нього, зокрема Додаток № 1 «Специфікація щодо товару, який поставляється» та Додаток № 2 «Перелік структурних підрозділів Замовника, розташованих на території сільських, селищних рад Покровського району Донецької області, до яких здійснюється поставка продукції». Однак, під час дослідження інформації, опублікованої в електронній системі закупівель, встановлено, що сканована копія договору № 116 у своєму складі не містить Додаток № 2, що є невідповідністю вимогам пункту 2.2 Додатку № 2 ТД. Крім того, як зазначено в преамбулі договору № 116, даний договір укладено за результатами проведеної процедури відкритих торгів, ID: UA-2018-09-09-000015-c. Проведеним в ході моніторингу аналізом інформації та документів, опублікованих в електронній системі закупівель щодо проведення відкритих торгів, ID: UA-2018-09-09-000015-c, встановлено, що до договору № 116 внесено зміни додатковою угодою від 29.11.2018 № 1, яка відповідно до пункту 13.2 даного договору є його невід’ємною частиною. Однак, під час дослідження закупівлі, яка підлягала моніторингу, встановлено, що завантажений договір № 116 (файл «48. Аналогічний договір Новоєлизаветівська ЗОШ») додаткову угоду від 29.11.2018 № 1 не містить, що є невідповідністю вимогам пункту 2.2 Додатку № 2 ТД. Таким чином, через невідповідність ТП ТОВ «АТЛАСС» кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», умовам пункту І розділу ІІІ ТД та пункту 2.2 Додатку 2 до ТД, зазначена ТП підлягає відхиленню на підставі вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, внесення змін до неї, роз’яснення до тендерної документації порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання стосовно розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАСС» встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону № 922 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
10.05.2019 00:00
Дата публікації
10.05.2019 10:03
Документи висновку
10.05.2019 10:03
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до п.2 Додатку №2 до Тендерної документації з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасники повинні надати: 2.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору, де зазначено повне найменування замовника відповідно до договору; його адреса та контактний номер телефону; відомості про найменування поставлених товарів, об’єм закупівлі, номер та дата договору. 2.2. Копії виконаних аналогічних договорів за державні кошти не менше 2-х, за період ведення господарської діяльності в 2017-2018р про поставку товарів (вказаних в довідці). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати копії зазначених ним договорів, копії видаткових накладних підписаних сторонами та оригінали відгуків видані установами із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків. Вимоги подання учасниками копій договорів у повному обсязі, або з обов’язковим поданням усіх специфікацій та додатків до договорів Замовником встановлено не було. Учасником ТОВ «АТЛАСС» у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі від 22.04.2019 №377 «Інформація про наявність досвіду виконання аналогічного договору». З метою підтвердження зазначеної у довідці інформації ТОВ «АТЛАСС» надало копії договорів, копії видаткових накладних, а також оригінали відгуків від замовників, якими підтверджується достовірність наданої Учасником інформації, в зв’язку з цим Замовником було прийнято рішення, що Учасник в достатній мірі підтвердив подану ним інформацію і відповідає даному кваліфікаційному критерію.
Дата публікації
14.05.2019 14:59
Документи інформації про усунення порушення
14.05.2019 14:59
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
594 545 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2019 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+30617845733, +380617844463
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
594 545 грн.
Період подання пропозицій
до 24.04.2019 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+30617845733, +380617844463
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності