Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16; Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації;
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
ТОВ “Архістратиг М” не погоджується з прийнятим рішенням Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР
ТОВ “Архістратиг М” не погоджується з прийнятим рішенням Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР (далі за текстом Тендерний Комітет).
Відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Щодо зауваження Тендерного комітету, яке зазначено у Протоколі № 123 від 29.03.2019 (індетифікатор закупівлі № UA-2019-03-13-002401-а), що у тендерній пропозиції невірно вказаний предмет закупівлі та невірна кількість послуг: не 1, а 4, вважаємо що ця технічна помилка не являється істотною, її можливо виправити та довантажити на майданчик Української універсальної біржи.
Відносно зауваження про те, що у листі – гарантії щодо дотримання норм чинного законодавства у переліку відсутнє Рішення РНБО від 28.04.2017 року являється неправдивим зауваженням та не відповідає дійсності. У листі-підтвердження про дотримання норм чинного законодавства України Учасник ТОВ”Архістратиг М” зазначає, що Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 введено в дію Рішення ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)”. Просимо уважніше переглянути даний лист-гарантію.
Щодо зауваження відносно довідки про досвід виконання аналогічного договору, дійсно у другому абзаці довідки є технічна, формальна, несуттєва помилка (замість 02/09 зазначено 02/08), яка не впливає на суть даної довідки, більш того у додатку до вище зазначеної довідки правильно, без технічної помилки зазначені дані Копії договору № 02/09 від 10.09.2018, відгуку № 20190300125 від 21.03.2019. Формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме –технічні помилки та описки.
До того ж, відповідно до Додатку 2.1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити: назву та місцезнаходження замовника, предмет договору, відповідальну особу замовника та її контактний телефон, а також надати засвідчену Учасником копію аналогічного договору. У даних вимогах взагалі не зазнечено, що потрібно вказати номер Договору і це є обов'язковим. Тому, дане зауваження Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР взагалі можна не брати до уваги.
Відносно зауваження Тендерного комітету щодо предмета договору з надання охоронних послуг № 02/09 від 10.09.2018 року, взагалі воно не зрозуміле, безпідставне, та таке, що дає Учаснику привід сумніватися в об’єктивності членів Тендерного комітету відносно ТОВ “Архістратиг М”. Дана довідка, відповідно до вимог тендерної документації подається у довільній формі. Подана довідка містить в собі потрібну інформацію.
Відносно зауваження щодо того, що у Учасника аукціону ТОВ “Архістратиг М” у завантаженому проекті договору відсутня згода з істотними умовами договору.иХочемо оспорити даний факт та наголосити на тому, що у Тендерній документації не коректно зазначені вимоги по даному питанню, не зазначено, саме яким методом (усним, письмовим) або яким документом потрібно надати згоду. Консультуючись з юридичним відділом Української універсальної біржи , теж було підтверджено, той факт що розробляючи Тендерну документацію спеціалісти не до кінця опрацювали Закон України «Про публічні закупівлі», не донесли до Учасників інформацію у коректній формі. Тому дане питання спірне, рекомендуємо КП «Міська інфраструктура» ДМР доопрацювати дане питання, внести відповідні корективи до Тендерної документації. Але ТОВ «Архістратиг М» не заперечує додати до своєї пропозиції Згоду з істотними умовами договору.
Кваліфікація ТОВ “Архістратиг М” на сто відсотків відповідає вимогам тендерної документації та Законодавству України. Вартість послуг найнижча, згідно до вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА з ПДВ.
Заперечення проти пропозиції Учасником ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1».
Таким чином, звертаємо увагу, на те, що Учасником ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» були порушення та невідповідність даних при подачі пропозиції. Але не зрозуміло чого, голова Тендерного комітету Козлова К.Є. та всі члени Тендерного комітету «не помітили» недоліки та невідповідності даних при розгляді пропозиціїь та не вказали недоліки в Протоколі(рішенні) засідання Тендерного комітету про визначення Переможця №124.1 від 29.03.2019 р.
1. У Додатку 5 Відомості про учасника, у пункті 4 Учасник вказав не достовірні, розбіжні дані свого місцезнаходження з іншими документами поданими в своїй пропозиції. Що являється грубим порушенням вимог Тендерної документації та законодавства України, не являється технічною помилкою, а кваліфікується, як недостовірні дані про Учасника. Підтвердженням цього факту можно побачити у поданих документах, а саме: у Витягу з реєстру платників Єдиного податку у графі податкова адреса суб'єкта господарювання та місце провадження господарської діяльності зазначена адреса: Україна, 02099, м. Київ, Дарницький р-н, вул. Бориспільська, буд. 9, корп. 4, у Статуті підприємства, у реквізитах проекту Договору про закупівлю, у Ліцензії Міністерства внутрішніх справ України. Аналізуючи подану пропозицію Учасника не зрозуміло за якою всеж таки із трьох адрес зареєстровано ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1».
2. Для підтвердження тендерної пропозиції потрібно надати скановану відповідну Ліцензію. У поданій Ліцензії Міністерства внутрішніх справ не можливо побачити серію та номер Ліцензії (закреслено маркером). Але даний документ не відноситься до таких, які є конфеденційними, та Учасник ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не заявляв про це, додатково.
3. Дані які зазначені в Наказі №6 від 19.07.2018 року суперечливі, так як Загальні збори учасників ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» були проведені пізніше ніж призначення директора Бернаду А. М.(рішення Загальних зборів від 18.07.2018, призначення на посаду 19.07.2017).
4. Виявлені грубі невідповідності в Статутних документах ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» (зміна місцезнаходження юридичної особи потребує внесення змін в Статут (якщо адреса прописана в Статуті) та реєстрації цих змін у Єдиному державному реєстрі), що тягне за собою порушення законодавства України. Ці недоліки більш вагомі ніж технічні помилки, виявивши такі порушення норм законодавства України Тендерна комісія не мала права допустити таку організацію до співпраці з бюджетною установою та оплати коштів із бюджету, який не є ПРИВАТНИМ, а являється МІСЬКИМ бюджетом.
5. Тендерна комісія визначила переможцем аукціону “Послуги з охорони” ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1». Відповідно до вимог Тендерної документації Учасник-переможець у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати перелік документів з Додатку 1 до Тендерної документації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника-переможця вимогам Замовника. Але, ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не до кінця виконала вимоги Додатку 1 Тендерної документації, не надав Довідку довільної форми, з інформацією, про те, що Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Учасник ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» надав Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 26.03.2019 року, яка не вимагалась. В даному документі не зазначено, що відповідно до ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не відкрита ліквідаційна процедура, що суперечить вимогам п.5 Додатку 1 Тендерної документації. Таким чином, факт того, що не відкрита ліквідаційна процедура відносно ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» на момент укладання Договору не підтверджено, таким чином ненадання Переможцем документів відповідно до всіх вимог Тендерної документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Враховуючи вище викладене, ТОВ «Архістратиг М» рекомендує переглянути рішення Тендерного комітету, яке відзначено у Протоколі №123, у Протоколі 124.1 від 29.03.2019, відносно аукціону “Послуги з охорони” ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-13-002401-а, та винести законне, обґрунтоване рішення, яке не має під собою дискримінаційної складової, буде носити правовий характер. Підписати Договір про “Послуги з охорони” з ТОВ “Архістратиг М”. Зобов’язати керівництво КП “Міська інфраструктура” ДМР притягнути до дисциплінарної відповідальності голову Тендерного комітету та усіх членів тендерного комітету, хто приймав участь у винесенні незаконного Протоколу № 123, Протоколу №124.1 від 29.03.2019 в аукціоні на “Послуги з охорони”.
Додаток: Платіжне доручення № 30 від 03.04.2019, платник ТОВ “Архістратиг М”.
Автор:
40723534, ТОВ "АРХІСТРАТИГ М"
49044, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, вул. Барикадна, буд. 6 офiс 3
Тема:
ми відкрито бачемо корупційну складову, для відсіювання «не зручних» фірм.
Зміст:
1) У Додатку 4 до тендерної документації у Проекті Договору послуг з охорони об’єктів не зазначені строки оплати послуг за фактично виконані роботи. Просимо внести корективи до Додатку 4 Тендерної документації, та зазначити строки оплати за виконані роботи охоронних послуг до договору.
2) У Додатку 2 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» Дислокація постів Тендерної документації для процедури відкритих торгів на закупівлю КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначено, що на 10 постів дислокації охорони потрібно мати у штаті 20 охоронників на добу, які будуть надавати якісні послуги.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата- це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.
Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах.
Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою праці.
Статею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлена мінімальна заробітна плата: у місячному розмірі: з 1 січня 2019 р.– 4173,00 грн;
у погодинному розмірі : з 1 січня 2019р.– 25,13 грн.
Таким чином, на підставі вище зазначеного Законодавства та аналізуючи Тендерну Документацію КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради визначається розбіжність пропозиції з діючим Законодавством України.
А саме: завищено кількість людей, які повинні знаходитись на постах охорони, або ми відкрито бачемо корупційну складову, для відсіювання «не зручних» фірм.
Нижче зазначаємо дані розрахунків заробітної плати відповідно до потрібної кількості людей та зіставленням даних з сумою, яка зізначена в пропозиції 1 800 000 грн.
З розрахунку 20 осіб на добу при графіку чергування: доба/двоє налічуєм 60 осіб.
Витрати при 60 охоронців:
Заробітна плата:
- Оклад 4173,00 грн. х 60 осіб = 250 380,00 грн. в місяць
- доплата за нічні години:
(8годин х 7 змін х 25,13грн/год х 20 % х 60 осіб = 16 887,36 грн.)
- 8 годин за місяць/1людина– переробка норми годин = (25,13 х 2) х 8 ч х 60 осіб = 24 124,80грн.
РАЗОМ заробітна плата : 250380,00 + 16887,36 +24124,80 = 291392,16грн. на місяць
- ЄСВ 22% 291392,16 грн х 22 % = 64106,27 грн. на місяць
- Вартість за 9 міс. : (291392,16 + 64106,27) х 9міс = 3 199 485,87 грн.
- РАЗОМ : витрати на 60 охранців тільки по заробітній платі за 9 місяців складає 3 199 485,87 грн.
З 1 квітня 2019 до 31 грудня 2019 термін надання послуг становить 9 місяців, отримуєм 3 199 485,87 грн – це тільки витрати на заробітну плату не враховуючи витратна ГШР, як заявлено в тендерній пропозиції, ГСМ, інших витрат підприємства пов'язаних із заходами охорони, інших видатків підприємства (ПДВ, податок на прибуток, військовий збір) і відповідно прибуток самого підприємства.
Таким чином, виходячи із вище викладеного
Пропонуємо:
1. Або зменшити кількість людей, які повинні знаходитись на постах охорони, виходячи із закладеного бюджету, це має бути не більше ніж один охоронець на одному посту;
2. Або закласти іншу ціну до бюджету даної пропозиції , яка буде співпадати з вимогами Законодавства України, та яка повинна бути не менш 3 422 835,00 грн за вказаний період згідно Тендерної документації.
Дата:
18.03.2019 10:08
Розглянувши Ваше звернення, КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Щодо першого зауваження, зазначаємо, що строки оплати вартості послуг узгоджуються та вносяться безпосередньо Сторонами в момент укладання Договору.
Щодо другого питання: в тендерній документації та на електронному майданчику визначено термін надання послуг з охорони об’єктів з 01.04.2019р. по 31.07.2019р., тобто строк надання послуг складає чотири місяці, а не дев’ять, як визначено у Вашому зверненні.
Тому, Закон України «Про державний бюджет України на 2019 рік» Замовником не порушено та витрати на заробітну плату охоронців розраховано відповідно до вимог чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного, вбачається, що вносити зміни які викладені у Вашому зверненні не доцільно.
20.03.2019 09:47
Питання:
За тендером : Послуги з охорони
Тема:
Вимога
Зміст:
У Вас вартість за годину виходить 13,63 грн., а згідно бюджету на 2019 рік, оплата праці за годину становить мінімально 25,13. То яким чином Ви співвідносили Ваш бюджет з обсягом технічного завдання. Просимо переглянути технічний обсяг закупівлі та зменшити його.
Дата:
18.03.2019 15:59
Розглянувши Вашу вимогу, КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Витрати на заробітну плату розраховувались відповідно до вимог чинного законодавства з урахуванням періоду надання послуг (строк надання чотири місяці) та загальною кількості охоронців.
Ваша вартість за годину в розмірі 13,63 є незрозумілим.
20.03.2019 09:48
На даному тендері відміни не були знайдені.
Послуги з охорони
Тендер:
UA-2019-03-13-002401-a
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2019-03-13-002401-a.a7
Дата:
05.04.2019 16:21
Стан:
вимога
ТОВ “Архістратиг М” не погоджується з прийнятим рішенням Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР
ТОВ “Архістратиг М” не погоджується з прийнятим рішенням Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР (далі за текстом Тендерний Комітет).
Відповідно до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Щодо зауваження Тендерного комітету, яке зазначено у Протоколі № 123 від 29.03.2019 (індетифікатор закупівлі № UA-2019-03-13-002401-а), що у тендерній пропозиції невірно вказаний предмет закупівлі та невірна кількість послуг: не 1, а 4, вважаємо що ця технічна помилка не являється істотною, її можливо виправити та довантажити на майданчик Української універсальної біржи.
Відносно зауваження про те, що у листі – гарантії щодо дотримання норм чинного законодавства у переліку відсутнє Рішення РНБО від 28.04.2017 року являється неправдивим зауваженням та не відповідає дійсності. У листі-підтвердження про дотримання норм чинного законодавства України Учасник ТОВ”Архістратиг М” зазначає, що Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 введено в дію Рішення ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів(санкцій)”. Просимо уважніше переглянути даний лист-гарантію.
Щодо зауваження відносно довідки про досвід виконання аналогічного договору, дійсно у другому абзаці довідки є технічна, формальна, несуттєва помилка (замість 02/09 зазначено 02/08), яка не впливає на суть даної довідки, більш того у додатку до вище зазначеної довідки правильно, без технічної помилки зазначені дані Копії договору № 02/09 від 10.09.2018, відгуку № 20190300125 від 21.03.2019. Формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст, а саме –технічні помилки та описки.
До того ж, відповідно до Додатку 2.1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, про досвід виконання аналогічного договору, яка має містити: назву та місцезнаходження замовника, предмет договору, відповідальну особу замовника та її контактний телефон, а також надати засвідчену Учасником копію аналогічного договору. У даних вимогах взагалі не зазнечено, що потрібно вказати номер Договору і це є обов'язковим. Тому, дане зауваження Тендерного комітету з публічних закупівель КП “Міська інфраструктура” ДМР взагалі можна не брати до уваги.
Відносно зауваження Тендерного комітету щодо предмета договору з надання охоронних послуг № 02/09 від 10.09.2018 року, взагалі воно не зрозуміле, безпідставне, та таке, що дає Учаснику привід сумніватися в об’єктивності членів Тендерного комітету відносно ТОВ “Архістратиг М”. Дана довідка, відповідно до вимог тендерної документації подається у довільній формі. Подана довідка містить в собі потрібну інформацію.
Відносно зауваження щодо того, що у Учасника аукціону ТОВ “Архістратиг М” у завантаженому проекті договору відсутня згода з істотними умовами договору.иХочемо оспорити даний факт та наголосити на тому, що у Тендерній документації не коректно зазначені вимоги по даному питанню, не зазначено, саме яким методом (усним, письмовим) або яким документом потрібно надати згоду. Консультуючись з юридичним відділом Української універсальної біржи , теж було підтверджено, той факт що розробляючи Тендерну документацію спеціалісти не до кінця опрацювали Закон України «Про публічні закупівлі», не донесли до Учасників інформацію у коректній формі. Тому дане питання спірне, рекомендуємо КП «Міська інфраструктура» ДМР доопрацювати дане питання, внести відповідні корективи до Тендерної документації. Але ТОВ «Архістратиг М» не заперечує додати до своєї пропозиції Згоду з істотними умовами договору.
Кваліфікація ТОВ “Архістратиг М” на сто відсотків відповідає вимогам тендерної документації та Законодавству України. Вартість послуг найнижча, згідно до вимог тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА з ПДВ.
Заперечення проти пропозиції Учасником ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1».
Таким чином, звертаємо увагу, на те, що Учасником ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» були порушення та невідповідність даних при подачі пропозиції. Але не зрозуміло чого, голова Тендерного комітету Козлова К.Є. та всі члени Тендерного комітету «не помітили» недоліки та невідповідності даних при розгляді пропозиціїь та не вказали недоліки в Протоколі(рішенні) засідання Тендерного комітету про визначення Переможця №124.1 від 29.03.2019 р.
1. У Додатку 5 Відомості про учасника, у пункті 4 Учасник вказав не достовірні, розбіжні дані свого місцезнаходження з іншими документами поданими в своїй пропозиції. Що являється грубим порушенням вимог Тендерної документації та законодавства України, не являється технічною помилкою, а кваліфікується, як недостовірні дані про Учасника. Підтвердженням цього факту можно побачити у поданих документах, а саме: у Витягу з реєстру платників Єдиного податку у графі податкова адреса суб'єкта господарювання та місце провадження господарської діяльності зазначена адреса: Україна, 02099, м. Київ, Дарницький р-н, вул. Бориспільська, буд. 9, корп. 4, у Статуті підприємства, у реквізитах проекту Договору про закупівлю, у Ліцензії Міністерства внутрішніх справ України. Аналізуючи подану пропозицію Учасника не зрозуміло за якою всеж таки із трьох адрес зареєстровано ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1».
2. Для підтвердження тендерної пропозиції потрібно надати скановану відповідну Ліцензію. У поданій Ліцензії Міністерства внутрішніх справ не можливо побачити серію та номер Ліцензії (закреслено маркером). Але даний документ не відноситься до таких, які є конфеденційними, та Учасник ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не заявляв про це, додатково.
3. Дані які зазначені в Наказі №6 від 19.07.2018 року суперечливі, так як Загальні збори учасників ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» були проведені пізніше ніж призначення директора Бернаду А. М.(рішення Загальних зборів від 18.07.2018, призначення на посаду 19.07.2017).
4. Виявлені грубі невідповідності в Статутних документах ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» (зміна місцезнаходження юридичної особи потребує внесення змін в Статут (якщо адреса прописана в Статуті) та реєстрації цих змін у Єдиному державному реєстрі), що тягне за собою порушення законодавства України. Ці недоліки більш вагомі ніж технічні помилки, виявивши такі порушення норм законодавства України Тендерна комісія не мала права допустити таку організацію до співпраці з бюджетною установою та оплати коштів із бюджету, який не є ПРИВАТНИМ, а являється МІСЬКИМ бюджетом.
5. Тендерна комісія визначила переможцем аукціону “Послуги з охорони” ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1». Відповідно до вимог Тендерної документації Учасник-переможець у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати перелік документів з Додатку 1 до Тендерної документації, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника-переможця вимогам Замовника. Але, ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не до кінця виконала вимоги Додатку 1 Тендерної документації, не надав Довідку довільної форми, з інформацією, про те, що Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. Учасник ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» надав Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи ГУ ДФС у Дніпропетровській області від 26.03.2019 року, яка не вимагалась. В даному документі не зазначено, що відповідно до ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» не відкрита ліквідаційна процедура, що суперечить вимогам п.5 Додатку 1 Тендерної документації. Таким чином, факт того, що не відкрита ліквідаційна процедура відносно ТОВ «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ «БОРИСФЕН-1» на момент укладання Договору не підтверджено, таким чином ненадання Переможцем документів відповідно до всіх вимог Тендерної документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Враховуючи вище викладене, ТОВ «Архістратиг М» рекомендує переглянути рішення Тендерного комітету, яке відзначено у Протоколі №123, у Протоколі 124.1 від 29.03.2019, відносно аукціону “Послуги з охорони” ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-13-002401-а, та винести законне, обґрунтоване рішення, яке не має під собою дискримінаційної складової, буде носити правовий характер. Підписати Договір про “Послуги з охорони” з ТОВ “Архістратиг М”. Зобов’язати керівництво КП “Міська інфраструктура” ДМР притягнути до дисциплінарної відповідальності голову Тендерного комітету та усіх членів тендерного комітету, хто приймав участь у винесенні незаконного Протоколу № 123, Протоколу №124.1 від 29.03.2019 в аукціоні на “Послуги з охорони”.
Автор:
40723534, ТОВ "АРХІСТРАТИГ М"
49044, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, вул. Барикадна, буд. 6 офiс 3
КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради визначається розбіжність пропозиції з діючим Законодавством України.
1) У Додатку 4 до тендерної документації у Проекті Договору послуг з охорони об’єктів не зазначені строки оплати послуг за фактично виконані роботи. Просимо внести корективи до Додатку 4 Тендерної документації, та зазначити строки оплати за виконані роботи охоронних послуг до договору.
2) У Додатку 2 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» Дислокація постів Тендерної документації для процедури відкритих торгів на закупівлю КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначено, що на 10 постів дислокації охорони потрібно мати у штаті 20 охоронників на добу, які будуть надавати якісні послуги.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата- це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.
Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах.
Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою праці.
Статею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» встановлена мінімальна заробітна плата: у місячному розмірі: з 1 січня 2019 р.– 4173,00 грн;
у погодинному розмірі : з 1 січня 2019р.– 25,13 грн.
Таким чином, на підставі вище зазначеного Законодавства та аналізуючи Тендерну Документацію КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради визначається розбіжність пропозиції з діючим Законодавством України.
А саме: завищено кількість людей, які повинні знаходитись на постах охорони, або ми відкрито бачемо корупційну складову, для відсіювання «не зручних» фірм.
Нижче зазначаємо дані розрахунків заробітної плати відповідно до потрібної кількості людей та зіставленням даних з сумою, яка зізначена в пропозиції 1 800 000 грн.
З розрахунку 20 осіб на добу при графіку чергування: доба/двоє налічуєм 60 осіб.
Витрати при 60 охоронців:
Заробітна плата:
- Оклад 4173,00 грн. х 60 осіб = 250 380,00 грн. в місяць
- доплата за нічні години:
(8годин х 7 змін х 25,13грн/год х 20 % х 60 осіб = 16 887,36 грн.)
- 8 годин за місяць/1людина– переробка норми годин = (25,13 х 2) х 8 ч х 60 осіб = 24 124,80грн.
РАЗОМ заробітна плата : 250380,00 + 16887,36 +24124,80 = 291392,16грн. на місяць
- ЄСВ 22% 291392,16 грн х 22 % = 64106,27 грн. на місяць
- Вартість за 9 міс. : (291392,16 + 64106,27) х 9міс = 3 199 485,87 грн.
- РАЗОМ : витрати на 60 охранців тільки по заробітній платі за 9 місяців складає 3 199 485,87 грн.
З 1 квітня 2019 до 31 грудня 2019 термін надання послуг становить 9 місяців, отримуєм 3 199 485,87 грн – це тільки витрати на заробітну плату не враховуючи витратна ГШР, як заявлено в тендерній пропозиції, ГСМ, інших витрат підприємства пов'язаних із заходами охорони, інших видатків підприємства (ПДВ, податок на прибуток, військовий збір) і відповідно прибуток самого підприємства.
Таким чином, виходячи із вище викладеного
Пропонуємо:
1. Або зменшити кількість людей, які повинні знаходитись на постах охорони, виходячи із закладеного бюджету, це має бути не більше ніж один охоронець на одному посту;
2. Або закласти іншу ціну до бюджету даної пропозиції , яка буде співпадати з вимогами Законодавства України, та яка повинна бути не менш 3 422 835,00 грн за вказаний період згідно Тендерної документації.
Автор:
38835207, Архістратіг -М ТОВ
49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Барикадна 6/3
Розглянувши Ваше вимогу, КП «Міська інфраструктура» ДМР повідомляє наступне:
Щодо першої частини вимоги, зазначаємо, що строки оплати вартості послуг узгоджуються та вносяться безпосередньо Сторонами в момент укладання Договору.
Щодо другої частини вимоги: в тендерній документації та на електронному майданчику визначено термін надання послуг з охорони об’єктів з 01.04.2019р. по 31.07.2019р., тобто строк надання послуг складає чотири місяці, а не дев’ять, як визначено у Вашому зверненні.
Тому, Закон України «Про державний бюджет України на 2019 рік» Замовником не порушено та витрати на заробітну плату охоронців розраховано відповідно до вимог чинного законодавства.
На підставі вищевикладеного, вбачається, що вносити зміни які викладені у Вашій вимогі не доцільно.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 800 000
грн.
Період подання пропозицій
до
28.03.2019 16:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради